Julies log 2007 -Spinningnordjyde m hang til yoga,løb og fitness


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

  • Replies 299
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Velkommen tilbage til singlers rækker :wink: Det er nu ikke det dårligste sted i verden at befinde sig...Der dukker alligevel nok snart en med tandpastasmil frem og indfanger dig :smile::wink:

:innocent: Der var den med de hvide tænder igen... :innocent:

Nej du kender vel følelsen ligeså godt som jeg. :laugh: Så har man nu engang kun sig selv. I bund og grund er det egentlig ikke så galt endda. Vi må bare håbe, at man lærer af de fejl, man begår.... :tongue:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

De bedste ønsker herfra til dig, Jules. :smile:

Koala´er ER nok heller ikke nemme at holde styr på. Men det er stort, at du takler det så flot.

Heldigvis har du jo nok at lave, og der er folk, der supporter dig. JEG gør i hvert fald (det ved du), og det samme gør mange andre MOLboer.

Du er en god ven M.. Tak for support.. Nej du har ret. Koalaer og papegøjer passer RIGTIGT dårligt sammen. :laugh::laugh: Når man ikke vil høre, må man jo føle. :smile:

Nu er det jo også begrænset, hvor meget snot jeg kan og vil græde over så lidt. Jeg undrer mig kun over, at jeg skal opleve så megen shit på så kort tid. 2007 har ikke ligefrem været lutter lagkage for mig, men man kan da håbe, at jeg som 30 årig fra 28 oktober er blevet noget klogere... :smile::smile:

Link to comment
Share on other sites

Du er en god ven M.. Tak for support.. Nej du har ret. Koalaer og papegøjer passer RIGTIGT dårligt sammen. :laugh::laugh: Når man ikke vil høre, må man jo føle. :smile:

Nu er det jo også begrænset, hvor meget snot jeg kan og vil græde over så lidt. Jeg undrer mig kun over, at jeg skal opleve så megen shit på så kort tid. 2007 har ikke ligefrem været lutter lagkage for mig, men man kan da håbe, at jeg som 30 årig fra 28 oktober er blevet noget klogere... :smile::smile:

Hmm nu kommer jeg lige med en nedslående meddelelse...jeg havde som dig en forventning om at jeg fik fuuuuuuldstændig tjek på alting når jeg blev 30. Det skulle være slut med at begå de samme fejl, jeg skulle altid betale mine regninger inden jeg fik en rykker, jeg skulle få mig en karriereplan...jeg skulle kort sagt være et ny og strømlinet M :wink: Og jeg venter for vildt på at den nye, forbedrede, strømlinede udgave af M skal vise sig...damn hun er sløv i betrækket (hvis hun findes :laugh: ). Den gode nyhed er at det går meget godt. Men jeg kunne godt tænke mig en lidt mere 'voksen og jeg er over 30 og har styr på sagerne fremtræden'...måske man bare skulle til at gå lidt mere i jakkesæt :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hmm nu kommer jeg lige med en nedslående meddelelse...jeg havde som dig en forventning om at jeg fik fuuuuuuldstændig tjek på alting når jeg blev 30. Det skulle være slut med at begå de samme fejl, jeg skulle altid betale mine regninger inden jeg fik en rykker, jeg skulle få mig en karriereplan...jeg skulle kort sagt være et ny og strømlinet M :wink: Og jeg venter for vildt på at den nye, forbedrede, strømlinede udgave af M skal vise sig...damn hun er sløv i betrækket (hvis hun findes :laugh: ). Den gode nyhed er at det går meget godt. Men jeg kunne godt tænke mig en lidt mere 'voksen og jeg er over 30 og har styr på sagerne fremtræden'...måske man bare skulle til at gå lidt mere i jakkesæt :tongue:

:4thumbup: Hmm jeg tror, du har ret. Jeg har 5 mdr til at føle mig voksen... Når jeg det? Næppe. Man bliver vel snart nødt til at se i øjnene, at man ikke kan rende rundt og opføre sig som en teenager resten af livet. Det gør min mor godtnok, og hun er lige blevet 65, Way to go mummy. :tongue:

