DBFF's Generalforsamling


angel
 Share

Recommended Posts

Til alle aktive atleter!!

Har lagt mærke til at der er mange her på MOL som både planlægger konkurrence i år og næste år, og da jeg selv er involveret i en lille håndfuld atleter som ønsker at stille op laver jeg et lille opråb!!

Har i tænkt jer at deltage i generalforsamlingen???

Sidste år blev der jo lagt kort på bordet som tydede på at muligheden for at have økonomi til at afholde et DM fremover var ved at være historie...

Altså alle Jer som regner med at stille op får måske slet ikke den mulighed såfremt forbundets økonomi er ved at falde fra hinanden, så synes I skal overveje at deltage i forbundets generalforsamling også for at høre hvordan det reelt står til!

//NO

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Slettet bruger
Til alle aktive atleter!!

Har lagt mærke til at der er mange her på MOL som både planlægger konkurrence i år og næste år, og da jeg selv er involveret i en lille håndfuld atleter som ønsker at stille op laver jeg et lille opråb!!

Har i tænkt jer at deltage i generalforsamlingen???

Sidste år blev der jo lagt kort på bordet som tydede på at muligheden for at have økonomi til at afholde et DM fremover var ved at være historie...

Altså alle Jer som regner med at stille op får måske slet ikke den mulighed såfremt forbundets økonomi er ved at falde fra hinanden, så synes I skal overveje at deltage i forbundets generalforsamling også for at høre hvordan det reelt står til!

//NO

Hmm kommer ikke kan desværre ikke... :unhappy: Er faktisk desværre også næsten 100% sikker på det ikke nytter noget... tror desværre forbundet har udviklet sig til et "venne" forbund... Gider faktisk ikke gå aktivt ind i sådan noget..

Og så er der lige den lille ting: Jge er faktisk meldt ud af forbundet . :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Har også meldt mig ud :4thumbup:

Vil måske når jeg får tid sammen med et par andre arbejde på et alternativ til det nuværende forbund - så dem der kunne have interesse i det kan evt. smide mig en mail - hvis det bliver til noget vil der i første omgang blive arbejdet på at lave et årligt stævne :wink:

Link to comment
Share on other sites

I kunne jo overveje at etablere et WFF DM såfremt formanden er på det, WFF forbundet er jo allerede på dansk jord med en masse aktive atleter :wink:

Kender oven i købet en som er vant til at lave den slags begivenheder og som kunne være en stor ressource indenfor at opstille et stævne med det der hører sig til :smile:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

I kunne jo overveje at etablere et WFF DM såfremt formanden er på det, WFF forbundet er jo allerede på dansk jord med en masse aktive atleter :wink:

Kender oven i købet en som er vant til at lave den slags begivenheder og som kunne være en stor ressource indenfor at opstille et stævne med det der hører sig til :smile:

Pt. er vi åbne over for alle muligheder, men tror stemmningen går mest i retning af at lave noget helt fra bunden - Men det er et stort stykke arbejde at få sparket det igang, så det andet kunne bestemt være en mulighed. Ville være super hvis vi kunne få hjælp fra folk med erfaring omkring at lave et stævne - kontakter dig nok lige senere når vi er kommet længere i vores planer hvis det er ok ! Kunne dig og kragen evt. være int. i at hjælpe med at få noget nyt op at stå ? - Bliver nok først til efteråret vi for alvor begynder at kigge på det !

Link to comment
Share on other sites

Pt. er vi åbne over for alle muligheder, men tror stemmningen går mest i retning af at lave noget helt fra bunden - Men det er et stort stykke arbejde at få sparket det igang, så det andet kunne bestemt være en mulighed. Ville være super hvis vi kunne få hjælp fra folk med erfaring omkring at lave et stævne - kontakter dig nok lige senere når vi er kommet længere i vores planer hvis det er ok ! Kunne dig og kragen evt. være int. i at hjælpe med at få noget nyt op at stå ? - Bliver nok først til efteråret vi for alvor begynder at kigge på det !

