NORAH


NORAH
 Share

Recommended Posts

  • Replies 221
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

:tongue4::wub: Der er ikke noget bedre end en pige med et godt peak på biceps. post-11838-1184142705.gif Er jo selv ejer af et par okay fine biceps peak. :tongue:

HEJ PIA :wub:

KAN jo KUN give dig ret der :4flex: :innocent:

Er du glad for at arbejde med onkologien? :smile: Hvilken afdeling er du på (voksne, unge, børn)?

Knus fra Pia (Bambi) :4flex:

Jeg er glad for det og det er en kanon afdeling jeg er startet op på :4thumbup:

Jeg er pt. tilknyttet cancer relateret til mave-tarm (fordøjelsesorganerne), de gynækologiske cancer herunder også nyre og blære, hjernetumorer/metastaser som primær ukendt tumorer!!

Det er SKIDE HÅRDT (det vil jeg ikke ligge skjul på) men det er på samme tid enormt inspirerende at få lov at brug sin viden til at hjælpe andre, fagligt udviklende (lære så meget nyt hver dag at mit hoved nogle gange føles som det er ved at sprænges) samt det er et virkeligt spændende område med så mange muligheder for fordybelse (hvilket jeg self OVERHOVEDET ikke når at sætte mig ind i)

... de 2 næste måneder skal jeg være CT-læge og planlægge stårlebehandling, hvilket i den grad bliver en udfordring med komplcerede maskineri og udregninger :smile:

Knus og god pakning mod flytning :wink:

//NO

Link to comment
Share on other sites

Hey smukke

Som du kan læse i mon log, så går jeg på ferie idag :bigsmile:

Så hvis du vælger dine gåben imorgen tidlig, så vil jeg gerne komme forbi sygehuset og hente dig npr du har fri :wink: Du skal jo også have lidt glæde af, at jeg har ferie :flowers:

Ses imorgen

P.S. Nu vil jeg gå ned og få mig lidt gratis zoneterapi i arbejdstiden :laugh:

Du er bare så sød hoooooooooooooooney :wub:

... men det var vist godt vi IKKE planlagde afhentning i dag sådan som de lavede om på min arbejdstid!!

//NO

DU ER LEE' :devil:

:laugh::laugh::laugh:

11.juli_nonita1.jpg

Link to comment
Share on other sites

catabolic-burst-cycling_week2.jpg

glop.gif DM CHALLENGE week 2 - day 4

Morgentræning kl 5:30

¤ 60 minutter powerwalk

... herefter ATTER en travl dag på job!! Da jeg kom hjem tog jeg godtroende mit løbetøj på - tænkte ved mig selv at "jeg tager sgu lige en halv times powernap på sofaen inden turen" med det resultat at jeg vågnede små 3 timer senere :blush:

(hmmmm.... der skete nøjagtig det samme sidste torsdag :innocent: )

Så blev hængende på sofaen samt fik arbejdet på webshop resten af aftenen... nok godt med et tiltrængt hvil!! :bigsmile:

Edited by NORAH
Link to comment
Share on other sites

Angelito,

glædeligt at se dig tilbage på MOL.

Skal lige forsikre mig at den der diæt ikke går ud over dit "største" asset :4mewantfood:

Hav det fantastisk,

Niske

Yo :yo: NISKE

DO NOT WORRY!!! der bliver knoklet løs på at forbedre den bette popo :moon:

Hold øje med kommende indslag om OBBC's mest sexede træningsmaskiner - for eftersom hverken mig eller Nita har meget mere end en lille B-skål host host A-skål... såååå må vi jo lave indslag om vores andre fordele :innocent:

HA det selv BRAAAAA

//NO

Link to comment
Share on other sites

Endnu en kandidat til en top 10 over OBBC's mest sexede træningsmaskiner :slut:

.. og det sjove i det her er jo at finde maskiner som måske ikke er så meget brugt og maskiner som man IKKE umiddelbart finder sexet ved første øjekast - men hvor der er et potentiale!!

næste Kandidat til mest sexede træningsøvelser i maskine

Lever Shrug

Kandidat nr. 2

LShrug.gif

11.juli_nita_machinenr2(0).jpg

... og SEX'ET fordi :w00t:

11.juli_nita_machinenr2(1).jpg11.juli_nita_machinenr2(2).jpg

11.juli_nita_machinenr2(3).jpg11.juli_nita_machinenr2(4).jpg

... man I DEN GRAD kan få lov at stå og strutte med bagpartiet!!