Jeg må indse, som du siger M, at jeg endnu ikke har helt fod på mit liv, men når det er sagt, så går det alligevel meget godt. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Træning Onsdag den 30 maj 2007 3x spin

Det var så ikke meningen, at spinning skulle løbe så løbsk med 3 timer, men jeg blev lokket i fordærv af flere folk fra mit "crew", + da jeg indfandt mig i centret, var det jo den lille 'pony' aka Spin Amok aka Brian, der skulle afløse, og det var meget længe siden, jeg sidst havde prøvet hans time, så why not give it a shot.

Hæsblæsende fra start til slut med 30 min mellemtakt efter opvarmning...puh. Jeg havde glemt min måler derhjemme, selvom jeg jo netop har fået nyt batteri i mit ur.. Typisk. :sneaky2:

Super time.

Næste time var ved Mads B. Igen dejlig kombination af blid distance træning og lækker trance. Jeg var lidt mat i sokkerne til sidst og måtte lige indtage en müslibar inden min egen time, som jeg gjorde til lidt mere poppet. Det lykkedes mig at køre øverstbefalende i hegnet... :4thumbup: :innocent:

Meget længe siden jeg har snuppet tre timer i træk. Det bliver heller ikke hverdagskost for mig fremover, men kunne ikke lade være. Torsdagens skal bruges på en blid distance ved mig, styrketræning og yoga. STYRKE skal prioriteres NU. Væk med al den spinning. (siger hun hvorefter der reklameres med masser af timer de næste mange dage) :innocent::innocent:

Spin Interval 1 ved Brian :bike:

Tid 55 min

No data

Spin Distance ved Mads :bike:

Tid 54 min

No data

Spin Interval 1 ved mig :bike:

Tid 53 min

No data.

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag den 31 maj 2007 Succesoplevelse med min yoga. I am back on track.

Sender først en varm tanke til Maxpower. a055.gif

Dernæst er jeg endelig fri for alle negative tanker, som har præget mit sind de sidste dage siden mandag. Jeg føler mig endelig fri og er så småt via yogaen begyndt at mærke mig selv. Jeg kan dårligt nok beskrive de 90 min med Mike Newitt idag, for det var i al sin enkelthed noget af det mest fabelagtige, jeg har oplevet. Blidt pressede han min krop længere ind i en af de halsbrækkende laskdjglksdjglkdfjg stillinger. Fokus på vejrtrækning og den her koncentration og kamp for at "let it go". Da vi endelig skulle ligge fladt på gulvet og slippe følelsen af vor krop, så jeg bare et billede af mig selv...smilende.... I am alive. Den følelse der brusede gennem mine årer fra eeeeeeeeeeet langt rush. Høj, flyvende som aldrig før. Jeg er ramt. Denne gang hverken af en racercykel eller en koalabjørn men af Ashtanga yogaen. a040.gif

Min yogabuddy M var på samme stadie som jeg....skæv som han udtrykte det. Jeg fløj da også ud af lokalet i mingrå 'natdragt' med det største smil i ansigtet. Forelsket? Nej. Men lykkelig fordi jeg er igang med min helt egen personlige udvikling og fordi jeg mærker. "DET HER VIL JEG". f025.gif Omgivet af varme og positiv energi fra mennesker i min nærhed, mit center og mine molvenner, hvordan kan man så være negativ???

Forinden yogaen var det tid til en distance spinning time ved mig. Lange siddende mellemtaktspas lovely. Herefter blev det tid til Styrketræning. JO jeg nåede alt idag. a040.gif

Dagens tal:

Spin Distance feat Øverstbefalende. :bike:

Tid 52 min

:heartpump: Snit 162

:heartpump: Max 183

Styrketræning af bryst, skuldre og triceps.

Ashtanga yoga med guru Mike Newitt...

90 min

Hoppende rundt af glæde i en underlig rus til "Relax, Take it eaaaaassssssy" d040.gif Ufatteligt...