Bare en aftale :smile:

Ved ikke med Kragen ... tror helst han vil gå gennem livet med mindst muligt arbejdspres :laugh:

.... men man ved aldrig :wink:

Jeg kunne godt være game :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Bare en aftale :smile:

Ved ikke med Kragen ... tror helst han vil gå gennem livet med mindst muligt arbejdspres :laugh:

.... men man ved aldrig :wink:

Jeg kunne godt være game :4thumbup:

DU ER EN ENGEL :smile:

Lyder super godt - Skal nok holde dig opdateret mht. projektet - vi kunne virkligt godt bruge en som dig med din erfaring og netværk :wink: Og vi håber endvidere på at vi får mulighed for at betale hovedkrafterne for deres arbejde - så vi på den måde sikre deres interesse og drive i projektet :smile: Men hoved drivkraften skal selvfølgelig stadigvæk være at man brænder for sporten - men det ved jeg jo at du gør :wink:

Link to comment
Share on other sites

Nogen der var afsted - noget nyt at berette ?????

Ja jeg var med til det, der var meget snak om valg af ny formand men der blev ikke fundet nogen så der bliver kaldt ind til en ekstreordinær general forsamling om en måndes tid ca.

ellers lå snakken også på doping politik og økonomien, der har været overskud så det er jo bedre end sidste år må man sige:-)

Ellers kunne vi ikke komme videre uden en på formandsposten jo.

Edited by Muskelmusen
Link to comment
Share on other sites

Har også meldt mig ud :4thumbup:

Vil måske når jeg får tid sammen med et par andre arbejde på et alternativ til det nuværende forbund - så dem der kunne have interesse i det kan evt. smide mig en mail - hvis det bliver til noget vil der i første omgang blive arbejdet på at lave et årligt stævne :wink:

Hej Bond

kan ikke helt forstå dig og de andre. Skriver i vil starte noget nyt. Jeg forstår bare ikke den tid i vil bruge på dette projekt, ikke kan ligges i det forbund der er der i dag?? Kan forstå nogen føler de ikke er enig med den måde det kører på i dag, sandt??

I mener også der sidder folk der, som ikke høre hjemme der?? Hvem og hvorfor??

Undskyldningen for at starte noget nyt, mener jeg er noget tynd. Hvis i ellers var blevet i Dbff og kæmpet jeres sag indefra, villle i vide alle muligheder er til stede nu. Der sidder i dag 6 bestyrelsesmedlemmer i Dbff og 4 af de 6 skal skiftes ud på næste møde. Og der skal også en helt ny formand til.

Dvs 5 helt nye med frisk blod på tanden, nogen der brænder for at ændre på den måde det kører på i dag. Ved ikke om du kan se det lidt fra min side, jeg forstår jer bare ikke lige og slet ikke jeres tanke med noget nyt. Muligheden ligger i det gamle.

Jeg kommer selv til det møde og skal nok tage en af postene der er ledig. Jeg håber alle der har så stor mistro til dem der sidder der i dag, kommer til det møde. Ellers syntes jeg det er børnehaven rødemyrer alt hvad de siger. Det er altid nemt at fortælle udefra hvordan det skal kører, og slagte dem der sidder der i dag. Men tænk lige over en ting, havde de ikke meldt sig den gang, havde der ikke været et Dm i 05 og 06!!

Hvad med vi stod sammen og hjalp dem på rette vej. De bruger deres fritid på dette, mig bekendt er der ingen der for løn for deres arbejde i Dbff!

Jeg elsker min sport og kan kun melde mig ind i kampen for at gøre det hele bedre. Men at svine de folk til der er der i dag, er ikke lige min kop the. Jeg ved de har gjort deres bedste og der har jeg ingen tvivl.

Men kom nu på banen alle samme, alle jer der mener i kan tilbyde og gøre det så meget bedre end det der er der i dag.

HVIS I GEMMER JER NU, ER DET SKU FOR TYNDT!!!!!!!!

Kom og kæmp, lad os lave en fed fremtid for vores sport. Et Dm som vi med stolthed kan se frem til. Tag nu det arbejdestøj på drenge og piger, alle muligheder er tilstede nu.

Jeg Per Fisker Rasmussen stille mig klar til kamp for vores sport, og jeg er klar til at tage min del af arbejdet.

Hvem kommer og støtter op og stiller sig klar?????????????