Hvis maskinens SEXETHED skal udnyttes til sit maks gælder det om at benytte den i tidsrummet 16-19 i hverdagene (i hvert tilfælde i OBBC) for her er der altid en håndfuld lækre mænd i nærheden - igang med at træne triceps eller skulder i de omkring stående maskiner :innocent:

Link to comment
Share on other sites

catabolic-burst-cycling_week2.jpg

glop.gif DM CHALLENGE week 2 - day 5

Morgenvægt: 71.4 kg

Morgentræning kl 5:30

¤ 60 minutter powerwalk

nøøøøøøøøøøj jeg blev straffet her til morgen ... kunne ikke nosse mig i seng igår hvorfor jeg kun fik omkring 5 timers søvn!! Det er så 3. dag i denne uge med under 6 timer så var liiiiiiiiiiige lidt træt :sleeping:

Eftermiddagstræning kl 16:00

BEN

Leg extension

15 rep ¤ 70 lb

15 rep ¤ 80 lb

15 rep ¤ 90 lb

superset'et med...

Adductor

20 rep ¤ 110 lb

20 rep ¤ 110 lb

20 rep ¤ 110 lb

Leg press, smal fodstilling

15 rep ¤ 50 kg

15 rep ¤ 100 kg

15 rep ¤ 125 kg

15 rep ¤ 150 kg

15 rep ¤ 175 kg

15 rep ¤ 200 kg

15 rep ¤ 225 kg

10 rep ¤ 200 kg

... DAMN jeg ved ikke lige hvad - men må have manglet væske i kroppen for blev sindssygt lavtrykket efter hvert set med helt black-out symptomer nogle få sekunder... alt blev bare sort og benene helt bløde :unsure:

Fik mellem set'ene spotet en bleg polak og straks gik der paparazzo i mig igen :innocent:

13.juli_krage.jpg13.juli_krage2.jpg

13.juli_krage3.jpg

Leg press, bred fodstilling

15 rep ¤ 100 kg

15 rep ¤ 100 kg

15 rep ¤ 100 kg

Hack squat

15 rep ¤ 10 kg

15 rep ¤ 20 kg

15 rep ¤ 20 kg

15 rep ¤ 20 kg

... holder den stadigvæk ned i kg på grund af min lænd!

Et bens pres

15 rep ¤ 2 klodser

15 rep ¤ 2 klodser

Et bens leg extension

15 rep ¤ 30 kb

15 rep ¤ 30lb

... noget halvhjertet i begge maskiner :innocent:

Efter træning lidt poseringsinstruktion af den bette fitness builder :4flex:

13.juli_nita3.jpg

(mere i hendes log :bigsmile: )

Aftentræning kl 20:30

¤ 35 minutter powerwalk

... tror jeg sov det meste af vejen :unsure:

OG nu sidder jeg så her ... burde have været i seng men tror jeg desværre at jeg er overtræt så måske det var på tide at tænde for fjernsynet og rent faktisk få set noget på tossekassen i denne uge nu hvor man alligevel betaler licens :wink:

Link to comment
Share on other sites

Endnu en kandidat til en top 10 over OBBC's mest sexede træningsmaskiner :slut:

.. og det sjove i det her er jo at finde maskiner som måske ikke er så meget brugt og maskiner som man IKKE umiddelbart finder sexet ved første øjekast - men hvor der er et potentiale!!

næste Kandidat til mest sexede træningsøvelser i maskine

Lever Shrug

Kandidat nr. 2

LShrug.gif

11.juli_nita_machinenr2(0).jpg

... og SEX'ET fordi :w00t:

11.juli_nita_machinenr2(1).jpg11.juli_nita_machinenr2(2).jpg

11.juli_nita_machinenr2(3).jpg11.juli_nita_machinenr2(4).jpg

... man I DEN GRAD kan få lov at stå og strutte med bagpartiet!!

Hvis maskinens SEXETHED skal udnyttes til sit maks gælder det om at benytte den i tidsrummet 16-19 i hverdagene (i hvert tilfælde i OBBC) for her er der altid en håndfuld lækre mænd i nærheden - igang med at træne triceps eller skulder i de omkring stående maskiner :innocent:

hahaha.. fantastisk indslag :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

hahaha.. fantastisk indslag :4thumbup:

:wink:

catabolic-burst-cycling_week2.jpg

glop.gif DM CHALLENGE week 2 - day 6

Morgenvægt: 70.7 kg

(vægttab nu næsten 4.5 kg på 2 uger!! :blink: Laver opdatering i morgen efter træning!!)

Morgentræning kl 8:30

¤ 60 minutter powerwalk

Fik det meste af dagen til at gå med at hygge rundt, rydde op og ikke mindst få ordnet ALLE mine papirer fra forårets undervisningstimer på uni... var på tide!!

