Julies log 2007 -Spinningnordjyde m hang til yoga,løb og fitness


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

Hej Alle :innocent:

Så prøver vi med en log nummer 4 for ligesom at få slettet tavlen og starte på en ny. Det er forår og no shit sommeren står for døren, så nu skal der rigtig køres, styrkes og løbes i strandform :bigsmile:

Stadig 29 år gammel er der stadig nogle måneder tilbage før alderen sætter ind :crazy: Bedste af alt. Jeg elsker, som jeg har det nu :4thumbup:

Mine primære mål (jeg har flere) er at nyde min træning fremfor, at det skal være en sur pligt. Jeg forsøger så vidt muligt, at leve efter "less is more", men det er meget meget svært, da jeg nærmest ALTID vil det hele og har svært ved at skære ned. Derudover ønsker jeg at sætte lidt mere fokus på løb. Gerne 2 gange udendørs om ugen, da jeg har for vane alt lægge al træning indendørs i et træningscenter :innocent: Det er bare SÅ nemt at styrke i forbindelse med cardio, når man nu allerede er i centret. Når først folk kommenterer at man burde have en seng bag disken i receptionen, ja så er det på tide at komme lidt ud. :laugh: Endvidere vil jeg gerne opnå større muskelmasse, og ja med al den cardio er det svært, men jeg har realiseret, at det ikke er umuligt.

Der er stadig ikke 32 timer i et døgn, og da job, privatliv, venner m.m også skal passes, ja så er det svært at mikse både styrketræning, spinning, udendørscykling og løb ind i et presset skema, men jeg forsøger så vidt muligt at nå hele vejen rundt. Da jeg også fungerer som instruktør, ja sååå....... tid tid tid.

:4mewantfood: Er godt på plads med kosten, hvor jeg fik stor hjælpe fra en personlig træner sidste sommer, som hjalp mig på rette hylde, formindskede min fedtprocent og fik mig hooked på styrketræning, så jeg nu mærker dejlige resultater og iøvrigt slet ikke kan undvære denne del af min træning mere.

På stående fod siger vægten 59 kg og kroppen er blevet væsentligt mere markeret end den var for et halvt år siden. Der er stadig plads til rødvinen og pizza + lidt slik :innocent: , men den går bare ikke hver dag. :nonono:

For at skitsere min ønskede træningsuge, så burde den se sådan ud. Jeg vil gerne have, at det skal fungere sådan, men det er ikke altid muligt at nå alt, så jeg prioriterer naturligvis mine spinning hold samt min styrketræning over andet.

Lige uger

Mandag Spinning Basis undervisning + styrketræning

Tirsdag Løb + styrketræning

Onsdag Spinning Basis undervisning+ Spinning Interval 2 undervisning

Torsdag Løb + styrketræning (denne SKAL være fast løbe dag, så enten må jeg droppe styrke eller lægge det indenfor arggh, nej det er jo ikke det jeg vil. Hvordan skærer jeg fra?) :crazy:

Fredag Spinning Interval 1 undervisning + styrke + let løb eller andet cardio

Lørdag Spinning Interval 1 undervisning + styrke

Søndag Spinning Interval 1 undervisning + Spinning Distance undervisning (hvis jeg kan nå det styrke også)

Ulige uger ser ligedan ud men dog med fredag som enten hviledag eller kun indeholdende løb.

Fordi jeg netop underviser, gør det ugen svær at planlægge. Undervisningen ønsker jeg ikke at droppe. Det elsker jeg, men jeg ved godt, at det er mange timer. :innocent:

Hvor tit jeg opdaterer, ved jeg ikke. Det kan også være,der indimellem går lidt tid med pause osv. men jeg skal nok være forholdsvis aktiv med opdateringen, når tiden melder sig.

Rigtig god træningsdag til alle.

