Arnold Classic 2007


Johnny Bravo
 Share

Recommended Posts

Til Squatfather og andre:

Hverken Gustavo Badell eller Branch Warren faar en placering i top 3. Hvis de goer maa i Kalde mig Eigil fra nu af. :bigsmile:

Såfremt Warren kommer ind i topform kan jeg ikke se en eneste grund til at han ikke skulle kunne slå Heath, Martinez og Dexter...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

IMO skal han være heldig hvis han bryder top 5.

Helt enig - Waren blev godt nok nummer 2 sidste år, men tror ikke han har for gode chancer i år.

Hans fysik skiller sig for meget ud fra Visctor, Dexter og Phil. "Apple and oranges" som Bob altid siger det :smile:

Rühl kan dog blive en farlig x-factor da han er så meget større end fx. Dexter og Phil. Tror at Rühl ville have haft gode chancer i dette line-up hvis det havde været Olympia...

Link to comment
Share on other sites

Rühl kan dog blive en farlig x-factor da han er så meget større end fx. Dexter og Phil. Tror at Rühl ville have haft gode chancer i dette line-up hvis det havde været Olympia...

Tror faktisk ikke at Ruhl's chancer er så gode igen, da der bliver vægtet helt andre ting til Arnold som til Olympia. Der ud over har Ruhl en pec skade desværre.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Branch er hård og tør er han sikkert top 3 materiale. Det minder om mig om min gamle video fra ASC 92. I den var der en kommentar fra Achim Albrecht; "If Momo is in shape we´re all in problems".

Konkurrencen i år er MEGET hård, da alle jeg har set indtil videre er i super form. Så tvivler på en top 3 til Branch.

Link to comment
Share on other sites

Vidste jeg faktisk ik' :smile:

Yea - havde ikke troet på Toney Freeman i dette show.

Nu er det "rigtige" callouts som vi kender dem, men i starten var det bare i nummer orden.

Jeg kan slet ikke lide Toney's fysik, men han har haft en god sæson indtil videre med 2 første pladser.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share