NORD FYN CUP 2007


strongguy
 Share

Recommended Posts

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

RAW Rækken:

52 kg Mette G. Jensen VK Ares 55 kg :superman:

60 kg Eva Buxbom Tårnby 62.5 kg :4thumbup:

60 kg Kathrine Bak Tårnby 57.5 kg :smile:

Med trøje:

60

Eva Buxbom Tårnby 70 kg :smile:

Kathrine Bak Tårnby 67.5 kg :dry:

67½

Lise Ejlertsen Hjørring 90 kg :bigsmile:

Jeg er selvsagt IKKE tilfreds med min bænk i trøje. :mad: Lidt heldigt, at jeg missede 62.5 kg raw, ellers havde det sgu været ekstremt pinligt. :laugh: Fatter dog stadig ikke, hvordan jeg kunne misse 72.5 kg med så få cm i højre side. :wacko: :4ranting:

Link to comment
Share on other sites

Anton Kraft 170

75

Rene H. Vester SK Atlas

82½

Jess Gormsen AK Odin

Hans Jørgen Jørgensen Aalborg SK 160

Marc Møgelbjerg Gudenådalens SK 177,5

Bergur Skovgaard Aarhus AK

Johnny Andersen AK Frem 180

Erik Rasmussen AK Frem erik løftede ikke han var syg

90

Nuri Karaca VK Ares bommede

Allan Riis Aarhus AK 205

Jeppe Balsby Aarhus AK 155

Tom Bergan Nordland bommede

Jørgen Rasmussen Horsens 155

Leif Stjerne Hjørring bommede

100

Jan B. Traulsen, Teutonia. 175

Mads Knudsen Horsens 150

Kenneth Hulvej AK Frem bommede

Michael Broeck AK Odin

Jan A. Rasmussen Bogense Motion

Steen Hansen Aarhus AK 165

Johnny Kosela Aarhus AK 187,5

Bjørn Frederiksen Hjørring 150

Finn Nielsen Hjørring 125

110

Peter Eriksen Rødby Styrkeløft 217,5

Lars Guldberg Nordland bommede

Finn Knudsen Rødby Styrkeløft

Jesper Johanson Rødby Styrkeløft

Allan Fuglsang SK Atlas

125

Ralf Jacobsen SK Atlas

Ryan Søndergård Gudenådalens SK

Bjørn Nielsen Roskilde AK

Jens Jepsen Tårnby

Jacob Stegelmann Aarhus AK

Link to comment
Share on other sites

Anton <-- hvis du er heldig kan en moderatorerne se hvilken IP ham den slemme strongguy har skrevet sine indlæg fra, og se om det mon er en af de andre slemme MOL brugere der med vilje har bragt dig i fedtefadet. Jeg håber han bliver fundet og straffet HÅRDT

jeg foreslår han skal tvinges til at rende nøgen 5 gange rundt om rådhuspladsen i myldretiden, med sin diller viklet ind i pigtråd. Hvad siger du anton, ville det ikek være en passende straf for den synd ?

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

Anton <-- hvis du er heldig kan en moderatorerne se hvilken IP ham den slemme strongguy har skrevet sine indlæg fra, og se om det mon er en af de andre slemme MOL brugere der med vilje har bragt dig i fedtefadet. Jeg håber han bliver fundet og straffet HÅRDT

jeg foreslår han skal tvinges til at rende nøgen 5 gange rundt om rådhuspladsen i myldretiden, med sin diller viklet ind i piktråd. Hvad siger du anton, ville det ikek være en passende straf for den synd ?

Hvad fanden er piktråd?

Link to comment
Share on other sites

Hej

Det var ellers helt fint vejr i går lørdag, og Bogense har fået nogle flotte lokaler med fine parkerings mulighedder.

Jeg er ikke helt klar over hvad de andre lavede, da jeg kørte før selve stævnet var færdig.

Men jeg lavede 172,5 kg i 60 kg, da jeg vejede ind på 56,7 kg. Det svare til 155.15 wilkspoint. Hvilket gjore, at jeg vandt min vægt klasse, satte dansk rekord, vandt stævnet på point og bragte mig igen på 1. pladsen på Bænkpres Rangliste Senior/Åben, Herrer.

Så jeg er ok tilfreds.

Anton

http://www.motion-online.dk/fora/index.php...t&p=1033215

Link to comment
Share on other sites

RAW Rækken:

52 kg Mette G. Jensen VK Ares 55 kg :superman:

60 kg Eva Buxbom Tårnby 62.5 kg :4thumbup:

60 kg Kathrine Bak Tårnby 57.5 kg :smile:

Med trøje:

60

Eva Buxbom Tårnby 70 kg :smile:

Kathrine Bak Tårnby 67.5 kg :dry:

67½

Lise Ejlertsen Hjørring 90 kg :bigsmile:

Jeg er selvsagt IKKE tilfreds med min bænk i trøje. :mad: Lidt heldigt, at jeg missede 62.5 kg raw, ellers havde det sgu været ekstremt pinligt. :laugh: Fatter dog stadig ikke, hvordan jeg kunne misse 72.5 kg med så få cm i højre side. :wacko: :4ranting:

På den igen Kathrine, 6 tunge løft i samme diciplin er lige barskt nok for de fleste :crazy: Om ikke andet så det godt ud :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hvem er Jacob Oldrup og hvorfor har man aldrig hørt om ham før?