Fik en eftermiddagslur på sofaen ... altid verdens klasse :4thumbup: og havde så energi til overs her til aften, så fik lyst til at lufte stængerne --> derfor...

Aftentræning kl 21:00

¤ 35 minutter powerwalk

Edited by NORAH
Link to comment
Share on other sites

Min fejl... mig der ikke kan læse og forstå :laugh:

hi hi ...

... var også lidt næsvis!!!

Droppede træning igår til fordel for i dag eftersom jeg alligevel ikke skulle ud og fotografere samt det virkede så naturligt at nusse rundt derhjemme i går!!

Har forresten en sæk tøj med til dig (eftersom jeg langt om længe har fået ryddet op!!)

.... ses om en halv dag :w00t:

Link to comment
Share on other sites

hi hi ...

... var også lidt næsvis!!!

Droppede træning igår til fordel for i dag eftersom jeg alligevel ikke skulle ud og fotografere samt det virkede så naturligt at nusse rundt derhjemme i går!!

Ja det havde jeg næsten gættet... Mon ik også din krop har haft brug for at koble lidt fra... !! Det har min i hver fald haft brug for :blush:

Har forresten en sæk tøj med til dig (eftersom jeg langt om længe har fået ryddet op!!)

.... ses om en halv dag :w00t:

Lyder super godt, vil jeg glæde mig til at se...

Men med den hastighed du taber dig med lige pt, tror du så ik selv du kan passe det igen om et par uger :laugh:

Ses inden længe hvor jeg glæder mig til at skulle hilse på alle misserne :tongue:

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

catabolic-burst-cycling_week2.jpg

glop.gif DM CHALLENGE week 2 - day 7

Morgenvægt: 70.4 kg

(vægttab 4.6 kg på præcis 2 uger!! :4thumbup: )

Morgentræning kl 7:30

¤ 60 minutter powerwalk

Brugte det meste af dagen igår samt i dag på at lave en forsinket forårsrengøring!!

I går gik det ud over mine noter fra uni og køkkenet (herunder krydderier fra 2002 :crazy: ) og i dag var det så mit klædeskab og alt det løse :4thumbup:

Ufatteligt så meget overflødigt tøj man skraber sammen :nonono:

15.juli_gammelt1.jpg15.juli_gammelt2.jpg

Eftermiddagstræning kl 14:00

RYG

Chins

10 rep ¤ BW

8 rep ¤ BW

6 rep ¤ BW

superset'et med...

Bagskulder, maskine

10 rep ¤ 25kg

10 rep ¤ 30kg

10 rep ¤ 35kg

10 rep ¤ 40kg

One arm DB row

10 rep ¤ 42kg

12 rep ¤ 42kg

14 rep ¤ 42kg

Stiff arm pulldown

10 rep ¤ 50kg

10 rep ¤ 60kg

10 rep ¤ 70kg

superset'et med...

Pronerede DB shrugs

10 rep ¤ 2x25kg

12 rep ¤ 2x25kg

14 rep ¤ 2x25kg

Technogym pulldown

15 rep ¤ 50kg

15 rep ¤ 50kg

superset'et med...

Hyperextension, maskine

15 rep ¤ 30kg

15 rep ¤ 30kg

+ noget mave!!

¤ 10 minutter arctrainer

Link to comment
Share on other sites

catabolic-burst-cycling_week2.jpg

glop.gifDM CHALLENGE week 2 - day 7

Notat til uge nummer 2

Havde egentligt troet at min vægt i denne uge ville være status quo meeeeen vægttabet fortsatte!!

Måler det i reglen ud fra min morgenvægt da fedt% måling i OBBC kan variere efter tidspunkt og vis jeg ikke skyder vægten af mit tøj helt rigtig!!

Et vægttab på 4.6kg på 2 uger må siges at være rekord for mig :unsure: men har også stoppet NOexplode i sidste uge (tager lige et par ugers pause) samt har ikke fået drukket helt nok væske de sidste par dage, hvilket jeg er ret sikkert på også skyldes de små "sort for øjnene" anfald jeg har oplevet de sidste par dage både under træning som derhjemme hvis jeg rejser mig for pludseligt!!

Så OP MED VÆSKE INDTAGER næste uge :4drunk:

Jeg kører endnu en uge med "hovedt under armen" gider ikke tænke det store på at få nok at spise mens jeg er på job, da det jo heller ikke har betydning for mig om jeg mister noget masse!! Men fra uge 4 vil jeg til at tænke lidt mere over tingene så jeg ikke lige pludselig skraber bunden energimæssigt!!

