Konkurrence i allround form?


the-box
 Share

Recommended Posts

Jeg vil meget gerne have en allround form, men er ved at være frygtelig træt af når jeg både styrkeløfter, løber og svømmer er jeg forholdsvis elendig til hver disciplin, hvis jeg sammenligner med folk der kun træner den ene ting. Jeg har derfor været på udkig efter en decideret konkurrence i allroundform. Triatlon kunne være et bud jeg synes dog det er langt fra nok styrke orienteret til at være en allroundform. Det bedste jeg har kunnet finde er tactical strength challenge, da der er max styrke i dødløft, muskeludholdenhed i kropshævninger, og kondition i så mange snatchs som muligt på 5 min. Jeg synes bare måske stadigvæk ikke det er helt optimal for at konkurrer i allroundform, men det er det bedste jeg har kunnet finde. Har I nogen andre bud, eller kommentarer til min håbløse søgen efter konkurrence i alleroundform?

Link to comment
Share on other sites

Hvordan vil du næsten gøre det bedre end TSC? Hvad synes du der mangler for at udfordre dig allround?

TSC er stadig meget styrke-orienteret.... Ingen rigtige kredsløb discipliner..!

Evolutionrace er også mit bedste bud..!

Link to comment
Share on other sites

TSC er stadig meget styrke-orienteret.... Ingen rigtige kredsløb discipliner..!

Evolutionrace er også mit bedste bud..!

Mht at TSC er styrkeorienteret - point taken..

Jeg vil dog mene, at kontinuelt KB Snatch godt kan kaldes kredsløbstræning, omend det dog selvfølgelig også kræver en del styrke

Evolutionrace er i øvrigt et rigtig godt bud.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nu været i gang med at læse om evolutionrace som lyder meget spændene. Synes dog det er forholdsvis svært at træne med de forskellige discipliner. Ellers virker det meget løbe orienteret, hvor styrken er noget man forholdsvis hurtig kan træne sig op til. Men elevationrace er klart et godt bud, hvor det måske er lidt for løbs orienteret, og TSC er for styrke orienteret, som I siger. 10-kamp i atletik, hvad er det for noget, eller har I andre gode bud?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share