Julie Aka Danfanatiker

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 299
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

:sneaky2: Troede du havde forladt os :4goodbye::4goodbye::4goodbye: men så var du jo lige her :wub: STORT tilykke med din nye log og alt det der.

ser gerne :mad: at man bliver adviseret før du smutter og laver en ny log :laugh: dejligt at finde dig igen :alright::alright::alright::alright:

Kenn

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Wow sikke en dejlig varm velkomst at få i sin nye log. Dejligt at komme hjem til. Desværre ingen update idag. Er for træt, men vender frygtsomt tilbage imorgen, det er nemlig ikke fordi, jeg ikke har fået trænet, men gisp er først kommet hjem nu. Snork. :sleeping:

Weeeeeeee! Ny log! Tillykke, seje venze!

:4thumbup: :bowdown::firebounce: :4dog: :cheer::cheer:

TAAAAAAAAAAAAAAAK søde :wub:

:sneaky2: Troede du havde forladt os :4goodbye::4goodbye::4goodbye: men så var du jo lige her :wub: STORT tilykke med din nye log og alt det der.

ser gerne :mad: at man bliver adviseret før du smutter og laver en ny log :laugh: dejligt at finde dig igen :alright::alright::alright::alright:

Kenn

Nææææ forladt jer havde jeg ikke. Fik bare lige pusten og trangen til at starte en ny og forhåbentlig mere målrettet log. Plus trænger til et spark så jeg overholder mit flow :banana:

Næste gang skal jeg nok advisere :sorry::hehe: Sorry

..............nej desværre !!!! ville dælme være dejligt, hvis der var !!! :4jumpy:

Welcome back ......addict :tongue:

/ en-der-selv-er-super-effektiv-til-at-opdatere-log :innocent:

Din sidste linie er jo ikke engang lywn. Du er så flittig vivspige... og din træning gys :banana3: tager jo livet af enhver.

Tillykke med den nye log og der er altså lang tid til vi fylder 30 :bigsmile:

Teddybear...Hmm ja du har ret. Der er da nogle måneder til endnu. 7 mdr faktisk så vi to må godt kalde os 29 et stykke tid endnu (sammen med Mette H) :yahoo:

Game over..Der er flimmer på indersiden af mine øjenlåg. :surrender: Jeg overgiver mig til Ole Lukøje.

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Vil også lige hilse på i din log... :bigsmile:

Og må sige det godt nok er nået af en træningsplan du ligger for dagen. Men kender godt det der med, at det hurtigt løber op, når man gerne vil det hele :blush:

Og så må du sove godt, hvis du ikke allerede er i drømmeland :smile:

Link to comment
Share on other sites

Godmorgen her............faldt lige over.......... :tease:

Tillykke med "The new beginning" ............... Det er en seriøs uge plan der.

Godt at se du er tilbage. :4thumbup:

Nå. Back to work!!!!!!!!!!!

Ha' en go' dag.

:hehe: / T

Link to comment
Share on other sites

Vil også lige hilse på i din log... :bigsmile:

Og må sige det godt nok er nået af en træningsplan du ligger for dagen. Men kender godt det der med, at det hurtigt løber op, når man gerne vil det hele :blush:

Og så må du sove godt, hvis du ikke allerede er i drømmeland :smile:

CG Tak for din ankomst til Mol. Din egen log skal nok blive et plus for sitet. :smile:

Godmorgen her............faldt lige over.......... :tease:

Tillykke med "The new beginning" ............... Det er en seriøs uge plan der.

Godt at se du er tilbage. :4thumbup:

Nå. Back to work!!!!!!!!!!!

Ha' en go' dag.

:hehe: / T

TAAAAAK :yo: og ja back to work :bruce: :annoyed: Gider bare ikke. Solen skinner, vindstille og ja alt andet end kontor trækker bare så meget nu.

Link to comment
Share on other sites

Måske tid til en update fra igår. Ja vi tager lige 5 min pause og opdaterer loggen fin. :4whistling:

Onsdag d. 28 Marts 2007

Endelig ved at vænne mig til sommertid. Ja det lyder mystisk, men det tager lidt mere end bare 1 dag for mig. :innocent: Ak ak vendelboer.

