DM i BodyBuilding 2007


KongKent
 Share

Recommended Posts

ATLET:

BF:

Anita Rye

Tina J

AF +180

Spiderman25

Equus

CBB -178cm

Johnny Bravo

CBB -170cm

Dr. Steen

BB -87.5 / -90

POK

JUNIOR

Adam K

TILSKUER:

KongKent Lørdag, række 7, sæde 19

Cj (Opvarmer Lørdag) - Søndag række 5 midtfor

Flop - Søndag række 5 midtfor

DKHøgh - Lørdag+Søndag række 5 midtfor

Bambi - Lørdag+Søndag række 5 midtfor

Marc15 - Lørdag+Søndag række 5 midtfor

SaintPauli

BadAssJones

Flexi (er ikke genert, og opvarmer gerne sidemanden/damen mod betaling!) :superman:

Keler

Qaz

Bondi (Genert, men overvejer Flexi's tilbud)

Golden :elvis:

Nillepige :cool:

Iver, Morten B og min største datter og Goldendreams Maria .... :4thumbup: række 6 midtfor

AndersHolm (søndag) - Tror vist det er række 5 midt for.. (Denne gang uden sprut ånde..! :laugh: )

OPVARMER:

Norah

Tunen

Lungbrush

Conscience

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 264
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ATLET:

BF:

Anita Rye

Tina J

AF +180

Spiderman25

Equus

CBB -178cm

Johnny Bravo

CBB -170cm

Dr. Steen

BB -87.5 / -90

POK

JUNIOR

Adam K

TILSKUER:

KongKent Lørdag, række 7, sæde 19

Cj (Opvarmer Lørdag) - Søndag række 5 midtfor

Flop - Søndag række 5 midtfor

DKHøgh - Lørdag+Søndag række 5 midtfor

Bambi - Lørdag+Søndag række 5 midtfor

Marc15 - Lørdag+Søndag række 5 midtfor

SaintPauli

Flexi (er ikke genert, og opvarmer gerne sidemanden/damen mod betaling!) :superman:

Keler

Qaz

Bondi (Genert, men overvejer Flexi's tilbud)

Golden :elvis:

Nillepige :cool:

Iver, Morten B og min største datter og Goldendreams Maria .... :4thumbup: række 6 midtfor

AndersHolm (søndag) - Tror vist det er række 5 midt for.. (Denne gang uden sprut ånde..! :laugh: )

OPVARMER:

Norah

Tunen

Lungbrush

Conscience

Desværre forhindret som tilskuer pga nyt arbejde :unhappy:-ellers ville jeg gerne have kørt med KongK! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Kom og oplev verdensmesteren i masters / +50, Steve Benthin, og ikke mindst Marcus Becht gæsteposere weekenden over.

Vi har også Anders Nedergaard, også kendt som Incognito på diverse seriøse forums rundt omkring. Han vil levere seminarer omhandlende konkurrence forberedelser og vægttræningsprogrammer.

Af stande og udstillere kan bla. nævnes Weider, JV nutrition, FZONE, nutramino, Bodyman, Bodybuilding.dk, Glamourama, in2zym, LOADED, Gasp og Probar 50.

post-13941-1189597280_thumb.jpg

Edited by Fyldt op
Link to comment
Share on other sites

Jeg gi'r op!! :laugh: Hvor er fejlene?? :unsure:

M :elvis:

I det engelske staves navneord med stort, så oktober burde have heddet October, og ikke bare october. Desuden er der ikke behov for apostrof i "Ticket's", da det bare er "Tickets". Det ville også være mere korrekt hvis der var konsistens i kategorierne. CB, BF og AF er stavet med stort, men det er BB ikke.

Jeg er ikke 100% sikker, men mener bare at have set, at Pre-elimination netop staves med bindestreg, men her vil jeg nødig lægge hovedet på blokken.

Men ellers er plakaten fin nok.

Link to comment
Share on other sites

I det engelske staves navneord med stort, så oktober burde have heddet October, og ikke bare october. Desuden er der ikke behov for apostrof i "Ticket's", da det bare er "Tickets". Det ville også være mere korrekt hvis der var konsistens i kategorierne. CB, BF og AF er stavet med stort, men det er BB ikke.

Jeg er ikke 100% sikker, men mener bare at have set, at Pre-elimination netop staves med bindestreg, men her vil jeg nødig lægge hovedet på blokken.

Men ellers er plakaten fin nok.

Pre-elimination er med bindestrej... så kongen har endnu engang ret :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er lige kommet af telefonen med en IMO små-retarderet billetnet-dame. Jeg ville købe 4 partout-billetter, men fik så at vide, at der er udsolgt. Jeg kan købe en enkeltbillet til lørdagen og jeg kan også købe en enkeltbillet til søndagen, men jeg kan altså ikke købe en samlet...? :blink: Er det mig, der er totalt blank, eller er der gået et eller andet galt? :dry:

/Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
ATLET:

BF:

Anita Rye

Tina J

AF +180

Spiderman25

Equus

Keld Erland

CBB -178cm

Johnny Bravo

CBB -170cm

Dr. Steen

BB -87.5 / -90

POK

JUNIOR

Adam K

TILSKUER:

KongKent Lørdag, række 7, sæde 19

Cj (Opvarmer Lørdag) - Søndag række 5 midtfor

Flop - Søndag række 5 midtfor

DKHøgh - Lørdag+Søndag række 5 midtfor

Bambi - Lørdag+Søndag række 5 midtfor

Marc15 - Lørdag+Søndag række 5 midtfor

SaintPauli

Flexi (er ikke genert, og opvarmer gerne sidemanden/damen mod betaling!) :superman:

Keler

Qaz

Bondi (Genert, men overvejer Flexi's tilbud)

Golden :elvis:

Nillepige :cool:

Iver, Morten B og min største datter og Goldendreams Maria .... :4thumbup: række 6 midtfor

AndersHolm (søndag) - Tror vist det er række 5 midt for.. (Denne gang uden sprut ånde..! :laugh: )

OPVARMER:

Norah

Tunen

Lungbrush

Conscience

Finn Just

Desværre forhindret som tilskuer pga nyt arbejde :unhappy:-ellers ville jeg gerne have kørt med KongK! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er lige kommet af telefonen med en IMO små-retarderet billetnet-dame. Jeg ville købe 4 partout-billetter, men fik så at vide, at der er udsolgt. Jeg kan købe en enkeltbillet til lørdagen og jeg kan også købe en enkeltbillet til søndagen, men jeg kan altså ikke købe en samlet...? :blink: Er det mig, der er totalt blank, eller er der gået et eller andet galt? :dry:

/Lagoon

Hvad vil du se søndag?

Link to comment
Share on other sites

Jeg er lige kommet af telefonen med en IMO små-retarderet billetnet-dame. Jeg ville købe 4 partout-billetter, men fik så at vide, at der er udsolgt. Jeg kan købe en enkeltbillet til lørdagen og jeg kan også købe en enkeltbillet til søndagen, men jeg kan altså ikke købe en samlet...? :blink: Er det mig, der er totalt blank, eller er der gået et eller andet galt? :dry:

/Lagoon

Jeg vil gætte på, at det er fordi en del har købt enkeltbilletter til lørdag og søndag, men at de overhovedet ikke er de samme pladser, hvorfor et sæde sagtens kan være ledigt lørdag, men optaget søndag, og omvendt. Og derfor er der ikke flere tomme pladser som er tomme begge dage. Jeg aner overhovedet ikke noget om det, men sådan kunne jeg bare forestille mig det, for jeg har selv kun købt billet til den ene dag, hvorfor mit sæde jo ikke kan sælges partout, men kun som enkeltbillet søndag.

Link to comment
Share on other sites

Hvad vil du se søndag?

Fitness og patter. Flere irrelevante og spydige one-liners? :wink:

Jeg vil gætte på, at det er fordi en del har købt enkeltbilletter til lørdag og søndag, men at de overhovedet ikke er de samme pladser, hvorfor et sæde sagtens kan være ledigt lørdag, men optaget søndag, og omvendt. Og derfor er der ikke flere tomme pladser som er tomme begge dage. Jeg aner overhovedet ikke noget om det, men sådan kunne jeg bare forestille mig det, for jeg har selv kun købt billet til den ene dag, hvorfor mit sæde jo ikke kan sælges partout, men kun som enkeltbillet søndag.

Okay, men så er det da totalt bøvet at skulle købe 2 billetter á 300 kroner til begge dage istedet for 1 billet á 500 kroner, bare fordi det ikke bliver de samme sæder...? I just don't get it. :cry:

Link to comment
Share on other sites

ATLET:

BF:

Anita Rye

Tina J

AF +180

Spiderman25

Equus

Keld Erland

CBB -178cm

Johnny Bravo

CBB -170cm

Dr. Steen

BB -87.5 / -90

POK

JUNIOR

Adam K

TILSKUER:

KongKent Lørdag, række 7, sæde 19

Cj (Opvarmer Lørdag) - Søndag række 5 midtfor

Flop - Søndag række 5 midtfor

DKHøgh - Lørdag+Søndag række 5 midtfor

Bambi - Lørdag+Søndag række 5 midtfor

Marc15 - Lørdag+Søndag række 5 midtfor

SaintPauli

Flexi (er ikke genert, og opvarmer gerne sidemanden/damen mod betaling!) superman.gif

Keler

Qaz

Bondi (Genert, men overvejer Flexi's tilbud)

Golden elvis.gif

Nillepige cool.gif

Iver, Morten B og min største datter og Goldendreams Maria .... 4thumbup.gif række 6 midtfor

AndersHolm (søndag) - Tror vist det er række 5 midt for.. (Denne gang uden sprut ånde..! laugh.gif )

Luciferase - række 12

Nskou - række 12

OPVARMER:

Norah

Tunen

Lungbrush

Conscience

Finn Just

Link to comment
Share on other sites

Hvad vil det sige at være opvarmer? At man lige gør publikum klar med at spille med musklerne inden deltagerne kommer ind. Dvs sådan lidt fluffer-agtigt?! :banana: :banana:

Det er atletens hjælper, som hjælper atleten med at få farve på, blive varmet op og kommer på scenen på det rigtige tidspunkt :wink: Dem der er opvarmer er ikke synlige på scenen.. men er med omme bagved scenen..

Link to comment
Share on other sites

.. har endnu ikke set nogen med noget som jeg IKKE har set før!!! Så hvor interessant lige netop det er ... tjaaaaaaaa :wink:

hehe, og det BackStage billeder jeg har set gennem tiden har meget sjældent være særligt flaterende, liggende halv indsmurte i protan, i store trøjer og sokker, med benene oppe, ædende ris kiks, totalt blæste.

ueee frækt :laugh:

Link to comment
Share on other sites

hehe, og det BackStage billeder jeg har set gennem tiden har meget sjældent være særligt flaterende, liggende halv indsmurte i protan, i store trøjer og sokker, med benene oppe, ædende ris kiks, totalt blæste.

ueee frækt :laugh:

Nok fordi det ikke er fair overfor atleterne at offentliggøre billeder af, at de står nøgne og får lagt farve på :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share