Med sportslig hilsen

Per

Link to comment
Share on other sites

Hej Per :smile:

Fint du stiller op til DBFF's bestyrrelse :4thumbup:

Ang. at stille op til bestyrrelsen så håber jeg at du kan få flere engageret i samme projekt

- vi søgte sidste år at gøre det samme og der var da også 2 som havde meldt sig på banen, men da dagen oprendte så havde de alligevel fået andre tanker og dukkede end ikke op til mødet - ligesom mange af de andre som også udadtil havde angivet interesse :dry:

.... så håber at du er vedholden og måske kan arrangere andre gode kræfter :bigsmile:

//NO

Link to comment
Share on other sites

Hej Per,

Tro mig jeg har også tænkt de samme tanker som du der lægger på bordet. Men efter jeg/vi gennem en længere periode har forsøgt at råbe forbundet op, har vi konkluderet at det egentligt nok var lettere at opbygge vores eget alternativ med vores egen regler helt fra bunden. Det vil simpelthen være lettere end at skulle til at bokse med alle de gamle normer, indgroet holdninger og den ineffektivitet der har været i forbundet det sidste stykke tid. Men vi er somsagt heller ikke startet endnu - Vis os, at vi tager fejl ! At i kan få et nyt stærkt effektivt forbund op at stå med fornuftige doping spille regler igen - ved der er interesse for det fra såvel ADD side og ny også kulturministeriet så der er ingen undskyldninger. Så kan vi snakke sammen igen til efteråret og så kan jeg love dig, at vi er et par stykker der gerne vil gå ind i forbunds arbejdet.

Mht. det nye regnskab der er lagt frem syntes jeg iøvrigt at det er iøjefaldne at man har udgifter på kr. 64.000 til telefon og møder oven i et beløb på 40.000 til administartion ialt: 104.000 . Dette udgør for mig at se en voldsom post på budgetttet. Til sammenligning er der kun brugt kr. 14.175,- på doping kontrol. Siger dette ikke alt - ret mig hvis jeg tager fejl.........

Men vil da overveje om jeg ikke skal gå til posthuset med mit giro kort............Men er altså bange for det hele går som det plejer - Vis mig jeg tager fejl. Og et stort skuldre klap til dig for at tage fat :wink:

Undskyld stavefejl mv - gik lidt stærkt da min træningsmakker står og hiver i mig........DER SKAL TRÆNES NU NU NU NU :laugh: God weekend

Edited by Mr. Bond
Link to comment
Share on other sites

Jeg deltager, og stiller sandsynligvis op til en mindre post (Ikke tid til større grundet studie)

Bondi:

Synes du knokler for det nye forbund :smile: Men tag og gi dbff en sidste chance, mød op og meld dig i bestyrrelsen, og tag kampen indefra! Så jeg sikker på der mange muligheder!

Link to comment
Share on other sites

Hej Per :smile:

Fint du stiller op til DBFF's bestyrrelse :4thumbup:

Ang. at stille op til bestyrrelsen så håber jeg at du kan få flere engageret i samme projekt

- vi søgte sidste år at gøre det samme og der var da også 2 som havde meldt sig på banen, men da dagen oprendte så havde de alligevel fået andre tanker og dukkede end ikke op til mødet - ligesom mange af de andre som også udadtil havde angivet interesse :dry:

.... så håber at du er vedholden og måske kan arrangere andre gode kræfter :bigsmile:

//NO

Hej til Guldfuglen

Dejligt at høre fra dig :bigsmile:

Jeg vil gerne give det en chance og står ved det jeg siger. Men jeg kan ikke gøre det alene no og ønsker så mange af mine kolegaer i fitness og Body Danmark kommer og bakker os op. Det er og bliver en stor opgave, men tænk hvis det lykkes :4thumbup:

Jeg ved de der sidder i bestyrelsen i dag, ønsker at se deres arbejde ikke har været spildt. Ved også vi kan regne med deres hjælp, hvis det skulle blive nødvendig. Det er folk der brænder for sporten og gør det stadig, men de trænger til luft og hjælp.

Jeg vil da gøre mit til vores forbund ikke bliver lukket.

Hvad med dig No, er du klar til at arbejde lidt bag skrivebordet ??