Det var vist et lille sidespor. Tilbage til træning som dog startede med fotografering i centret. Jeg forsøgte at snige mig udenom men et "STOP, JULIE DU KAN GODT GÅ DEROP" og et "JO DU SKAL" fra diverse receptionister og floormanagers fik mig til at træde op ad trapperne. HADER FOTOGRAFER. Er bare ikke fotogen :nonono::sneaky2::crazy::smile: Brok brok brok brok.

Spin Basic ved mig :bike:

Tid 50 min

:heartpump: Snit 150

:heartpump: Max 160

Tre nye på.... :superman:

Spin Interval 2 ved mig :bike:

Tid 52 min

:heartpump: Snit 166

:heartpump: Max 189

Styrketræning: Skuldre, Bryst, triceps og Twistøvelser. :4flex:

Idag torsdag skal der køres et par timer på min nye røde Body Bike. Rent faktisk for første gang. Jeg har ikke haft tid til en tur endnu.

Så oplagt lejlighed til at teste et par programmer igennem.

God dag til de hårdt-trænende-og-arbejdende :innocent: :4thumbup:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Man kan altså ikke :bike: :bike: :laugh: sig fra at man er begyndt at blive gammel :tongue: Men du levere da varen med max 189 :heartpump: Godt gået af en tøs at være :smile: Men pas på rynke kommer snigende lige om hjørnet :laugh:

Til gengæld ændrer kvinders krop sig meget med alderen, og nogle kvinder vil udvikle sig højst mærkværdigt. Når kvinden bliver 60 og får en stor røv, så vil det lille firkløver, hun fik lavet som 16-årig, ligne et vejskilt.

Erik Clausen

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

TILLYKKE :cheer::cheer: :banana3: :wootdance:

Glæder mig til at følge loggen

3 måneder :dry:

7 mdr til endnu :4thumbup:

Tillykke med din nye log :smile: Ikke være ked af at blive lidt ældre - det er ingen alder selvom man er fyldt 30 :tongue: Man kan sagtens være cool og still going strong - se bare på mig :blush::violin:

:wink: Det glæder mig at høre. Ej rent faktisk har jeg det fint med min alder. Gazzer bare lidt..Kun lidt :w00t::dry:

Man kan altså ikke :bike: :bike: :laugh: sig fra at man er begyndt at blive gammel :tongue: Men du levere da varen med max 189 :heartpump: Godt gået af en tøs at være :smile: Men pas på rynke kommer snigende lige om hjørnet :laugh:

Til gengæld ændrer kvinders krop sig meget med alderen, og nogle kvinder vil udvikle sig højst mærkværdigt. Når kvinden bliver 60 og får en stor røv, så vil det lille firkløver, hun fik lavet som 16-årig, ligne et vejskilt.

Erik Clausen

:blink::blink::blink::w00t: Så er det godt, jeg er tatooløs. Rynke kommer til alle. Ligesom appelsinhud til kvinder og grå hår til mænd :cry: meeeen nogen må jo ældes med ynde :blush:

Tak for dejligt input fisker øh :blink::w00t:

Btw updater min log i aften...

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Endelig tid til opdatering af de sidste mange dage. Desværre ikke så nøjsomt, da jeg rent faktisk er dødtræt..As usual. :sleeping:

Torsdag den 29 marts 2007

Træning på egen BodyBike 60 min :bike:

Fredag den 30 marts 2007

Yes yes fed løbetur med makker og god ven. Ruten ca 6-7 km i godt højt tempo. :cooldance:

Lørdag den 31 marts 2007 En dag med besøg af Peter Alminde (kendt spin instruktør)

Styrketræning :showoff:

Spin Interval 1 ved mig :bike:

Tid 53 min

:heartpump: Snit 161

:heartpump: Max 186

Test spinning med Activio pulssystemet. (Har før kørt med det i Sverige, men nu...endelig...i DK efter 1-2-3-4 år) :blink::hmmm:

Instruktør Peter Alminde gæstede os og instruktører fra Randers for at vise os dette 'nye' system. FEEEEEEEEDT. Vi vil så gerne have det, så nu må vi se. Det drejer sig i sin enkelthed om, at hver deltager bliver udstyret med et pulsbælte, hvorpå er påtegnet et nummer. Dette nummer kan så ses på en storskærm tilsammen med alle de andres numre. Her kan man følge sin puls og instruktøren kan rent faktisk give den enkelte en præcis træning, så man får det absolutte ud af sin træning. Smart og effektivt. Der blev iøvrigt annonceret en 12 timers spinning maraton i Randers den 2. juni, så den har jeg meldt mig til. Mangler bare en makker.

