ARNOLD CLASSIC 2008


Guest Kraft
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Hej

Så har man fra USAPL side fastlagt reglerne for Arnold Classic 2008. Og det ser absolut spændende ud.

Så her er de:

Main Stage:

INTERNATIONAL PRO DEADLIFT - Saturday Competition, 20 athletes including five women.

Scoring in two categories:

• Absolute Weight.

• Wilks Formula

Selection All athletes by invitation only.

• Selected from the past two years of the following meets:

o Any USAPL Nationals

o Any IPF competition

• 2-3 lifters per nation in each weight class

• Must have established a minimum Wilks total of 200

INTERNATIONAL PRO BENCH PRESS - Sunday Team Event, five teams of five athletes.

Scoring: Absolute weight.

Team: Four men, one woman per team.

Selection: All athletes by invitation only.

• Selected from the past two years of the following meets:

o Any USAPL Nationals

o Any IPF competition

• 2-3 lifters per nation in each weight class

• Must have established a minimum Wilks total of 150 (Men); 130 (Women)

Ballroom:

QUEST PRO INVITATIONAL - Saturday Three-lift meet, limited to 50 U.S. athletes.

Scoring: Open Weight class

Selection: All athletes by invitation only.

• From the past two years of the following meets:

o Any USAPL Nationals

o Any IPF competition

o Any past Quest Invitational

• Must have established a minimum Wilks total of 500

UNEQUIPPED COMPETITION - Sunday Thee lift meet (using belt, wrist and knee wraps), limited to 50 athletes

Scoring: Open Weight class

Selection:

• Athlete must be a current USAPL member with an established Total by August 1,

2007. Established Total does not need to be a Raw Total.

• Must have established a minimum Wilks total of 375 unequipped or 475 geared

DRUG TESTING:

To USA Powerlifting Standards, In-Meet and Out-of-Meet testing for anabolic steroids, hormones, stimulants, masking agents, designer compounds, diuretics.

ATHLETES TO BE INVITED INCLUDE:

Bench Press: U.S., Japan, Taiwan, Denmark, Canada. Others to be considered.

Deadlift: U.S., Sweden, Luxembourg, Taiwan, Canada. Others to be considered.

COMPETITION ORGANIZATION:

Production by USA Powerlifting. Appointment of staffing, including referees to be determined by the ASF Committee.

CRITERIA FOR ALL EVENTS:

• Final selection of competitors decided by ASF Committee.

• All members must be in good standing with USA Powerlifting or their IPF affiliate

• Preliminary nomination deadline: September 1

• Final nomination deadline: December 1

• Athlete Locator Form must be submitted by: September 1

• $150 Entry/Doping fee

Link to comment
Share on other sites

ATHLETES TO BE INVITED INCLUDE:

Bench Press: U.S., Japan, Taiwan, Denmark, Canada. Others to be considered.

Nå, det er der årsagen skal findes til at du opretter to tråde om samme emne. Du har vel som dansk styrkeløfts egen lille cirkusaspirant allerede lagt billet ind på at deltage?

Link to comment
Share on other sites

Uanset hvem og hvordan, syntes jeg det er helt kanon, at det er ipf og ikke wpo.

Det vil da give en masse omtale, der er svær at få på anden måde

Skulle det så ske, danmark skal stille et hold, vil det da bare være rigtig fedt

Link to comment
Share on other sites

Du har vel som dansk styrkeløfts egen lille cirkusaspirant allerede lagt billet ind på at deltage?

Jeg forstår ikke din attitude overfor Anton. For nu at citere dig fra en tråd om at forfølge folk, der opnår usædvanlige resultater: "Er MOL ikke så stort et sted, at der kan være plads til alle"?

Hvorfor starte en konflikt?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Nå, det er der årsagen skal findes til at du opretter to tråde om samme emne. Du har vel som dansk styrkeløfts egen lille cirkusaspirant allerede lagt billet ind på at deltage?

Tak for din venlige måde at udstykke dig på.

Sagen er den, at jeg synes, at det er vild fedt, at USAPL har overtaget Arnold Classic. Så løfterer under IPF har mulighed for at deltage uden at skulle resikerer 6 måneders karantæne, hvilket de havde fået, da det var WPO, som stod for det.

Så er jeg blevet inveterede til at deltage sammen med en håndfuld andre af USAPL, og i den forbindelse har jeg sagt ja tak.

Og jeg glæder mig sku til det!.

Anton

Link to comment
Share on other sites

Tak for din venlige måde at udstykke dig på.