Så er Danatiker i weekend mode... :cooldance:

Fredagen byder på en enkelt spinning time, men det er ikke ved hr-hvem-som-helst. Bilen min bliver nemlig pakket med spinbuddies, og så drages der ellers sydover til en spin Interval 1 ved vores gamle guru i Kolding. Vi glæder os. Det er alt for længe siden... a070.gif Der BØR være noget inspiration at hente og ikke mindst noget benhård træning. Med det crew jeg kommer med, kører vi i hegnet på stribe (citat vivs)

Nu er det sengetid...zzzzzzzzzzzz a010.gif

Program for distance timen. Gengiver i Fysiologisk skala.

Opvarmning 10 min

3 min siddende fri 3-4

7 min siddende mellemtakt med 10,15,20,25 sek stående 4-5-6-7

1. sæt

5 min stående ET 7

2 min siddende tempo 7,5

3 min stående tempo 7,5

2. sæt

6 min siddende mellemtakt 7

4 min siddende mellemtakt 7,5

3. sæt

5 min stående ET 7

2 min siddende enten ET 7,5 eller acceleration 8

pause 30 sek

4. sæt

8 min frit valg på kadencen og stående eller siddende

2 min 7

4 min 7,5

2 min 8

30 sek pause.

5. sæt

7 min klatring med 4 x 30 sek stående eller siddende angreb. Fri intensitet.

Slut

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Det er rart at konstatere, at det kører for dig igen, Danf.

Jeg kan fortælle dig noget lidt skægt: Sidste nat drømte jeg, at jeg så dig køre på din nye racer. Og det er IKKE noget, jeg finder på. Jeg drømte det virkelig. :smile: Og jeg er faktisk meget sansende. Det er der en kendt clairvoyant, der engang har sagt til mig :laugh: . Så hvem ved...

Hoilsner fra Oksen

Link to comment
Share on other sites

Det er rart at konstatere, at det kører for dig igen, Danf.

Jeg kan fortælle dig noget lidt skægt: Sidste nat drømte jeg, at jeg så dig køre på din nye racer. Og det er IKKE noget, jeg finder på. Jeg drømte det virkelig. :smile: Og jeg er faktisk meget sansende. Det er der en kendt clairvoyant, der engang har sagt til mig :laugh: . Så hvem ved...

Hoilsner fra Oksen

:w00t::w00t::w00t::w00t: Nu tror jeg også på mere mellem himmel og jord min søde okse, så jeg vælger helt sikkert at tro på din drøm. :wub: Uh det ville være så dejligt.

Jeg har desværre ikke råd ligenu, men måske jeg vinder den, får den eller ???? Jeg håber så inderligt, at din drøm bliver virkelig. :blush:

:raisebrow: køre i hegnet ? :pimp: kender jeg ikke now't teee' :nonono: siger mig ikke noget ?

:tongue:

Men rigtig god tur sydpå :smile:

/ :4crutches:

:laugh: Åh ja det er et superfantastisk udtryk og med lidt vilje smadrer vi os selv i en træpæl idag (sådan billedligt i spin lokalet naturligvis) :4thumbup: :4thumbup: :blink:

Uff er bange for at jeg bliver mast. :devil: Nu skal formen testes ved majoren i syd. :devil::devil::devil::devil: Hep hep let's go.

God weekend

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Må lige spørge en lokalkendt i Århus...En af mine veninder sagde - efter at have været et smut i Århus - at svaret på spørgsmålet 'where did all the cute guys go?' åbenbart er 'to Århus'. Hun var ret sikker i sin sag, da hun sagde at mændene så meeeeget bedre ud i Århus end i København. Jeg kommer (desværre kan jeg fornemme) ikke i Århus så tit at jeg rigtig har observeret om det er rigtigt. Men det kunne være jeg skulle til at komme lidt oftere i Århus :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Må lige spørge en lokalkendt i Århus...En af mine veninder sagde - efter at have været et smut i Århus - at svaret på spørgsmålet 'where did all the cute guys go?' åbenbart er 'to Århus'. Hun var ret sikker i sin sag, da hun sagde at mændene så meeeeget bedre ud i Århus end i København. Jeg kommer (desværre kan jeg fornemme) ikke i Århus så tit at jeg rigtig har observeret om det er rigtigt. Men det kunne være jeg skulle til at komme lidt oftere i Århus :tongue:

