NORAH


NORAH
 Share

Recommended Posts

Hvem tror du mon de 3 skal være :wink: og hvem kender vi :elvis: som har en barm der gør sig på den maskine vi begge har i tankerne :wink:
chucotte-secret-4885.gifMaria (og skal da ikke glemme Nina og Gitte)

AHØM - jeg kan altså godt HØRE Jer!!! :nonono: tsk tsk og den maskine I tænker på er altså snarere et torturinstrument for piger med bare en smuuuuule barm :boobs::tongue:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 221
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

catabolic%20burst%20cycling%20copy.jpg

DM CHALLENGE week 1 - day 1

Godt så... mig og Maria (Goldendreams) har en fælles udfordring --> DROP 10 kg på de næste 12 uger op mod Anitas første DM...

... det skal nok blive sjovt :unsure:

Udgangsmålingerne er...

Vægt 75 kg

Bryst 97 cm

Talje 76 cm

Mave 82 cm

Hofte 100 cm

V. Lår 61 cm

H. Lår 61 cm

V. Læg 39 cm

H. Læg 39 cm

V. Biceps 34 cm

H. Biceps 34 cm

( biceps målt HELT SLAP!! :freaked: FLEX = 37 cm)

Det har vi nemmerlig :smilerock:Bring it on!!!!!!!!!! :4boxing:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det har vi nemmerlig :smilerock:Bring it on!!!!!!!!!! :4boxing:

M :elvis:

Må man høre hvad jeres diæt består af? altså kost :4mewantfood: Det er jo et rimelig højt mål..

Link to comment
Share on other sites

AHØM - jeg kan altså godt HØRE Jer!!! :nonono: tsk tsk og den maskine I tænker på er altså snarere et torturinstrument for piger med bare en smuuuuule barm :boobs::tongue:

M :elvis:

:innocent:

... vi må jo se på hvad vi har i tankerne når den tid kommer - jeg tænker i hvert tilfælde på flere end én :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Må man høre hvad jeres diæt består af? altså kost :4mewantfood: Det er jo et rimelig højt mål..

Det er ikke noget højt mål - taber mig næsten altid en kg om ugen på diæt indtil de sidste par uger før konkurrence ... så nej - ikke så højt sat :smile:

Kosten består af ...

- formage frais

- müsli med lavt fedt indhold

- kylling

- grønt

- nudler

- proteinpulver

- en håndfuld nødder

- UDO's choice

- Cocosa - kokosolie

- 1-2 stk frugt

- evt. et par riskiks

--> mængderne variere alt efter hvor meget træning og sult der er :bigsmile:

THAT's IT!!

Link to comment
Share on other sites

Må man høre hvad jeres diæt består af? altså kost :4mewantfood: Det er jo et rimelig højt mål..

For mit vedkommende handler det nok snarere om 8kg. og det burde også være realistisk - det er jo blot et spørgsmål om +/- :smile: Kosten kommer for mig til at ligge på ca. 1800-2200kcal dagligt med en fordeling på 40-40-20.

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det er ikke noget højt mål - taber mig næsten altid en kg om ugen på diæt indtil de sidste par uger før konkurrence ... så nej - ikke så højt sat :smile:

Kosten består af ...

- formage frais

- müsli med lavt fedt indhold

- kylling

- grønt

- nudler

- proteinpulver

- en håndfuld nødder

- UDO's choice

- Cocosa - kokosolie

- 1-2 stk frugt

- evt. et par riskiks

--> mængderne variere alt efter hvor meget træning og sult der er :bigsmile:

THAT's IT!!

Jeg synes i hvert fald det er ret meget at tabe sig, men må være rart at have viljestyrken til det :innocent: Diæten lyder jo ikke speciel ubehagelig. Hvad er UDO's choise?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
For mit vedkommende handler det nok snarere om 8kg. og det burde også være realistisk - det er jo blot et spørgsmål om +/- :smile: Kosten kommer for mig til at ligge på ca. 1800-2200kcal dagligt med en fordeling på 40-40-20.

