Hvad drikke i til hver dag?


daCarp0
 Share

Recommended Posts

Hejsa :)

Hvad render i og drikker til hver dag? Vand kan godt være, i følge min mening, lidt kedeligt at indtaget konstant og saft indeholder jo en helveds masse sukker osv.

Hvad kan være et godt, forholdvis sundt, alternativ til vand.

Det skal siges at jeg ikke skal tabe mig, men bare leve efter en forholdvis sund linje.

Link to comment
Share on other sites

Starter dagen med en Bloody mary. Når den så liiige er faldet til bunds skyller jeg glasset efter med finsprit, gurgler og så smutter jeg i bad.

Så er det jo tid til morgenkaffen! Og hvad er kaffen uden en ordentlig røvfuld sukker, flødeskum og whisky?!

Til frokost drikker jeg en sixpack Budweiser, har engang læst på et træningssite at sixpack er total fedt, så det prøver jeg selvfølgelig at leve op til.

Resten af dagen går sådan mest med hvad jeg end falder over af sjatter.

Bottom line, vand er godt, drik vand.

Link to comment
Share on other sites

Drikker op til 3L grøn te om dagen (og så nogle gange rooibos, hvid te, chai mm.) - hvis man eks. laver æble-kvæde grøn te og sætter i køleskabet, så er det et glimrende (og sundt) alternativ til iste. Synes også (af en eller anden mærkelig årsag), at det er nemmere at drikke en hel masse te end vand. Det skal dog være god kvalitetste - ikke de der Pickwick tebreve... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Drikker op til 3L grøn te om dagen (og så nogle gange rooibos, hvid te, chai mm.) - hvis man eks. laver æble-kvæde grøn te og sætter i køleskabet, så er det et glimrende (og sundt) alternativ til iste. Synes også (af en eller anden mærkelig årsag), at det er nemmere at drikke en hel masse te end vand. Det skal dog være god kvalitetste - ikke de der Pickwick tebreve... :smile:

Hvor skaffer du Chai fra? Havde et par bøtter fra Indien, men de er tomme :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Jeg drikker for det meste vand. Det bedste er nok et glas koldt vand, med lidt citrus-saft i. Det renser lidt ud i kroppen på dig, og så er det sundt. Økologisk juice uden sukker er også godt, Appelsin er det bedste, der er for meget syre i æblejuice.

Det er bare min mening! :wink:

Op til dig selv :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Jeg drikker for det meste vand. Det bedste er nok et glas koldt vand, med lidt citrus-saft i. Det renser lidt ud i kroppen på dig, og så er det sundt. Økologisk juice uden sukker er også godt, Appelsin er det bedste, der er for meget syre i æblejuice.

Det er bare min mening! :wink:

Op til dig selv :w00t:

Hvad er det citrus saft renser ud for?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share