Kh

Per

Link to comment
Share on other sites

Hej Per,

Tro mig jeg har også tænkt de samme tanker som du der lægger på bordet. Men efter jeg/vi gennem en længere periode har forsøgt at råbe forbundet op, har vi konkluderet at det egentligt nok var lettere at opbygge vores eget alternativ med vores egen regler helt fra bunden. Det vil simpelthen være lettere end at skulle til at bokse med alle de gamle normer, indgroet holdninger og den ineffektivitet der har været i forbundet det sidste stykke tid. Men vi er somsagt heller ikke startet endnu - Vis os, at vi tager fejl ! At i kan få et nyt stærkt effektivt forbund op at stå med fornuftige doping spille regler igen - ved der er interesse for det fra såvel ADD side og ny også kulturministeriet så der er ingen undskyldninger. Så kan vi snakke sammen igen til efteråret og så kan jeg love dig, at vi er et par stykker der gerne vil gå ind i forbunds arbejdet.

Mht. det nye regnskab der er lagt frem syntes jeg iøvrigt at det er iøjefaldne at man har udgifter på kr. 64.000 til telefon og møder oven i et beløb på 40.000 til administartion ialt: 104.000 . Dette udgør for mig en voldsom post på budgetttet. Til sammenligning er der kun brugt kr. 14.175,- på doping kontrol. Siger dette ikke alt - ret mig hvis jeg tager fejl.........

Men vil da overveje om jeg ikke skal gå til posthuset med mit giro kort............Men er altså bange for det hele går som det plejer - hvis mig jeg tager fejl. Og et stort skuldre klap til dig for at tage fat :wink:

Undskyld stavefejl mv - gik lidt stærkt da min træningsmakker står og hiver i mig........DER SKAL TRÆNES NU NU NU NU :laugh: God weekend

Hej Bond

Det lyder kanon, men jeg kan jo love dig at der kommer beviser på bordet. For er der ikke folk nok der kommer og vil tage del i kampen, så er der ganske enkelt ikke noget forbund, og det er sku sur røv.

Jeg vil gerne bed til igen, i kommer på banen til noget i Dbff. Tænk hvis det hele er slut Søndag d.17/6.

Hvad glæde vil der så være af jeres kræfter Bond? I skal for alt i verden for betalt det giro kort og komme til det møde. Der skal en stor bestyrelse på banen, så det arbejde der er bliver fordelt på så mange som over hovedet mulig.

Og som bestyrelsen i dag, har vi alle et arbejde at passe ved siden af. Ej at forglemme vores træning, og vi har de samme 24 timer som alle andre. Har siddet i en del bestyrelser før og ved der ligger mange skjulte timer i det, derfor ved jeg også dem der er der i dag må elsker deres sport meget, anden grund er svær at få øje på, sandt?

Lad os stå samme og gør det Bond, jo flere jo bedre :superman:

Mvh Per

Link to comment
Share on other sites

Har overvejet at melde mig ind i DBFF længe efterhånden, da jeg ikke kender til deres fremgangsmåder osv. før i tiden. Kan jeg desværre ikke udtale mig om hvad jeg kan fovente og hvad der skal forbedres..

Men syntes det er svært at finde grunde til melde sig ind før de har fundet en løsning? eller er det mig som tager fejl? Har stærke overvejelser om at stille op til DM 08 og derfor krydser jeg fingre for at det kommer til at fungere, men efter alt det man der bliver skrevet og sagt om forbundet, er jeg begyndt at tvivle.. Lyder som om forbundet har været ganske fint før, men lyder tilgengæld også til at forbundet efterhånden går længere og længer ned af bakken..

Ret mig hvis jeg tager fejl..

Link to comment
Share on other sites

Jeg deltager, og stiller sandsynligvis op til en mindre post (Ikke tid til større grundet studie)

Bondi:

Synes du knokler for det nye forbund :smile: Men tag og gi dbff en sidste chance, mød op og meld dig i bestyrrelsen, og tag kampen indefra! Så jeg sikker på der mange muligheder!

Hej min ven

SÅDAN BETTERØV

Du er en lille fætter med et super godt hjerte Cj og fedt du tager del i kampen. Ved du er en kæmper, og din seje kamp tilbage efter det med knæet beviser alt. Lille dreng, kæmpet hjerte :4thumbup: :superman:

Heeeeeeeelt vildt dejligt Casper.

Ses til træning om en time

kh

Per

Link to comment
Share on other sites

til loaded cup snakkede jeg lidt foreningspolitk med Kim Jensen...