205 kg raw i -100 kgs klassen er jo sindsygt tungt løftet.

Hehe han har lige nakket din raw rekord BIG tIME :superman: han er ny i Rødby, men ikke ny indefor at løfte vægte tilsyneladende :superman: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hvem er Jacob Oldrup og hvorfor har man aldrig hørt om ham før?

205 kg raw i -100 kgs klassen er jo sindsygt tungt løftet.

Jacob Oldrup er en nede fra os af. Og han er helt ny i styrkeløft, så derfor du nok ikke har hørt om ham før :smile: Nu stiller han også op til Nordland, så må vi se om han er en værdig 3-kæmper ligeså :superman:

Link to comment
Share on other sites

Jacob Oldrup er en nede fra os af. Og han er helt ny i styrkeløft, så derfor du nok ikke har hørt om ham før :smile: Nu stiller han også op til Nordland, så må vi se om han er en værdig 3-kæmper ligeså :superman:

Imponerende vægt ihvertfald og jeg kunne godt se at det var en debut på hans stats.

Link to comment
Share on other sites

Jacob Oldrup er en nede fra os af. Og han er helt ny i styrkeløft, så derfor du nok ikke har hørt om ham før :smile: Nu stiller han også op til Nordland, så må vi se om han er en værdig 3-kæmper ligeså :superman:

Men hvem har taget hans ben? :unsure:

Edited by cookie_sq
Link to comment
Share on other sites

Nu stiller han også op til Nordland, så må vi se om han er en værdig 3-kæmper ligeså :superman:

Det kan vel ikke være et åbent spørgsmål. I må vel vide hvad han kan lave i en trekamp siden han træner nede ved jer og stiller op for jeres klub? Så spyt ud - hvor meget kan han løfte?

Link to comment
Share on other sites

Det kan vel ikke være et åbent spørgsmål. I må vel vide hvad han kan lave i en trekamp siden han træner nede ved jer og stiller op for jeres klub? Så spyt ud - hvor meget kan han løfte?

Jeg ved skam ikke hvad han laver i tre kamp. Har kun set ham disko den aw' :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det kan vel ikke være et åbent spørgsmål. I må vel vide hvad han kan lave i en trekamp siden han træner nede ved jer og stiller op for jeres klub? Så spyt ud - hvor meget kan han løfte?

Hej Sune, det er meget svært at sige norget om hvad han kan lave i 3-kamp. Han er jo i forbindelse med styrkeløft helt ny. Så specielt teknisk er der jo meget der skal læres, men stærk er han. Jeg har en forventning om at han i løbet af 2 år bænker over 250 kg. Men hvad det bliver til i 3-kamp er kun et gæt - måske på sigt over 800 kg.?

Men det begynder virkelig at ligne noget hernede syd på. Både ungdomsmæssigt og i højt grad elite mæssigt. Men løftere som Nicolai Dahlin, Peter Eriksen og så Jacob Oldrup er eliten på plads. Derudover er mange ungdomsløftere på plads ikke mindst Charlie Tyrrestrup men endnu flere presser sig på.

Så som formand er jeg meget fortrøstningsfuld over fremtiden.

Pøj pøj til VM

Tommy Knudsen

RØDBY

Edited by Tommy Knudsen
Link to comment
Share on other sites

Jacob Oldrup er en nede fra os af. Og han er helt ny i styrkeløft, så derfor du nok ikke har hørt om ham før :smile: Nu stiller han også op til Nordland, så må vi se om han er en værdig 3-kæmper ligeså :superman:

Hvor længe har han trænet hos jer?

Tommy Knudsen --> Såvidt jeg kan se, spørger Sune bare om, hvad han sådan ca. løfter nu. Og der er jo ikke heelt så meget at få styr på teknisk, når det er uden udstyr, som det bliver til Nordland...

Kunne da være interessant at høre :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hvor længe har han trænet hos jer?

Tommy Knudsen --> Såvidt jeg kan se, spørger Sune bare om, hvad han sådan ca. løfter nu. Og der er jo ikke heelt så meget at få styr på teknisk, når det er uden udstyr, som det bliver til Nordland...

Kunne da være interessant at høre :bigsmile:

Jacob er min træningsmarker til dagligt, dvs. ca to gange om ugen, og vi har trænet sammen godt et halvt år og det er kun bænk vi træner sammen, han træner derudover et par dage om ugen i træningscentret Nykøbing F som også har licens under dansk styrkeløft forbund, der træner han også lidt squat har ikke selv set det, men han siger at han kan køre en 2er på 250 kun med bælte, dødløft træner han ikke endnu, det er den næste ting vi skal have lært ham :tongue: , men god sparringspartner i bænk, vi ligger meget lige når vi træner bænk og det er jo en rigtig god ting når man kan presse hinanden på skift. Nu skal han bare have lært at bænke i trøje, han har prøvet et par gange i sin fury 50 men der skal sku noget mere træning til for at det lykkedes rigtig, men det skal nok komme.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share