Spisemåltider

Vil prøve at føre lidt regnskab med hvad jeg spiser ud over min diæt - er for længst gået væk fra troen på spisedage!! Finder det direkte uansvarligt at man i den grad belaster sit system med alt det junk samt når man knokler røven ud af bukserne hele ugen, så kan jeg ikke rigtigt se det fede i at fedte sin krop til med klam mad :crazy:

Så tager tilgangen --> at når jeg synes der er behov for lidt ekstra så tager jeg "EN SPISE-PAUSE", det kan så godt betyde at jeg nogle uger får noget ekstra 3-4 gange i løbet af ugen mens jeg andre uger intet får :smile:

SPISE-PAUSER

UGE 1: 1 stk hjemmelavet muffin

UGE 2: 1 par tsk nutella, 1 stk merci-chokolade

tab_uge2.jpg

Edited by NORAH
Link to comment
Share on other sites

Sjovt... Vi har samme bryst- og hoftemål nu. :biggrin:

Så længe det varer :wink:

... men tror nu næppe mit brystmål bliver meget mindre nu - det er jo muskler der fylder og ikke så meget andet :innocent:

Tought med dit nye job i øvrigt. :superman:

Jep... det kræver sgu lidt men KÆFT det er også spændende :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
[b

Et vægttab på 4.6kg på 2 uger må siges at være rekord for mig :unsure: men har også stoppet NOexplode i sidste uge (tager lige et par ugers pause) samt har ikke fået drukket helt nok væske de sidste par dage, hvilket jeg er ret sikkert på også skyldes de små "sort for øjnene" anfald jeg har oplevet de sidste par dage både under træning som derhjemme hvis jeg rejser mig for pludseligt!!

Så OP MED VÆSKE INDTAGER næste uge :4drunk:

Hej håber det var en god film igår, specielt når man selv skal se den i næste uge :bigsmile:

Jeg har et spørgsmål, jeg prøvede at google men kunne ikke rigtig finde noget om det, og man bliver jo kun klogere ved at spørge. :tongue: Hvad er NOexplode?

Link to comment
Share on other sites

cbc3.png

glop.gif DM CHALLENGE week 3 - day 1

Morgenvægt: 70.8 kg

(fik alligevel lidt ekstra sødt igår efter biftur som gav lidt nødvendige carbs + ekstra væske :smile: )

Morgentræning kl 5:30

¤ 60 minutter powerwalk

.... og så en laaaaaaaaaaaaang dag på arbejde med MINUS mad og stegende hedt!! Var først hjemme lidt over 17 og fuldstændig udkogt, så kunne på ingen måde overskue træning!!

Havde ellers pakket madpakke i morges men hvad var det så lige jeg glemte :4ranting: :4slap:

... så dagen i dag blev lidt mandler og en enkelt proteindrink, så ikke noget at sige til jeg var for slatten efter arbejde til at træne :innocent:

Var også for slatten til aften PW - må IKKE ske i morgen - så vil lige prøve at huske madpakken :laugh:

Træningsplan uge 29

T: Ben - triceps - Mave / + moderat kredsløb

O: Bryst - Biceps - Læg / + interval

T: FRI

F: Ben - Skulder - Mave / + moderat kredsløb

L: Ryg - Bryst - Triceps - Læg / + interval

S: FRI

Træningsplan for uge 30

M: Ben - Skulder - Læg - Mave / + moderat kredsløb

T: Bryst - Biceps - Læg / + interval

O: FRI

T: Ben - Triceps - Mave / + moderat kredsløb

F: FRI

L: Ryg - Bryst - Biceps - Læg / + interval

S: FRI

Edited by NORAH
Link to comment
Share on other sites

Har da helt glemt...

... et projekt som jeg har brugt en del tid på det sidste stykke tid!!

Min første WEBSHOP ... altså ikke min... men designmæssigt samt opbygningen er min :smile:

Det er Betty Boop her fra MOL som er gået igang med smykke-branchen... og så var det så heldigt at jeg kunne hjælpe hende med webshop (så fik jeg jo også lært det :yahoo: )

http://www.soulspirit-smykker.dk/

Link to comment
Share on other sites

Kan jo ikke helt lade være at følge med alligevel :blush:

Ser ud til at IFBB's proffessionelle afdeling ENDELIG er ved at vende tilbage til de oprindelige bedømmelseskriterier for Bodyfitness(Figure) - det er sjovt at se hvordan amatørerne til sammenligning er små muskelmonstre på internationalt niveau kontra professionelt :blink:

Pigerne virker langt mere naturlige og er SLET ikke så massive som før... virker rent faktisk opnåeligt naturligt :yahoo:

IFBB New York Pro Figure Championships

Nr. 1 Ziville Raudoniene

QW5Q9601_HUQHCFOOMM.jpgQW5Q9585_ZAJCQIZDPG.jpg

Nr. 2 Shannon Meteraud

QW5Q9647_HIKLZPHSKL.jpg

Nr. 3 Jennifer Gates

QW5Q9701_EXHETINCII.jpg

Nr. 4 - Chandra Coffey

QW5Q9738_DVQRVXZVGE.jpg

Nr. 5 - Jessica Putnam

QW5Q9615_UPWJSZXWWO.jpg

Edited by NORAH
Link to comment
Share on other sites

Kan jo ikke helt lade være at følge med alligevel :blush:

Nææ, det kan du jo ikke :tease::tongue:

Ser ud til at IFBB's proffessionelle afdeling ENDELIG er ved at vende tilbage til de oprindelige bedømmelseskriterier for Bodyfitness(Figure) - det er sjovt at se hvordan amatørerne til sammenligning er små muskelmonstre på internationalt niveau kontra professionelt :blink:

Pigerne virker langt mere naturlige og er SLET ikke så massive som før... virker rent faktisk opnåeligt naturligt :yahoo:

Det er bare SÅ FEDT! :4thumbup: Sgu os' på tide så vi kan få udryddet den tro at man skal fylde sig med alt muligt SHIT for at gøre det godt :nonono: nææ, ren som en barnerøv er vejen frem :slut: :4flex:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Nææ, det kan du jo ikke :tease::tongue:

:innocent::wink:

Det er bare SÅ FEDT! :4thumbup: Sgu os' på tide så vi kan få udryddet den tro at man skal fylde sig med alt muligt SHIT for at gøre det godt :nonono: nææ, ren som en barnerøv er vejen frem :slut: :4flex:

M :elvis:

... og det skal helst være med pudder hele vejen :w00t:

Læste at du måske ikke kommer denne weekend :unsure: Håber da lige du giver besked når du ved noget så vi kan planlægge vores dag lidt efter det :wink:

KNUS

NO

Link to comment
Share on other sites

cbc3.png

glop.gif DM CHALLENGE week 3 - day 2

Morgentræning kl 5:30

¤ 60 minutter powerwalk

Eftermiddagstræning kl 16:00

Leg extension

15 rep ¤ 50 lb

15 rep ¤ 60 lb

15 rep ¤ 70 lb

15 rep ¤ 80 lb

15 rep ¤ 100 lb

15 rep ¤ 100 lb

10 rep ¤ 120 lb

10 rep ¤ 120 lb

15 rep ¤ 100 lb

15 rep ¤ 100 lb

BB split-squat

12 rep ¤ 40 kg

12 rep ¤ 40 kg

12 rep ¤ 40 kg

Et bens Leg extension

15 rep ¤ 40 lb

15 rep ¤ 40 lb

15 rep ¤ 40 lb

15 rep ¤ 40 lb

Prone leg curl:

12 rep ¤ 70 lb

12 rep ¤ 80 lb

12 rep ¤ 90 lb

12 rep ¤ 100 lb

9 rep ¤ 110 lb

Hip adduction

15 rep ¤ 110 lb

15 rep ¤ 130 lb

15 rep ¤ 150 lb

... Supersæt med

Rotory hip

12 rep ¤ 75 kg

12 rep ¤ 75 kg

Seated leg press

15 rep ¤ 110 lb

15 rep ¤ 170 lb

15 rep ¤ 210 lb

Dips

20 rep ¤ BW

20 rep ¤ BW

20 rep ¤ BW

DB pullover

8 rep ¤ 32 kg

9 rep ¤ 32 kg

10 rep ¤ 32 kg

Arm extension

15 rep ¤ 62.5 kg

15 rep ¤ 62.5 kg

DEJLIGT at se Nita :slut: igen og ikke mindst få trænet kæberne lidt :innocent: Var sgu ellers lidt træt i dag da Bibi igen er i løbetid og hyler som en stukken gris dagen lang :freaked: KUNNE SIMPELTHEN IKKE TAGE MERE DA JEG KOM HJEM.... så der røg 2 p-piller i kæften på hende og det har åbenbart gjort tricket :4thumbup: der er tyst som graven nu... borset fra Kragen som slipper en vind i ny og næ :laugh::laugh:

Aftentræning kl 19:15

¤ 30 minutter powerwalk

Edited by NORAH
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share