Og her er det så modsat. Vi hører hele tiden, at alle de lækre hapsere er i staden... :4mewantfood: Hmm man burde have en klon. Så kunne man være begge steder. :laugh::laugh::blink: Skræmmende. :w00t:

Måske ser jeg dem ikke, fordi jeg bor her???? :wink:

Nu er det rigtigt blevet sommer hva Mizzra :tongue:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Hvor er det bare imponerende, at læse at du så hurtigt kommer ovenpå igen - det kunne jeg vist lære noget af :blush:

Rigtig god tur i hegnet - og god weekend også :4thumbup:

Hurtigt og hurtigt. Det ved jeg såmænd ikke. Jeg forsøger ligesom at arbejde mig videre og komme op på cyklen igen,selvom det da indimellem kan være svært. Nemmere bliver det jo ikke, hvis man bliver nødt til at konfrontere den person, man nu engang ikke magter regelmæssigt i arbejdsøjemed, sådan som jeg må gøre nu. Vi lærer jo allesammen af de små fejl, vi begår gennem vor liv. Det gør jo ikke nødvendigvis mennesket dummere, men jeg tror nok, at jeg har været igennem min portion af bitre erfaringer og ønsker faktisk ikke at opleve noget tilsvarende igen, hvad jeg nok ikke kan se mig fri for. I am just human. d010.gif

Jeg røg desværre ikke helt i hegnet idag, men det er der en god forklaring på. Kommer nedenfor i dagens update. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Fredag den 1 juni 2007 På visit i Kolding.

Kl 15 forlod vi Århus. 4 mand stærk.... En time senere sad vi fast i bilkø og frustreret måtte vi se sekunderne tikke afsted sammen med den spinning time, som vi alle havde længtes sådan imod. "Vi når det" sagde een. "Vi når det ikke" sagde en anden, og vi var ligesom inde på tanken om, at vi da bare ville finde et sted i Kolding by og spise udenfor mens solen gik ned, men hell no *molly* kom fri og vi racede indtil Equinox. Løb ind gennem receptionen råbende "hvor er omklædning". Svedende og uden strømper, hårelastik eller pulsur listede jeg og de andre ind på den næstbagerste række. Fik smidt os op på cyklen og blev mødt med et "I KOMMER FOR SENT" fra den ellers så velkendte 'unge' mand på podiet. :tongue: Der var han jo. Vores allesammens 'rock'- Jeg nåede desværre ikke ind i det flydende flow, som jeg havde håbet på, men det skyldtes bestemt ikke programmet, nok snarere den lidt stressende intro, og nå ja så fik jeg høvl for at have glemt mit ur, således il maestro IKKE kunne tjekke min indsats... "kører 97 km for at få skældud" f030.gif Hmmmppppffff den fik han så også serveret efterfølgende...

Første del af programmet så således ud.

5 min stående mellemtakt.

1 min siddende angreb

4 min stående mellemtakt

2 min angreb (1 siddende 1 stående)

3 min stående mellemtakt

3 min angreb (1 siddende 1 stående 1 siddende)

2 min stående mellemtakt

4 min angreb (1 min stående 1 min siddende 2 min stående)

1 min stående mellemtakt

5 min angreb (1 min ned 1 min op 1 min ned og 2 min 10 sek op og ned)

Næste del var stigning i mellemtakt skiftevis stående og siddende

Sidste del var 5 min enkeltstart.

Så lang tid siden jeg sidst har kørt ved Ulrik. Ja vi skal tilbage til sidste sommer. Det er bestemt ikke blevet dårligere...uha nej.

