Hjemme træning


Patrickbaagø
 Share

Recommended Posts

Hej. Jeg er en 18 årige dreng som har trænet lidt før men holdte hurtigt op igen. nu vil jeg for alvor igang med at træne. men det skal være hjemme træning fordi at det har jeg det bedst med til at starte med da jeg ingen muskler har. ja men altså mit spørgsmål er hvad jeg skal købe. jeg har selv tænkt på et stativ og så bare nogle vægte. jeg vil træne stortset hele kroppen. altså have en muskuløs figur. ? kan du hjælpe mig. patrick :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har selv skiftet for ½ år siden, og jeg er monster glad for min beslutning. Elsker at træne derhjemme, selvom mit udstyr fylder hele mit værelse :crazy:

Jeg købte selv et york power-center 2000, som har været fantastisk godt

  • Billigt
  • Holdbart
  • Mulighed for at lave alle de store øvelser! Squat, dødløft, bænkpres osv osv.

Dog fylder det temmelig meget, men kan man lave med det er det fantastico! :4thumbup:

Jeg ved ikke om jeg må linke til forhandler, men hvis du sender mig en PM skal jeg da nok svare dig hvis det har interesse!

Held og lykke med træningen! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hej. Jeg er en 18 årige dreng som har trænet lidt før men holdte hurtigt op igen. nu vil jeg for alvor igang med at træne. men det skal være hjemme træning fordi at det har jeg det bedst med til at starte med da jeg ingen muskler har. ja men altså mit spørgsmål er hvad jeg skal købe. jeg har selv tænkt på et stativ og så bare nogle vægte. jeg vil træne stortset hele kroppen. altså have en muskuløs figur. ? kan du hjælpe mig. patrick :smile:

En stor ribbe, en frit hængende ribbe, sandsæk fra f.eks. armywear og en kettlebell.

Øvelser finder du herinde.

Viljen finder du indeni - forhåbentlig... :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share