DBFF general forsamling


Rall
 Share

Recommended Posts

Da der har verseret en del diskussioner, hvor folk argumenterer for, at den eneste måde, hvorpå man kan præge forbundet, er at møde op til generalforsamling, vil det være interessant, at høre hvem der kommer til DBFF's generalforsamling, søndag d. 28/4 2007.

Jeg kommer til generalforsamlingen:

Rall :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Fed tråd :superman:

Nemli' ja.

Fedt med så mange tilbagemeldinger. Folk er jo åbenlyst ikke bange for at møde op og deltage i debatten, ligesom de gør her på mol under et synonym.

Hvad med dig Tuna, er du ikke medlem af DBFF? :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er jo ikke alle, som har lyst til at betale en bunke penge for at komme til en generalforsamling på Sjælland !

Og så for en klub, hvor man stort set ikke får en pind for kontingentet. Nååh jo, man "får lov" til at stille op til konkurrence mod mer-betaling !

Jeg hørte formanden bla. nævne forbundet's hjemmeside, som skulle opdateres. Men hvornår sker det lige ?

Jeg har ingen intentioner om at stille op "under" DBFF igen, og har derfor meldt mig ud af "foreningen".

Betina

Link to comment
Share on other sites

Det er jo ikke alle, som har lyst til at betale en bunke penge for at komme til en generalforsamling på Sjælland !

Og så for en klub, hvor man stort set ikke får en pind for kontingentet. Nååh jo, man "får lov" til at stille op til konkurrence mod mer-betaling !

Jeg hørte formanden bla. nævne forbundet's hjemmeside, som skulle opdateres. Men hvornår sker det lige ?

Jeg har ingen intentioner om at stille op "under" DBFF igen, og har derfor meldt mig ud af "foreningen".

Betina

Lige præcist :wink:

Tror mange af os har det på samme måde. Flere af os har været aktive på deres Forum og via mails forsøgt at få en dialog igang i løbet af året - men forbundet har bare været passive. Endvidere har man som begrundelse givet for, at der ikke skete noget i DBFF, at man var travlt optaget med at lave en ny hjemme side - Hvor er den lige ????

Al respekt for at du møder op Rall og syntes andre også bør gøre det (du har fuldstændig ret - men, for der er et men - personligt føler jeg, at jeg har prøvet at få en debat igang - men der har simpelthen ikke været interesse fra forbundet side - så hvorfor skulle det være anderledes til en general forsamling - det er jo de sammen mennesker der kommer der.)

Jeg har opgivet og arbejder som sagt sammen med stærke kræfter i den danske fitness/bb verden på at få et modspil til dbff op at stå. Det er her jeg har valgt og føler at jeg får mest ud af at bruge mine kræfter :wink:

Link to comment
Share on other sites

Lige præcist :wink:

Tror mange af os har det på samme måde. Flere af os har været aktive på deres Forum og via mails forsøgt at få en dialog igang i løbet af året - men forbundet har bare været passive. Endvidere har man som begrundelse givet for, at der ikke skete noget i DBFF, at man var travlt optaget med at lave en ny hjemme side - Hvor er den lige ????

Al respekt for at du møder op Rall og syntes andre også bør gøre det (du har fuldstændig ret - men, for der er et men - personligt føler jeg, at jeg har prøvet at få en debat igang - men der har simpelthen ikke været interesse fra forbundet side - så hvorfor skulle det være anderledes til en general forsamling - det er jo de sammen mennesker der kommer der.)

Jeg har opgivet og arbejder som sagt sammen med stærke kræfter i den danske fitness/bb verden på at få et modspil til dbff op at stå. Det er her jeg har valgt og føler at jeg får mest ud af at bruge mine kræfter :wink:

Vi ser end på sagen.

DBFF's hjemmeside er en joke. Jeg har ligesom dig også forsøgt at komme i kontakt med DBFF via hjemme siden, men uden held. Derfor er den eneste mulighed for en debat, at benytte generalforsamlingen, men det lader til, at der nok aldrig kommer en åben debat på general forsamlingen. Folk har travlt med at kritisere, men tager ikke sagen i egen hånd og møder op.

Det sidste, du skriver med et modspil til DBFF lyder interessant. Hvornår kan du afsløre mere om det? :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Nemli' ja.

Fedt med så mange tilbagemeldinger. Folk er jo åbenlyst ikke bange for at møde op og deltage i debatten, ligesom de gør her på mol under et synonym.

Hvad med dig Tuna, er du ikke medlem af DBFF? :superman:

:smile:

Tjooeh det er jeg vel... Ved snart ikke mere. De kommunikerer jo overhovedet intet til medlemmerne. Jeg aner fx ikke hvor eller hvornår det er og hvad dagsordenen lyder på. Desuden er jeg nok efterhånden ved at være lidt ligeglad med det forbund egentlig. Det er IMO ikke en generalforsamling der skal til, men en reformation. Alt hvad der hedder DBFF burde udryddes og der bør startes fra bunden.

Edited by Tunen
Link to comment
Share on other sites

Måske man bare skulle skulle tage et print af alle de her kommentare og smide dem på bordet til general forsamlingen.. :smile:

Her er jo stuf nok til en god gang debat, især til dem der sidder høj oppe.. de trænger vist til at høre nogle sande ord fra deres medlemmer og dem som har opgivet at blive medlem af dem..

Og hvorfor der måske kun dukker få op til den dag.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Måske man bare skulle skulle tage et print af alle de her kommentare og smide dem på bordet til general forsamlingen.. :smile:

Her er jo stuf nok til en god gang debat, især til dem der sidder høj oppe.. de trænger vist til at høre nogle sande ord fra deres medlemmer og dem som har opgivet at blive medlem af dem..

Og hvorfor der måske kun dukker få op til den dag.. :wink:

De er skide ligeglad dem der sidder der nu... de ved godt hvad mange af os føler og hvad vi synes men som skrevet de er ligeglad print eller ej!!

Ang. den hjemmeside så forstår jeg heller ikke det med at der var lovet en ny.... herregud - har man bare lidt forstand på cms-løsninger ville det tage få timer at stable en ny side på benene både med design, medlemslogin/del og alt relevant info??!

Så ved ikke lige hvad deres undskyldning er?

Og noget andet er også hvordan det for eks. mig har været UMULIGT at få adgang til deres forum å tods af utallige mails...

Link to comment
Share on other sites

Det sidste, du skriver med et modspil til DBFF lyder interessant. Hvornår kan du afsløre mere om det? :superman:

Har haft følere ude rundt omkring og det har været et meget posivtiv feedback på det. Blandt andet har flere sponsorere allerede tilkendgivet, at de vil bakke op omkring dette. Men det er et laaangt sejt træk, at få skubbet sådan noget igang, så vi er nok henne i efteråret før vi for alvor begynder at samle trådene.

Er det noget du eller andre kunne tænke jer at være med i - så er i stadigvæk velkommen til at smide mig en PM - så skriver vi jer på en liste og vender tilbage når vi har noget mere konkret :wink:

Edited by Mr. Bond
Link to comment
Share on other sites

Har skam os modtaget fint brev med det hele. Måske Tuna ik har betalt ?????

Ja, brev har jeg fået men betalt har jeg altså ikke - vil ikke sende penge til et forbund, hvor jeg ikke aner om de eksisterer om et ½år... :nonono: men det virker ikke til at de samkører deres medlemslister og betalinger... :hmmm:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share