M :elvis:

Ja det er selvfølgelig altid blot et spørgsmål om at have negativ energibalance :bigsmile: Men et kcal indtag mellem 1800-2200 er jo heller ikke vildt lav, så det er overraskende for mig at du kan tabe så meget. Men det lyder jo som om at du/I har rimelig tjek på så det lykkes sikkert :superman:

Link to comment
Share on other sites

Ja det er selvfølgelig altid blot et spørgsmål om at have negativ energibalance :bigsmile: Men et kcal indtag mellem 1800-2200 er jo heller ikke vildt lav, så det er overraskende for mig at du kan tabe så meget. Men det lyder jo som om at du/I har rimelig tjek på så det lykkes sikkert :superman:

Hvis du træner for det dobbelt kalorieantal så er et energiindtag på 2000 kalorier ikke så meget!

Jeg spiser gennemsnitlig 4000-5000 kalorier per dag med den træning jeg har nu for at holde vægten omkring de 75 kg så bare det at skære ned til 3500 kalorier gør at jeg smider et kg fedt om ugen og stadigvæk kan få masser af mad :4mewantfood:

... og tjek på det - det kan vi vist godt sige at jeg har :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes i hvert fald det er ret meget at tabe sig, men må være rart at have viljestyrken til det :innocent: Diæten lyder jo ikke speciel ubehagelig. Hvad er UDO's choise?

tjaaaaaaa. ... det bliver vel sammenlagt 15% af min nuværende kropsvægt som ryger, men er jo vant til det så ikke noget problem når diæten først kører :bunny:

UDO er fedtstof med et højt indhold af de essentielle omega 3-6-9 fedtsyrer :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hmm :dry: har du overvejet at gå på toilettet noget oftere :rofl2:

M :elvis:

hvorfor tror du at jeg har tabt mig så meget nu :wink:

(har du glemt jeg er på en medicinsk afdeling med fri adgang til AL det laksantia jeg kun før kunne drømme om :4pooh::laugh: )

Link to comment
Share on other sites

catabolic%20burst%20cycling%20copy.jpg

DM CHALLENGE week 1 - day 3

Morgentræning kl 5:30

¤ 50 minutter powerwalk/jogging på min normal 60 minutter rute

Eftermiddagstræning kl 16:00

BRYST - BICEPS - MAVE

Nåede lige at fange Nita i omklædningsrummer :4thumbup:

4.juli_nita2.jpg

... samt Kragen fik lavet lidt "mund" i hans knæbind :laugh::tongue:

4.juli_krageknaelaeber.jpg

Laterals DB

20 rep ¤ 2x5 kg

20 rep ¤ 2x6 kg

20 rep ¤ 2x7 kg

20 rep ¤ 2x7 kg

Benchpress

15 rep ¤ 20 kg

15 rep ¤ 20 kg

15 rep ¤ 40 kg

15 rep ¤ 40 kg

15 rep ¤ 45 kg

15 rep ¤ 47.5 kg

12 rep ¤ 50 kg

12 rep ¤ 52.50 kg

10 rep ¤ 55 kg

10 rep ¤ 57.5 kg

superset'et med...

Biceps DB Curl

15 rep ¤ 2x10kg

15 rep ¤ 2x12.5kg

10 rep ¤ 2x15kg

12 rep ¤ 2x15kg

15 rep ¤ 2x15kg

Biceps concentrated machine Curl

20 rep ¤ 15kg

17 rep ¤ 17.5kg

15 rep ¤ 20kg

... og der blev pumpet godt under træning :4flex:

4.juli_nita7.jpg4.juli_nita5.jpg

(se alle billeder i Nita's LOG :smile: )

en forholdsvis hurtig træning på lidt over en lille time da både mig og Nita var inviteret til pigeaften/hygge hos Stine (Kuldskær) var dog ikke fem flade værd, da dagen i dag har være travl og jeg er godt træt i kroppen oven på ugens første par dage og ikke mindst pga. mit nye job på en medicinsk afdeling :unsure:

Edited by NORAH
Link to comment
Share on other sites

Det var skide hyggeligt ude hos Stine og HVILKET fint hus hende og Erik (loonie) har fået sig :w00t:

Stine og én af hendes FAMOUS cookies :4mewantfood: og alt det lækre tilbehør hun havde disket op med!!