Spin Activio med Peter Alminde :bike:

Tid 50 min

Ingen data, da jeg var logget på en anden computer end min egen. Iøvrigt var Peter A en fortrinlig underviser. Det var således mit første møde med ham...My kind of guy.

Må siges at jeg var brændt af ved aftenens festivitas...

Søndag den 1 april 2007- Forsøgte ihærdigt at bilde folk noget ind, men somehow troede de ikke på mig!!!

Spin Interval 1 ved mig- Det gode vejr har fjernet folk fra salene. Kun halv fyldt. :bike:

Tid 52 min

:heartpump: Snit 153 (hmm måske tid til hviledag?)

:heartpump: Max 183

Body and Mind spin 90 min :bike:

:heartpump: Snit 153 skuffende

:heartpump: Max 179

Helt igennem en af de mest vellykkede BM timer, jeg har lavet. Heldigvis var dækningsprocenten også 95% på denne time. Giver meget mere, når salen er fuld.

Mandag den 2 april 2007

Let træning idag.

Styrketræning :showoff:

30 min crosstrainer

Spin basic ved mig :bike:

Tid 45 min

Ikke nogen nævneværdig spændende puls, men glimrende restitutionstræning.

Snart Påske..Det betyder at jeg drøner mod hovedstaden et smut....

Rigtig god aften og snart nat.

Julie

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

da jeg rent faktisk er dødtræt..As usual. :sleeping:
ungdomssløvsind !! :devil: træthed er forbeholdt os over 40 ................:tongue:
Det betyder at jeg drøner mod hovedstaden et smut....

:blink: åhhh nej........ hold døre og vinduer lukkede i hovedstadsområde....:laugh: - ej, only kidding, men rigtig god påske - og god tur til djævleøen !! :smile:

/ :sun:

Link to comment
Share on other sites

ungdomssløvsind !! :devil: træthed er forbeholdt os over 40 ................:tongue:

:blink: åhhh nej........ hold døre og vinduer lukkede i hovedstadsområde....:laugh: - ej, only kidding, men rigtig god påske - og god tur til djævleøen !! :smile:

/ :sun:

40, fræk og forførende. Sådan kan man da heldigvis osse stadig være. :4thumbup:

:blink::w00t: mht Cph.

Kender I det... Svært at holde fokus på jobbet idag. Især når alle omkring een sidder og snøfter, nyser og hoster ud over det hele. :dry::cry: Jeg orker ikke være syg, så jeg vasker hænder konstant og gemmer mig i et hjørne. Alligevel kommer denne proforma følelse af sløvhed og forkølelse snigende. Garanteret :mad: Ikke være syg. Ikke nu... Ikke med en fed weekend forude i Cph :wub:

En hviledag ville være på plads, men no can do, da jeg har en afløser spinning time senere i aften. Jeg har dog lovet mig selv. (næsten) ingen træning torsdag og fredag udover powershopping og MBT walk i de Københavnske gader og stræder..Det i sig selv er en udfordring (blandt andet fordi jeg afskyr at shoppe :nonono: )

God dag til boardet.

Link to comment
Share on other sites

Spin Activio med Peter Alminde :bike:

Tid 50 min

Ingen data, da jeg var logget på en anden computer end min egen. Iøvrigt var Peter A en fortrinlig underviser. Det var således mit første møde med ham...My kind of guy.

Peter A holder 100%, er klart en af de bedste jeg har kørt hos.

Rigtig go tur til Kbh, nu er snart PÅSKEFERIE :4jumpy::banana::cheer: :4thumbup: :wootdance::yahoo::yahoo::yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Peter A holder 100%, er klart en af de bedste jeg har kørt hos.

