DBFF's Generalforsamling


angel
 Share

Recommended Posts

Så længe DBFF køres efter en struktur som den nuværende, hvor medlemerne er indmeldt som enkelte individer der træner i private motionscentre er en udvikling hen imod en ren sport umulig. Et forbund med medlemsklubber, hvor atleterne skal træne og have licens som man kender det fra andre sportsgrene er den eneste holdbare løsning, da det er den eneste måde hvorpå man kan komme ind under DIF og derved komme ind i et seriøst anti-doping arbejde under ADD. Spørgsmålet er dog om flertallet af dem der stiller op overhovedet er intresseret i at konkurrere clean? Hvor mange af dem ønsker at risikere at blive testet andet end på konkurrencedagen? Så længe man kun tester på konkurrencedagen kan det være bedøvende ligegyldigt om man tester samtlige atleter, top 3 eller blot laver nogle få randomtest. Mit klare indtryk er at mange er bedøvende ligeglade med om de tester positivt, samt at mange blot sørger for at stoppe deres medicinske forberedelser i tide.

Link to comment
Share on other sites

Så længe DBFF køres efter en struktur som den nuværende, hvor medlemerne er indmeldt som enkelte individer der træner i private motionscentre er en udvikling hen imod en ren sport umulig. Et forbund med medlemsklubber, hvor atleterne skal træne og have licens som man kender det fra andre sportsgrene er den eneste holdbare løsning, da det er den eneste måde hvorpå man kan komme ind under DIF og derved komme ind i et seriøst anti-doping arbejde under ADD. Spørgsmålet er dog om flertallet af dem der stiller op overhovedet er intresseret i at konkurrere clean? Hvor mange af dem ønsker at risikere at blive testet andet end på konkurrencedagen? Så længe man kun tester på konkurrencedagen kan det være bedøvende ligegyldigt om man tester samtlige atleter, top 3 eller blot laver nogle få randomtest. Mit klare indtryk er at mange er bedøvende ligeglade med om de tester positivt, samt at mange blot sørger for at stoppe deres medicinske forberedelser i tide.

Præcis. Uden at ha' dokumentation for det, formoder jeg, at det er sådan det forholder sig blandt størstedelen af DBFF's medlemmer, men der er en stadig stigende gruppe af atleter/kommende atleter, bl.a. her fra mol, der ønsker at konkurere clean. Spørgmålet, er hvad der vil ske, hvis der kommer 1 ny formand og 4 nye bestyrrelsesmedlemmer, der alle arbejder for at organisere DBFF som Squatfather beskriver? :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Præcis. Uden at ha' dokumentation for det, formoder jeg, at det er sådan det forholder sig blandt størstedelen af DBFF's medlemmer, men der er en stadig stigende gruppe af atleter/kommende atleter, bl.a. her fra mol, der ønsker at konkurere clean. Spørgmålet, er hvad der vil ske, hvis der kommer 1 ny formand og 4 nye bestyrrelsesmedlemmer, der alle arbejder for at organisere DBFF som Squatfather beskriver? :superman:

:smile:

Hvis det er nogen med noget mellem ørene :poking:

.... så tror jeg sagtens man over nogle år kan vende skuden til ala det oplæg incognito skriver!

Jo flere der står frem og viser at denne sport rent faktisk kan dyrkes uden kunstige tilsætningsstoffer desto lettere vil det glide, men det udelukker selvfølgelig også at DK vil kunne få en BB i +100 kg klassen med international succes... men ikke dermed sagt at man kan sigte på dominans i nogle af de lette klasser og på den måde skabe succes og forståelse :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er der ikke noget problem i.

Ingocnito> Du skal regne med at flere nuværende bestyrelsesmedlemmer, ser det som deres fornemste opgave at vende tilbage til 80'erne istedet for at forholde sig til verden, som den ser ud i dag :wink::laugh: Der var sikkert meget man kunne gøre, men ikke før man skifter hele ledelsen ud og samtidig har opbakning fra de menige medlemmer, hvilken jeg ikke tror er til stede.

Det går jeg så ud fra må være Kim Jensen, da han er den eneste dinosaurus tilbage...

Præcis. Uden at ha' dokumentation for det, formoder jeg, at det er sådan det forholder sig blandt størstedelen af DBFF's medlemmer, men der er en stadig stigende gruppe af atleter/kommende atleter, bl.a. her fra mol, der ønsker at konkurere clean. Spørgmålet, er hvad der vil ske, hvis der kommer 1 ny formand og 4 nye bestyrrelsesmedlemmer, der alle arbejder for at organisere DBFF som Squatfather beskriver? :superman:

:smile:

Igen, jeg har hørt fra stemmerne i kulissen at lige præcis kim jensen er skyld i at ihvertfald 4-5 nye personer ikke har lyst til at tage foreningsarbejdet op i DBFF. Jeg vil ikke være grov for alle mennesker handler jo ud fra deres bedste intentioner, men hvis man slet ikke kan se at tiderne skifter og dermed gør skade på sin forening skulle man sgu overveje hvad man laver. Der er bare ikke plads til et forbund som ikke har en meget klar holdning til doping i danmark.....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share