NORAH


NORAH
 Share

Recommended Posts

  • Replies 221
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Oki - bare lige så vi har det på det rene... JEG HADER DIG!!!! HADER, HADER, HADER!!!!!!! :4ranting: :nonono::rocketwhore:

Godt, så er det vidst på plads... :laugh::tongue:

... og ved du hvad...

JEG ELSKER DIG!!! ELSKER, ELSKER, ELSKER!! :wub: :1112: :heartpump:

ØV! :dry: nu havde jeg lige set mit snit til en hurtig gevinst :laugh:

:wink:

:laugh: Ja, efter den træning i går, går der ihvertfald lidt tid inden den begynder at svinde ind igen :tongue: TAK for en deeeejlig dag :heartpump: Det var bare en fornøjelse :4winkkiss: og Ms. Boop hvis du læser med -> så var det også super hyggeligt at hilse på! :4thumbup: Jeg giver lyd, næste gang jeg ligger vejen forbi Århus :smile:

Knus

M :elvis:

Du skal selv have tak for en skøn dag og ikke mindst dit smukke væsen og vidunderlige humør :yahoo:

Glæder mig til at se dig snart igen :4winkkiss:

Edited by NORAH
Link to comment
Share on other sites

Hey skønne du :4winkkiss:

1000 tak for et par rigtig dejlige og hyggelige dage i Odense - SÅ SKØNT at se dig igen og glæder mig allerede til næste gang.

Kom snart til Århus søde :yahoo:

Kæmpe knus og kram Boop

hej dejlige boop med din skønne mandelbrune øjne :slut:

Fornøjelsen er i den grad gengældt og DAMN du "lavede" en god morgenmad i dag :4mewantfood:

.. vi må lige sørge for rent faktisk at ses snart igen!!

SUMOkram

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Slettet bruger
Så tager vi hul på dagbog mod VM i N.Y. om små 15 uger!

Bliver en kombineret hyggetur med en flok veninder som er "lokket" med til den store by samt min første professionelle konkurrence i Figure! (kunne jo ikke dy mig alligevel.... LOL... specielt da jge fik tilbudet om at stille op i WNBF som kører den meste strikte dopingpolitik af alle forbund)

TÆNK SIG - jeg vidste det - jeg vidste det.... Godt gået No - fandme alt for sejt... :4thumbup: Ønsker dig rigtig god vind mod den konkurrence...

- iver :superman:

Link to comment
Share on other sites

Ahøømmm...! Hvad blev der af alle de fine kandidater til listen..? :innocent:

De kommer :wink:

... men bliver nok postet på min side www.NORAH.dk men skal nok ligge et link i Nita's log!

Har besluttet primært at blogge på min egen side, da jeg simpelthen ikke kan overskue at skulle føre blog mere end et sted pt...

Vil inden længe både skulle passe fuldtidsjob, træning 20-25 timer om ugen, igennem 1½ måneders neurologikursus med eksamen oktober samt se lidt til Kragen :wub: i mellemtiden... så synes ikke jeg har det store MOL overskud... havde ellers håbet!

Link to comment
Share on other sites

TÆNK SIG - jeg vidste det - jeg vidste det.... Godt gået No - fandme alt for sejt... :4thumbup: Ønsker dig rigtig god vind mod den konkurrence...

- iver :superman:

:innocent:

Kom også lidt uventet!! Havde søgt om at få lov at stille op sidste år før WFF VM men fik lagt det i "glemmeskuffen" og nu har jeg så fået grønt lys :w00t: oven i købet til at stille op som pro under deres figur division!

Har altid gerne ville stille for INBF da deres regelsæt både i forhold til doping som kosttilskud er meget stringent :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

:innocent:

Kom også lidt uventet!! Havde søgt om at få lov at stille op sidste år før WFF VM men fik lagt det i "glemmeskuffen" og nu har jeg så fået grønt lys :w00t: oven i købet til at stille op som pro under deres figur division!

Har altid gerne ville stille for INBF da deres regelsæt både i forhold til doping som kosttilskud er meget stringent :4thumbup:

Hvordan er regelsættet anderledes end hos andre forbund..?

Jeg går ikke ud fra der er out-of-competition tests..?

Link to comment
Share on other sites

Hvordan er regelsættet anderledes end hos andre forbund..?

Jeg går ikke ud fra der er out-of-competition tests..?

Hej igen :smile:

Skriver snart noget mere på min side ... så mere info skal nok komme :smile:

Generelt kan man dog sige at forbundet har samme retningslininer som IOC + diverse kosttilskud herunder eks. efedrin, diverse andre fatburners, prohormoner ect...