Jeg ved at DFHO og flere personer i DIF og DGI, som arbejder med motionscenter idræt ryster på hovedet af den måde DBFF drives på. Mere specifikt af at de ikke formår at bruge de 300,000 udøvere af motionscenteridræt til noget, men vælger kun at henvende sig til dem der vil stille op. Det præsenterede jeg for Kim Jensen og manden blev decideret fornærmet på mig. Hvis man havde brandet sig som en forening for udøvere af motionscenteridræt, af hvilke en fraktion stiller op (og løser licens), ville det være langt lettere at få accept i motionscentre, DGI/DIG, samt den almene befolkning.

Men det var åbenbart ikke god tone...

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

til loaded cup snakkede jeg lidt foreningspolitk med Kim Jensen...

Jeg ved at DFHO og flere personer i DIF og DGI, som arbejder med motionscenter idræt ryster på hovedet af den måde DBFF drives på. Mere specifikt af at de ikke formår at bruge de 300,000 udøvere af motionscenteridræt til noget, men vælger kun at henvende sig til dem der vil stille op. Det præsenterede jeg for Kim Jensen og manden blev decideret fornærmet på mig. Hvis man havde brandet sig som en forening for udøvere af motionscenteridræt, af hvilke en fraktion stiller op (og løser licens), ville det være langt lettere at få accept i motionscentre, DGI/DIG, samt den almene befolkning.

Men det var åbenbart ikke god tone...

God ide. Mød op og meld dig ind i kampen! Med nye krafter kunne der arbejdes hen mod disse ting....

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved at DFHO og flere personer i DIF og DGI, som arbejder med motionscenter idræt ryster på hovedet af den måde DBFF drives på. Mere specifikt af at de ikke formår at bruge de 300,000 udøvere af motionscenteridræt til noget, men vælger kun at henvende sig til dem der vil stille op. Det præsenterede jeg for Kim Jensen og manden blev decideret fornærmet på mig. Hvis man havde brandet sig som en forening for udøvere af motionscenteridræt, af hvilke en fraktion stiller op (og løser licens), ville det være langt lettere at få accept i motionscentre, DGI/DIG, samt den almene befolkning.

:4thumbup: Lige præcis - det er måden at gøre det på :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej til Guldfuglen

Dejligt at høre fra dig :bigsmile:

Jeg vil gerne give det en chance og står ved det jeg siger. Men jeg kan ikke gøre det alene no og ønsker så mange af mine kolegaer i fitness og Body Danmark kommer og bakker os op. Det er og bliver en stor opgave, men tænk hvis det lykkes :4thumbup:

Jeg ved de der sidder i bestyrelsen i dag, ønsker at se deres arbejde ikke har været spildt. Ved også vi kan regne med deres hjælp, hvis det skulle blive nødvendig. Det er folk der brænder for sporten og gør det stadig, men de trænger til luft og hjælp.

Jeg vil da gøre mit til vores forbund ikke bliver lukket.

Hvad med dig No, er du klar til at arbejde lidt bag skrivebordet ??

Kh

Per

Hej Per

.. synes det er skønt med alle de udmeldinger der kommer --> at folk nu er villige til at tage del i det her :smile:

Det eneste men jeg har er blot at jeg stadigvæk tror på at størstedelen af DBFF's medlemmer IKKE ønsker at have den anti-doping holdning der ligges op til her, og det er sgu en hård nød at knække, og måske endda en ting som slet ikke ønskes knækket :unsure:

Hvis der er den opbakning der ligges op til her og du måske kan fortælle mig nærmere om hvem der ellers har tænkt sig at troppe op, så kunne jeg overveje det :smile: for kunne i den grad være fedt at kæmpe for noget man selv brænder for (og det kan godt være jeg er fitness pensionist men er nok alligevel ikke helt færdig med sporten endnu :wink: )

Forresten ... har du nogen ide om hvordan det er med at være aktiv atlet og så sidde i bestyrrelsen?

Link to comment
Share on other sites

Forresten ... har du nogen ide om hvordan det er med at være aktiv atlet og så sidde i bestyrrelsen?

Det er der ikke noget problem i.

Ingocnito> Du skal regne med at flere nuværende bestyrelsesmedlemmer, ser det som deres fornemste opgave at vende tilbage til 80'erne istedet for at forholde sig til verden, som den ser ud i dag :wink::laugh: Der var sikkert meget man kunne gøre, men ikke før man skifter hele ledelsen ud og samtidig har opbakning fra de menige medlemmer, hvilken jeg ikke tror er til stede.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share