Træningsferie, hvor?


I_float_U
 Share

Recommended Posts

Jeg går med planerne om at rejse væk per 10. juni. Væk på en træningsferie eller dvs. en wellness ferie helt alene, hvor tiden vil blive brugt på bøger, afslapning, massage (uden happy ending), lære at dykke, få trænet (vægte, svømme og evt. nogle boksetimer, hvis sådanne findes). Jeg planlægger at være væk cirka en måned.

Af sted er jeg ikke så låst fast, men er mere end interesseret i om nogle af Jer har gjort det samme? Hvor tog I hen og hvordan?

Jeg er interesseret i at møde nye mennesker dog sætter jeg pris på et fint hotelværelse (uden at det behøver være ekstravagant), så backpack er udelukket. En anden vigtig ting er en sund og alsidig kost.

PS. Hvis I skulle være interesserede i, hvorfor jeg sådan tager afsted, kan jeg nævne, at jeg lever et super usundt liv med skiftende sovetider og en masse fastfood (pizza, sushi, kebab). Nu skal der hankes op til den nye start på mit liv.

Link to comment
Share on other sites

Club La Santa Sport på Lanzarote?

Jeg var dernede i 1995 og dykkede bl.a. i det klareste vand, hvor vi var nede på omkring 10 meter i første dyk. Fed oplevelse. På selve centeret kunne man lave AL slags sport. :smile:

Det var også umiddelbart det bud jeg ville have givet hvis jeg havde været herinde først... Det er vist det tætteste du kan komme på et feriested med alle de faciliteter du efterlyser.

Link to comment
Share on other sites

Tak for svarene. Jeg har den opfattelse, at La Santa er lidt for meget sportsmand for mig forstået på den måde, at det måske er vigtigere for mig at slappe af (ved godt, at jeg lavede overskriften som træningsferie).

Samtidig med, at jeg meget gerne vil udover Europas grænser og se noget nyt land. Har udover en del gange i Las Vegas aldrig været oversøisk.

Link to comment
Share on other sites

Jeg går med planerne om at rejse væk per 10. juni. Væk på en træningsferie eller dvs. en wellness ferie helt alene, hvor tiden vil blive brugt på bøger, afslapning, massage (uden happy ending), lære at dykke, få trænet (vægte, svømme og evt. nogle boksetimer, hvis sådanne findes). Jeg planlægger at være væk cirka en måned.

Af sted er jeg ikke så låst fast, men er mere end interesseret i om nogle af Jer har gjort det samme? Hvor tog I hen og hvordan?

Jeg er interesseret i at møde nye mennesker dog sætter jeg pris på et fint hotelværelse (uden at det behøver være ekstravagant), så backpack er udelukket. En anden vigtig ting er en sund og alsidig kost.

PS. Hvis I skulle være interesserede i, hvorfor jeg sådan tager afsted, kan jeg nævne, at jeg lever et super usundt liv med skiftende sovetider og en masse fastfood (pizza, sushi, kebab). Nu skal der hankes op til den nye start på mit liv.

Jeg har ikke lige noget godt bud, men hæfter mig ved at du vil være væk i ca. en måned. Jeg kunne forestille mig at La Santa bliver en smule trivielt i så lang en periode, uden dog at have været der selv.

Min tanke går på et sted i Australien? Synes det stemmer godt overens med ideen om at dykke samt at møde nye mennesker fordi sproget jo er engelsk og der dermed vil være gode kommunikationsmuligheder.

Et mere specifikt forslag kan jeg ikke lige give, desværre.

Link to comment
Share on other sites

Tak for svarene. Jeg har den opfattelse, at La Santa er lidt for meget sportsmand for mig forstået på den måde, at det måske er vigtigere for mig at slappe af (ved godt, at jeg lavede overskriften som træningsferie).

Samtidig med, at jeg meget gerne vil udover Europas grænser og se noget nyt land. Har udover en del gange i Las Vegas aldrig været oversøisk.

Haha... I knew it... Med det navn måtte du være pokerspiller..

Link to comment
Share on other sites

Tag dog til Thailand, der kan du både få dykket og bokset.

Der er sund billig mad, gode hoteller og et lækkert land.

Og massage med happy ending - har jeg hørt..

Spørg evt. Taninja her fra MOL, hun har vist trænet dernede et par gange..

Jeg stemmer også for Thailand.... hyggelig stemning´, gode trænings muligheder(både styrketræning, Thai Boksning og sågar mma/bjj) og acceptable dykkermuligheder på Koh Phangnan og Koh Tao...

Edited by Mayol
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share