Rigtig go tur til Kbh, nu er snart PÅSKEFERIE :4jumpy::banana::cheer: :4thumbup: :wootdance::yahoo::yahoo::yahoo:

Jeg havde også glædet mig meget til at køre ved ham. Har jo hørt så meget og blev slet slet ikke skuffet. Tværtimod. Bliver nødt til at prøve hans timer igen. Hvor er han instruktør? Sats? FitnessDK? Where? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag den 3 april 2007

Update på gårsdagens træning som fik en anden drejning end først ventet, da jeg havde glemt mine løbesko i Vibycentret mandag. Træning måtte derfor foregå på strømpesokker og i spinningsalen, så dermed var al løb udelukket. :sneaky2: Det viste sig nu ikke at være så dumt, da jeg så fik prøvet vor 'nye' instruktør Palle for første gang.

Da jeg ankom til centret, mødte jeg mine ex-SATS- buddies A og K, som ganske sikkert og vist skulle ind og spinne, så jeg revurderede lige mine træningsideer (da timen, som jeg skulle afløse senere, var blevet aflyst) og sprang på cyklen sammen med dem til en afløser time ved Palle. Super time. Lækkert musik. Programmet var sammensat ud fra

8 min opvarmning i mellemtakt siddende med en enkelt stående sekvens.

2 arbejdssæt hvoraf første bestod af 3 siddende angreb af 2 min stykket med stående enkelttakt/siddende enkelttakt og siddende/stående mellemtakt mellem hvert angreb. (Ærgerligt at jeg ikke har Arne-klæbehjerne) :nonono:

Andet arbejdssæt bestod af 2 angreb igen med stående/siddende arbejde mellem hvert pas. 2 min stående angreb og 4 min stående eller siddende angreb fritvalg til sidst. Jeg kørte godt. Benene gjorde lidt ondt og fornemmelsen af, at de ikke var fuldt ud restituerede var der, men pyt med det. Jeg gjorde mit bedste. Det var en lækker simpel time. Ikke for megen snak. Flydende og dejligt musik. God instruktion etc.etc. Jeg hænger på igen en anden gang. :4thumbup:

Man fornemmer tydeligt hvem Palle ynder at køre ved...Uden dog at det er kopiering. Vi låner jo alle hist og pist :smile:

Bagefter styrketræning af ryg, biceps og mave og en smule :blahblah: Fik pålagt mig at tage en time imorgen kl 11.3o af et medlem, som resolut gik op og meldte mig til at køre den, da der ikke var sat instruktør på. I arbejde kan man hurtigt komme. :laugh:

Træningsdata:

Spin Interval 1 ved Palle :bike:

Tid 52 min

:heartpump: Snit 153

:heartpump: Max 176

Styrketræning: Ryg, mave, biceps :dumbbell_lift:

Rigtig god træningsdag til alle. Jeg snupper en update mere imorgen, inden turen går til Cph.

Danf.

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde også glædet mig meget til at køre ved ham. Har jo hørt så meget og blev slet slet ikke skuffet. Tværtimod. Bliver nødt til at prøve hans timer igen. Hvor er han instruktør? Sats? FitnessDK? Where? :smile:

I Sats da :wink:

Også go påske til dig.

PS. Så er lås til hoveddøren og pizzahjulet købt, naturligvis i det pureste guld med 2 karats diamanter på.

Mvh. PoshMH :laugh:

Link to comment
Share on other sites

En hviledag ville være på plads, men no can do, da jeg har en afløser spinning time senere i aften. Jeg har dog lovet mig selv. (næsten) ingen træning torsdag og fredag udover powershopping og MBT walk i de Københavnske gader og stræder..Det i sig selv er en udfordring (blandt andet fordi jeg afskyr at shoppe :nonono: )

God dag til boardet.

Hej Julie :smile:

Vil lige ønske tillykke med log nr. 4 :bigsmile: og som Kjøvenhavner kan jeg oplyse at du ikke behøver frygte shopping hverken idag torsdag eller i morgen fredag ALT er lukket - lige bortset selvfølgelig fra 711... :laugh:

God tur till Hovedstaden :smile:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share