Ud over test af urin laves der også polygraf (løgndetekter) test på alle atleter i hvert tilfælde til VM... andre konkurrencer er det vist top 3... herunder skal man kunne stå inden for minimum 7 år som ren atlet :smile:

I de lande hvor forbundet er registreret følges atleterne også løbende op med diverse test OFF SEASON :4thumbup:

Edited by NORAH
Link to comment
Share on other sites

--------------------------------------------------------------------

Dertil kom at vi besluttede os på at starte på at samle kandidat til en top 10 over OBBC's mest sexede træningsmaskiner :slut:

:cool: Jeg går ud fra at jeg er selvskreven til en af pladserne sammen med kragefar. :wub:

Link to comment
Share on other sites

Hej igen :smile:

Skriver snart noget mere på min side ... så mere info skal nok komme :smile:

Generelt kan man dog sige at forbundet har samme retningslininer som IOC + diverse kosttilskud herunder eks. efedrin, diverse andre fatburners, prohormoner ect...

Ud over test af urin laves der også polygraf (løgndetekter) test på alle atleter i hvert tilfælde til VM... andre konkurrencer er det vist top 3... herunder skal man kunne stå inden for minimum 7 år som ren atlet :smile:

I de lande hvor forbundet er registreret følges atleterne også løbende op med diverse test OFF SEASON :4thumbup:

Okay, det lyder jo spændende, jeg var faktisk ikke klar over, at polygrafen blev brugt som dopingbekæmpelse, sikkert en rigtig god idé. :smile:

Dog virker det lidt underligt, at der er forskel på atleterne, idet det kun er dem der befinder sig i lande hvor forbundet er registreret, der testes off season..

Link to comment
Share on other sites

Okay, det lyder jo spændende, jeg var faktisk ikke klar over, at polygrafen blev brugt som dopingbekæmpelse, sikkert en rigtig god idé. :smile:

Hvis det virker er det vel en god ide... tror det er ret amerikansk det med polygraf test??!

Dog virker det lidt underligt, at der er forskel på atleterne, idet det kun er dem der befinder sig i lande hvor forbundet er registreret, der testes off season..

Det er da vel ikke så underligt for hvis forbundet ikke eksistere i et land hvem skal så foretage test??

Kan jo hurtigt blive et værre rod med forskellige testinstanser...

Derfor skal man også i den grad skrive en motiveret ansøgning før de lukker én ind såfremt der ikke er et landsforbund :smile: samt de skal se fotos af ens fysik gennem årene for at vurdere udviklingen...

... men nu må vi se om det før eller siden bliver registreret i DK :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej Norah!

Ville bare kigge ind og ønske dig held og lykke med eventyret i NY! 15 uger, det er næsten lige rundt om hjørnet, jo... spændende, jeg krydser mine fingrer!

// Linis

Hej Linis

Tak tak... glæder mig super meget til at opleve NY... ikke mindst samme med en masse gode veninder - skal helt klart på disko for første gang i mange år :tongue::w00t: :4thumbup:

Håber så bare det harmonere med kandidatopgave, undervisning og job :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hvis det virker er det vel en god ide... tror det er ret amerikansk det med polygraf test??!

Det er da vel ikke så underligt for hvis forbundet ikke eksistere i et land hvem skal så foretage test??

Kan jo hurtigt blive et værre rod med forskellige testinstanser...

Derfor skal man også i den grad skrive en motiveret ansøgning før de lukker én ind såfremt der ikke er et landsforbund :smile: samt de skal se fotos af ens fysik gennem årene for at vurdere udviklingen...

... men nu må vi se om det før eller siden bliver registreret i DK :wink:

Det lyder i hvert fald som et spændende projekt! :4thumbup: Bare turen til NY ligger jo i den grad højt oppe på ønskelisten..! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hej Norah

Fedt med en tur til NY. er selv lige kommet hjem derra idag efter 14 dages ferie derovre. Hvis der er noget omkring logistik du skal vide så bar lige send en PM. Jeg har en god ven derovre som har boet der i 4 år. :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

TILLYKKE med fødselsdagen Norah

Hvordan ser det ud mht. dig og diæt? Nu hvor I lidt impulsivt (regner jeg da med :unsure:) har besluttet at draga mod New York inden så længe. Kører det hele som det skal? Er målet at tage dig ligeså godt ud som sidst du var til VM (og vandt :cheer:). I så fald glæder jeg mig allerede til billederne. :tongue4:

Knus Pia (Bambi)

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share