Et guf program :4mewantfood: og jeg var kørt i hegnet, havde vi ikke stresset sådan afsted. Desværre har Kolding ikke fået de nye cykler, som vi har.. Jeg elsker nu de HBS, og det er vi flere , der gør. DE KØRER bare ved os. :bike: :bike:

Men uhhhh jeg glæder mig til mandag, for der vender vi tilbage og tager 2 timer+ coretraining og h030.gif efterfølgende til en sludder....om spinning. :laugh: Ah der får den gaz. Max gas. Jeg trænger til det. Inspiration, motivation og benhård træning ved den gamle mester. Vi smugler ham med tilbage til smilets by. De lægger nok alligevel ikke mærke til, at han mangler. a010.gif

Tak for idag spinners....

Spin Interval 1 ved Ulrik :bike:

Tid 57 min

Ingen data.. Desværre

Nu er jeg bare så træt.

Lang men god dag...og nu ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

En ny lækker træningsdag venter imorgen....Men ser nu allermest frem til mandag.... FLYVE FLYVE...musik...hurra... Er blevet lovet et sublimt træningspas...Så det ser jeg frem til. Værre bliver det ikke af at være flankeret af to ihærdige spinnere.... Top motivation.

Rigtig god fredag aften til jer...

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Jeg nåede desværre ikke ind i det flydende flow, som jeg havde håbet på, men det skyldtes bestemt ikke programmet, nok snarere den lidt stressende intro

Hey Julle :4thumbup:

Det er simpelthen bare så typisk at man glæder sig at få en på opleveren :superman: og så går der bare et eller andet galt og så sidder man bagefter med følelsen var det det :nonono: som den homoseksuelle ville sige det er bare en fupsvans :laugh:

Nå håber du får dig en fantastisk weekend aligevel :smile:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

og iøvrigt er der IKK 5 mdr til du bliver 30 :4crutches:

Det er der da. 28 oktober. Næsten 5 mdr mas o menos. :innocent:

Hey Julle :4thumbup:

Det er simpelthen bare så typisk at man glæder sig at få en på opleveren :superman: og så går der bare et eller andet galt og så sidder man bagefter med følelsen var det det :nonono: som den homoseksuelle ville sige det er bare en fupsvans :laugh:

Nå håber du får dig en fantastisk weekend aligevel :smile:

Kenn

Jamen det er da øv at sidde en time i kø på motorvejen. Heldigvis nåede vi da det meste af timen,så det glæder jeg mig over. Vi må køre 5 timer før på mandag for at nå det. :w00t::tongue: Så har man tid til at dampe af inden timene starter.

Jeg tror skam nok, at min weekend bliver ganske udmærket...

Og tak i lige måde.

Krams

Link to comment
Share on other sites

Og her er det så modsat. Vi hører hele tiden, at alle de lækre hapsere er i staden... :4mewantfood: Hmm man burde have en klon. Så kunne man være begge steder. :laugh::laugh::blink: Skræmmende. :w00t:

Måske ser jeg dem ikke, fordi jeg bor her???? :wink:

Nu er det rigtigt blevet sommer hva Mizzra :tongue:

Yep sommeren er over os, så nu begynder man at se hvordan folk ser ud uden store vinterjakker :tongue: Det kan da godt være at folk altid ser bedre de steder, hvor man ikke selv kommer hver dag... :cool:

Link to comment
Share on other sites

Yep sommeren er over os, så nu begynder man at se hvordan folk ser ud uden store vinterjakker :tongue: Det kan da godt være at folk altid ser bedre de steder, hvor man ikke selv kommer hver dag... :cool:

Du har ret i begge synspunkter. Man begynder også at lægge mærke til alle de par, der florerer rundt omkring. Sikke en sygdom. Bare det ikke smitter. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

n005.gif Så er der 1 dag tilbage til, jeg smadrer mig selv i hegnet gange 40 på to flow timer i Kolding ved den gamle maestro gigante.... Ulrik. Jeg glæder mig som et lille barn til juleaften. Er blevet lovet det lækreste musik, de lækreste træningspas. Og denne gang husker jeg mit pulsur, mine sokker og mit hårelastik. Der skal ydes max.... a030.gif Let me fly. Jeg trænger så meget til et energyboost og til at mærke energien igen fra min-altid-tilbagevendende-favorit champ. Jeg er forventningsfuld. :bowdown: Flankeret at min spinbuddy *pony* kan det jo ikke gå helt galt. Desværre har min veninde sol meldt fra, hvorfor så veninde C træder til istedet på den ene af timerne. Kan næsten lave mit "kaninspjæt" , som jeg lavede en dag sidste år, inden een af disse timer.. Uhhhhhhhhhhh

