Hvad drikke i til hver dag?


daCarp0
 Share

Recommended Posts

Hovedsageligt koldt vand og diverse the.

Har du vandet i køleskabet er det på ingen måder kedeligt. Ellers kan det jo piftes lidt op med citron eller hvad man nu finder er godt at pifte det op med (her menes ikke saft m.m.)

En gang imellem et glas rødvin til aften og juice og i weekenderne sker det at cola også indtages.

Jeg drikker aldrig mælk. Det er for spædbørn.

Link to comment
Share on other sites

Får i ikke gule tænder af det? :blink::bigsmile:

Det smarte ved grøn the er at det ikke misfarver tænderne på samme måde som Kaffe og normal "mørk" the gør det. Dog synes jeg at 3L the om dagen er i overkanten. Man skal huske på at the har en vanddrivende effekt og derfor i mine øjne ikke kan udgøre ens primære kilde til væske (som det givet vil efter 3L).

Link to comment
Share on other sites

Giftstoffer... - Hvad havde du regnet med.. :tongue:

Jeg havde regnet med det svar, - men jeg mener ikke det er rigtigt. Og jeg gætter på at din :tongue: mener det samme.

Men fredehan (eller du hvis du mener det) må da gerne uddybe det lidt og gerne med en reference til en artikel eller noget.

Link to comment
Share on other sites

Det smarte ved grøn the er at det ikke misfarver tænderne på samme måde som Kaffe og normal "mørk" the gør det. Dog synes jeg at 3L the om dagen er i overkanten. Man skal huske på at the har en vanddrivende effekt og derfor i mine øjne ikke kan udgøre ens primære kilde til væske (som det givet vil efter 3L).

Det med den vanddrivende effekt blev undersøgt videnskabeligt for et par år siden og de blev ikke fundet at have vanddrivende effekt. Og selv hvis de havde ville det slet ikke være bare i nærheden af den mængde væske man indtager. Så netto vil kaffe og te altid give et stort væsketilskud.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share