Sagen er den, at jeg synes, at det er vild fedt, at USAPL har overtaget Arnold Classic. Så løfterer under IPF har mulighed for at deltage uden at skulle resikerer 6 måneders karantæne, hvilket de havde fået, da det var WPO, som stod for det.

Så er jeg blevet inveterede til at deltage sammen med en håndfuld andre af USAPL, og i den forbindelse har jeg sagt ja tak.

Og jeg glæder mig sku til det!.

Anton

Cool! :4thumbup:

Good luck

Link to comment
Share on other sites

Nå, det er der årsagen skal findes til at du opretter to tråde om samme emne. Du har vel som dansk styrkeløfts egen lille cirkusaspirant allerede lagt billet ind på at deltage?

Jeg forstår ikke helt, hvorfor du skriver, som du gør. :nonono:

Jeg for min part synes det er fedt, at han klare sig godt. :4thumbup:

Det synes jeg også, når andre danske atleter gør det fint. :4thumbup:

Jeg tager på lørdag sammen med min søn og et par venner til Fyn for at se ham løfte og så håber jeg på at få mulighed for at hilse på ham. :smile:

Strongguy

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg forstår ikke helt, hvorfor du skriver, som du gør. :nonono:

Jeg for min part synes det er fedt, at han klare sig godt. :4thumbup:

Det synes jeg også, når andre danske atleter gør det fint. :4thumbup:

Jeg tager på lørdag sammen med min søn og et par venner til Fyn for at se ham løfte og så håber jeg på at få mulighed for at hilse på ham. :smile:

Strongguy

Det er nok heller ikke meningen, at vi mennesker skal kunne forstå alting.

Men lad det nu ligge. Du skal have mange tak for dit indlæg, og så regner jeg med at hilse på dig på lørdag, når jeg har løftet.

Ses

Anton

Link to comment
Share on other sites

Tak for din venlige måde at udstykke dig på.

Sagen er den, at jeg synes, at det er vild fedt, at USAPL har overtaget Arnold Classic. Så løfterer under IPF har mulighed for at deltage uden at skulle resikerer 6 måneders karantæne, hvilket de havde fået, da det var WPO, som stod for det.

Så er jeg blevet inveterede til at deltage sammen med en håndfuld andre af USAPL, og i den forbindelse har jeg sagt ja tak.

Og jeg glæder mig sku til det!.

Anton

Det var nu mest min undren over, at du oprettede endnu en tråd om Arnold Classic/USAPL der fik mig til at reagere. Hvorfor skriver du ikke bare, at du er blevet inviteret? Jeg kunne da hurtigt regne ud, at det var dig der var tale om fra DK da jeg læste meddelelsen fra USAPL. Jeg forstår ikke hvorfor det skal pakkes sådan ind. Det er jo ikke fordi du ligefrem er kendt for at være bange for at promovere dig selv.

Men når det nu er sagt så er jeg da enig i at det er en god nyhed, at WPO er blevet smidt ud til fordel for USAPL. Med hensyn til Arnold Classic er der så andre danske løftere der er i betragtning end dig? Vi ses i Bogense på lørdag.

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår ikke din attitude overfor Anton. For nu at citere dig fra en tråd om at forfølge folk, der opnår usædvanlige resultater: "Er MOL ikke så stort et sted, at der kan være plads til alle"?

Hvorfor starte en konflikt?

Du kan jo læse denne tråd. Her bekræfter Anton, hvad jeg et stykke tid har haft mistanke om. Han bruger flere profiler til at promovere sig selv. Og ja. Der skal være plads til alle på MOL. Men når man opretter flere profiler for at forsvarer og promovere sig selv har man ikke ligefrem fattet for meget. Jeg vil gerne trække min udtalelse om at Anton er en cirkusaspirant tilbage. For nu har han bevist, at han er en opmærksomhedssyg klovn.

Link to comment
Share on other sites

Du kan jo læse denne tråd. Her bekræfter Anton, hvad jeg et stykke tid har haft mistanke om. Han bruger flere profiler til at promovere sig selv. Og ja. Der skal være plads til alle på MOL. Men når man opretter flere profiler for at forsvarer og promovere sig selv har man ikke ligefrem fattet for meget. Jeg vil gerne trække min udtalelse om at Anton er en cirkusaspirant tilbage. For nu har han bevist, at han er en opmærksomhedssyg klovn.

Såfremt det er tilfældet, synes jeg at du skal tage din beef up med MZ. For jeg er selvfølgelig enig i, at det er noget skrammel. Og dine skældsord gør ikke dine angreb mere værdige.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share