Er netop hjemkommet fra et par timer under høj blå himmel og sol i Mindeparken i Århus med en veninde. Er godt ristet på den fede måde. Sådan skal livet været. Spinning, træning, yoga og solskin. :sun:

I aften skal der så ses PIRATES. ENDELIG.......

Først må vi skrue tiden lidt tilbage og opdatere sidste dages træningspas.

a070.gif

Link to comment
Share on other sites

Lørdag den 2 juni 2007 Styrketræning, yoga og spinning.

Spin Interval 1 ved mig feat Øverstbefalende :bike:

Tid 53 min

:heartpump: Snit 166

:heartpump: Max 190

Styrketræning af Ryg, biceps, mave

Ashtanga yoga ved yogi master Mike.

90 min

Spinning timen blev noget hård. Jeg havde lavet et program, som skulle køres uden pauser...Autjjj den sved.

Jeg indrømmer også blankt at jeg efter 20 min inden i yoga timen var ved at besvime på grund af væskemangel og for lidt mad. Jeg er blevet rigtig dårlig til at spise så meget på de sidste uger. Det er ikke så smart de dage op til massiv cardio, jeg ved det, men sulten er der ikke. Jeg spiser det, der er nødvendigt men hverken mere eller mindre... Dog ikke i nærheden af Arnes super æde trip. :innocent:

Resten af dagen var jeg i lidt underlig 'mood' på grund af sortne-for-øjnene episoden på yogaklassen, men indfandt mig ved middagsbordet med veninde til :blahblah: og :beerchug: en smule rødvin. Dog ikke mere end hvad godt er.

Søndag den 3 juni 2007 2x spinning

Styrke blev vist til kæbetræning, så det må jeg på igen imorgen tidlig.

Første spinning time blev lavet således, at folk skulle foretage nogle valg. Ville de presse sig til max, eller vil de køre lidt 'lettere'. Således var det een af de bedre timer, jeg har kørt længe. Jeg var selv ved at kaste op undervejs, fordi jeg nok liiiiiige gav den en tand for meget selv. Man bliver jo grebet af det shit. Hele holdet var et imponerende skue af muskekraft og sved. F... de kørte bare godt til en søndags time, der indimellem bærer præg af tømmermænd. :wub::devil: SÅ er det noget ved at være "boss".

Næste time var en distance af den lidt mere mentale slags. Dog alligevel med en del hårde intervaller og bjergsprint. Yoga buddy M var med. Denne havde forinden været til yoga og han var helt flyvende. Dejligt at se.

Pyhhh hårdt slid men så gjaldt det også sol og hygge med veninde....

Spin Interval 1 ved mig feat øverstbefalenden :bike:

Tid 52 min

:heartpump: Snit 169

:heartpump: Max 192

Spin Distance ved mig :bike:

Tid 54 min

:heartpump: Snit 158

:heartpump: Max 186

Jeg bliver nødt til at max æde iaften, så depoterne er godt fyldte til imorgen, for jeg ønsker virkelig at mærke min energi og min krop boble under timerne imorgen. Jeg ønsker så inderligt at mærke mine ben, sveden der pisker af min krop, hårene der rejser sig på mine arme, presset der stiger og stiger, pulsen der følger med... Jeg ønsker at flyve... Jeg ønsker at glemme alt andet i 2 fede timer. Kun fokusere på mig selv.... min krop. Let it go. Let it go....

Bedste ønsker til jer alle om en superdejlig søndag.. Jeg har jo stadig fri helt til onsdag gnæk gnæk a010.gif

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share