4.juli_hygge1.jpg4.juli_hygge2.jpg

Nita havde proppet godt indenbords - flere af Stines lækre cookies :4thumbup:

4.juli_hygge3.jpg4.juli_hygge4.jpg

... og flere endnu :innocent: ..... og HOV - der var sgu også hjemmelavet jordbærkage :w00t:

4.juli_hygge5.jpg4.juli_hygge6.jpg

Sjovt nok - ingen spiste chokolade??? :blink: Nita - hvad er det med dig og fingre??

4.juli_hygge7.jpg 4.juli_hygge8.jpg

Edited by NORAH
Link to comment
Share on other sites

:4jumpy: :4jumpy: SUPERDUPERHYGGELIG AFTEN!! :4jumpy: :4jumpy:

Fantastisk med så mange fantastiske tøser :4thumbup:.. der var godt med :blahblah:!!!

Man kan forstår godt, at Erik hellere ville være hjemme (og snakke med Nitas veninder på mobilen) end være sammen med 100 plørefulde mænd.... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

catabolic%20burst%20cycling%20copy.jpg

DM CHALLENGE week 1 - day 4

Morgentræning kl 5:30

¤ 50 minutter powerwalk

Herefter på mit nye arbejde - nøøøøøøøøøøøøøøøøøøøj hvor var jeg stresset i dag!!

Havde 5 patientindlæggelser før middagskonferencen, hvor af 2 tog en hel del tid pga. de begge var meget følelsemæssige :cry: dette resulterede i at jeg kun lige med nød og næppe nåede min sidste indlæggelse før middagskonferencen...

Det er ellers en meget god afdeling - sygeplejerskerne SUPER :w00t: og de fleste læger, ældre som yngre er meget hjælpsomme, men DAMN hvor er det svært bare at blive kastet ud i jobbet og mere eller mindre skal kunne gøre alt selv, finde alt lige fra blodtryksapp. til hvor journaler og kurskemaer befinder sig...

Nå - men eftersom min dag var stresset fik jeg ikke noget at spise før kl 14 :blink: mit blodsukker var så lavt at mine hænder rystede og jeg konstant gik og tabte ting mellem kl 12 og 14 :nonono: så i dag er der pakket proteindrink, proteinbar, masser af mandler og noget mager ost... alt sammen noget der tager mig mindre end 30 sekunder at spise.... så i dag skulle jeg gerne kunne holde blodsukkeret stabilt :firebounce:

Fik ikke lavet min anden omgang kredsløbstræning om eftermiddagen da jeg trængte til SOFAtid i stedet :smile:

GOD DAG :sun:

Edited by NORAH
Link to comment
Share on other sites

:4jumpy::4jumpy:SUPERDUPERHYGGELIG AFTEN!! :4jumpy::4jumpy:

Fantastisk med så mange fantastiske tøser :4thumbup: .. der var godt med :blahblah: !!!

Man kan forstår godt, at Erik hellere ville være hjemme (og snakke med Nitas veninder på mobilen) end være sammen med 100 plørefulde mænd.... :laugh:

SELV TAK SØDE :heartpump:

JA... havde jeg været Erik havde jeg nok gjort det samme :innocent:

Næste gang lover jeg at være mere frisk og ikke mindst blive noget længere (det ligner jo heller mig at være den første som går :wink: )

... og nøøøøøj hvor du altså bare laver nogle fantastiske cookies :w00t:

KNUS

//NO

Link to comment
Share on other sites

catabolic%20burst%20cycling%20copy.jpg

DM CHALLENGE week 1 - day 5

Nå ... eftersom Maria (Goldendreams) også laver opdatering efter 5 dage bliver jeg jo også nødt til det :innocent:

Data fra fredag den 29.06.07 ---> fredag d. 5.07.07

Vægt: 75.9 kg ---> 73.8 kg

Fat%: 24.9 ---> 23.8 %

Fat mass: 18.9 kg ---> 16.9 kg

FFM: 56.7 kg ---> 56.9 kg

TBW: 39.7 kg --> 39.9 kg

ALT I ALT ... meget meget GODT :firebounce:

Morgentræning kl 5:30

¤ 60 minutter powerwalk

RIGTIG god fart i stængerne her til morgen :4thumbup:

Eftermiddagstræning kl 15:00

RYG - SKULDER - TRICEPS

Laterals DB

15 rep ¤ 2x5 kg

15 rep ¤ 2x6 kg

15 rep ¤ 2x8 kg

15 rep ¤ 2x10 kg

15 rep ¤ 2x10 kg

15 rep ¤ 2x10 kg

15 rep ¤ 2x10 kg

Arnold DB press

15 rep ¤ 2x10 kg

15 rep ¤ 2x12.5 kg

15 rep ¤ 2x15 kg

superset'et med...

Front DB raise

10 rep ¤ 2x7kg

10 rep ¤ 2x7kg

10 rep ¤ 2x7kg

Chins

6 rep ¤ BW

6 rep ¤ BW

6 rep ¤ BW

superset'et med...

T-bar row

20 rep ¤ 20kg

30 rep ¤ 20kg

40 rep ¤ 20kg

Plate loaded Rear delt machine

15 rep ¤ 30kg

15 rep ¤ 50kg

10 rep ¤ 70kg

10 rep ¤ 70kg

10 rep ¤ 70kg

One arm DB row

10 rep ¤ 42kg

12 rep ¤ 42kg

14 rep ¤ 42kg

Stiff arm pulldown

10 rep ¤ 50kg

10 rep ¤ 60kg

10 rep ¤ 70kg

... stødte på en BLEG polak undervejs :wub:

6.juli_krage2.jpg

... hvor efter Nita forsøgte at gøre Kragen kunsten efter :bigsmile:

(hun skal så lige lære at sænke skulderne lidt ... må være næste trin i raketten :4thumbup: )

6.juli_nita3.jpg

Dips

15 rep ¤ BW

15 rep ¤ BW

Triceps extension, machine

15 rep ¤ 50kg

15 rep ¤ 50kg

15 rep ¤ 50kg

.. og som sædvane indholdte fredagstræninge en helveds masse :blahblah:

Afsluttet med lidt mere flex - hun bliver jo mere og mere massiv at se på :4flex:

6.juli_nita8.jpg

Hun er sgu søøøøøøøøøøøø :4winkkiss:

6.juli_nita11.jpg

... der er lidt mere fotoflex i Nitas log :slut:

:bunny: WEEEEEEEEEEEEEEEKEND!!! :bunny:

Edited by NORAH
Link to comment
Share on other sites

catabolic%20burst%20cycling%20copy.jpg

DM CHALLENGE week 1 - day 5

Nå ... eftersom Maria (Goldendreams) også laver opdatering efter 5 dage bliver jeg jo også nødt til det :innocent:

Det er jo kun her i den første uge :blush: Så vi kan opdatere hver fredag... hvis nu der kommer en spisedag en lørdag :innocent::tongue:

Data fra fredag den 29.06.07 ---> fredag d. 5.07.07

Vægt: 75.9 kg ---> 73.8 kg

Fat%: 24.9 ---> 23.8 %

Fat mass: 18.9 kg ---> 16.9 kg

FFM: 56.7 kg ---> 56.9 kg

TBW: 39.7 kg --> 39.9 kg

ALT I ALT ... meget meget GODT :firebounce:

Meget godt :blink: Meget godt :blink: :blink: Det er sgu da RØV GODT!!!!!!!!!! :1356: :superman: Lur mig om du ikke når i mål inden mig... :dry:

:bunny: WEEEEEEEEEEEEEEEKEND!!! :bunny:

:laugh: Ja, det er den første i hvor lang tid?? :tongue:

:4winkkiss:

M :elvis:

Edited by Goldendreams
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share