Arnold Classic 2007


Johnny Bravo
 Share

Recommended Posts

  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Indtil videre synes jeg Phil og Dexter står bedst.. Victor Martinez er stor, men hvis de dømmer ud fra symmetri og hårdhed synes jeg Heath fortjener at vinde, ud fra de prejudging billeder som pt er tilgængelige. og Badell og Warren skulle tage at styre deres midsection lidt: :unhappy:

NR0M0180.jpg

NR0M0037.jpg

Edited by Devious Builder
Link to comment
Share on other sites

Fra Flexonline.com:

PICK 'EM Nothing seems settled after prejudging at the Arnold Classic as five men vie for the title

After the Arnold Classic prejudging March 3 in Columbus, Ohio, it's far from clear who's leading the pack, as two-time defending champ Dexter Jackson, Victor Martinez, Toney Freeman, Phil Heath and Gustavo Badell are jostling in the top five.

Freeman, winner of two shows in the last three weeks, the Ironman Pro and Sacramento Pro, could potentially pull off the upset, as Jackson is not up to usual Blade standards, and Martinez isn't as strong as he was in the 2006 Olympia prejudging. However, the call could just as easily have Freeman in fourth behind Heath, who is sharp and striated and a few additional improvements from winning these top shows. Most likely, the top two will come down to Jackson and Martinez, and could go either way.

Throughout the rest of the pack, the standout is Silvio Samuel, who should have been involved in some top five comparisons -- not that he could would threaten to win this contest necessarily, but he has the shape, full muscle bellies, and high-quality musculature that would help him compare extremely well.

To see what transpires in the 2007 Arnold Classic, be sure to watch the exclusive Flex and Bodybuilding.com webcast, starting live at 6:30 p.m. Eastern time hosted by Bob Cicherillo and Dan Solomon. It's free - just click through the "Arnold" banner at the top of the flexonline.com main page to enter the webcast player. And stay tuned to flexonline afterward for a complete recap and report.

Interessant med de to scenarier de snakker om. Det kan fx se sådan ud:

1) Toney Freeman

2) Dexter Jackson

3) Victor Martinez

4) Philip Heath

5) Gustavo Badell

eller:

1) Martinez / Jackson

2) Martinez / Jackson

3) Philip Heath

4) Toney Freeman

5) Gustavo Badell

- Hvilket scenarie tror I er mest sandsynligt?

Link to comment
Share on other sites

så er der fundet envinder af arnold classic:

1) Victor Martinez

2) Dexter Jackson

3) Toney Freeman

4) Gustavo Badell

5) Phil Heath

6) Silvio Samuel

7) Branch Warren

8) Ronny Rockel

9) Markus Ruhl

10) Vince Taylor

11) Mark Dugdale

12) Marcus Haley

13) Hidetada Yamagishi

14) David Henry

15) Sergey Shelestov

16) Luke Wood

Havde selv som VIctor som favorit forinden, synes dog ikke ift. billederne han var den som så skarpest ud på selve dagen.

Edited by Chil
Link to comment
Share on other sites

Takker for de løbende opdateringer og kommentarer :4thumbup:

Er der et sted, hvor man kan downloade konkurrencerne? Jeg har fundet et sted, hvor man kan re-play kvindernes- og mændernes konkurrencer i noget webcast. Men jeg vil godt hente filerne ned på computeren, så de kan brændes på DVD og ses på mit nye 42" TV! :bigsmile:

Vil det ikke blive dårlig kvalitet hvis du blæser det op på 42"?

Anyways.. håber dette kan hjælpe lidt.

Pre-judging.

Video link:

http://web9.streamhoster.com/bodyb/2007arn.../prejudging.wmv

Pictures:

http://www.flexonline.com/news/199#

Mens Finals.

Video download:

http://web9.streamhoster.com/bodyb/2007arn...t/nightshow.wmv

Pics:

http://www.musculardevelopment.com/browse/...de=&page=41

Edited by Johnny Bravo
Link to comment
Share on other sites

Go Victor!

Nu har jeg ikke set finalerne endnu, men ud fra billeder og video synets jeg ikke hans form var så prangende, eller måske er det forbi jeg altid syntes han ikke altid fremstår så godt på scenen... Lidt underlig bygning, men han præsenterer sig rigtig godt nonetheless... Igen er det ærgeligt at se min favorit Branch synke så langt ned, men utroligt strækt felt i år.

Link to comment
Share on other sites

Go Victor!

Nu har jeg ikke set finalerne endnu, men ud fra billeder og video synets jeg ikke hans form var så prangende, eller måske er det forbi jeg altid syntes han ikke altid fremstår så godt på scenen... Lidt underlig bygning, men han præsenterer sig rigtig godt nonetheless... Igen er det ærgeligt at se min favorit Branch synke så langt ned, men utroligt strækt felt i år.

Synes heller ikke hans form var så god, men nu var kvaliteten på webcasten heller ikke specielt god. Hans ben er dog aldrig særlig detaljerede som fx Heath's eller Dexter's.

Jeg havde dog været mere tilfreds hvis Heath og Toney skiftede plads. Men i det mindste er Heath kvalificeret til Olympia nu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share