Mest hadede fodboldklub i Danmark?


Totti
 Share

Recommended Posts

Viborg.

Fordi viborgensere tror de er verdens bedste fodboldhold. Når man hører en kamp på radioviborg fx er der ikke det hold Viborg ikke kan slå. De ér og blir jordens bedste hold.

Edited by Keler
Link to comment
Share on other sites

Viborg.

Fordi viborgensere tror de er verdens bedste fodboldhold. Når man hører en kamp på radioviborg fx er der ikke det hold Viborg ikke kan slå. De ér og blir jordens bedste hold.

Arhh, jeg har også Viborg ind på en andenplads lige efter FCK af de grunde, du nævner der :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

FCM

Fordi proletarerne på heden tror, at de er de nye konger af Jylland. Det er de ikke. Det vil til evig tid være AaB.

Er enig i at Aab er kongerne af jylland!!

-men synes meget godt om FCM.. hader til gengæld Brøndby.. mest pga deres åndsvage tilhængere som formår at ødelægge alt når det går Brøndby skidt.. og så pga Per Nielsen.. Magen til svinsk spiller ska man lede længe efter :crazy: ..

Kom så Aab!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg prøvede ellers at lave en poll, men det gik åbenbart ikke så godt :innocent::laugh:

Jeg må sige at Viborg FF er hadeklubben, da mange af deres supportere ikke har mange brikker at rykke rundt med. Det samme kan dog siges om fraktioner i BIF. Derudover synes jeg at Viborg er en klub uden visioner, hvilket giver sig udslag i, at de i mine øjne altid vil være et bundhold :smile:

Link to comment
Share on other sites

Helt klart Brøndby... På grund af, at de alltid laver mange svinestreger (især Per N.) og så har klubben også de mest latterlige skuespillere til fodboldspillere.

Se bare det straffe der blev dømt til Retov i den forgangne sæson, hvor der ikke var skyggen af kontakt. Efter kampen havde Retov ikke en gang format til at indrømme det var rent og skært skuespil. Endnu et eksempel er Morten "narhat" Rasmussen der gik i brædderne og tog sig meget Rivaldo'sk til ansigtet efter at være blevet tjattet på armen. Han kunne efter kampen heller ikke se det forkerte i sin handling. Også Per Nielsen faldt let i en af de sidste kampe i sæsonen og fik en mand vist ud på det grundlag, hvorefter han også scorede... Husker ikke lige modstanderen, men det fik afgørende betydning. Og sådan kunne man blive ved.

Brøndby er og bliver en skod klub, med skod spillere. Fankulturen er det eneste positive (bortset fra slagsbrødrene) man kan sige om BIF.

Edited by CosmoKramer
Link to comment
Share on other sites

Det må blive FCK, udelukkende fordi de er så dominerende. De ødelægger fuldstædig dansk fodbold med deres alt for store pengepung. De andre klubber kan jo ikke hamle op med FCK's budget. FCK's pengepung er desværre ikke stor nok til at kunne begå sig i europæiske fodbold og derfor bliver den danske del af europæiske fodbold kedeligt....

Link to comment
Share on other sites

Det må blive FCK, udelukkende fordi de er så dominerende. De ødelægger fuldstædig dansk fodbold med deres alt for store pengepung. De andre klubber kan jo ikke hamle op med FCK's budget. FCK's pengepung er desværre ikke stor nok til at kunne begå sig i europæiske fodbold og derfor bliver den danske del af europæiske fodbold kedeligt....

Længe leve janteloven :dry:

Link to comment
Share on other sites

FCM

Fordi proletarerne på heden tror, at de er de nye konger af Jylland. Det er de ikke. Det vil til evig tid være AaB.

nåja. Aab er konger af Jylland. Derfor fik de sølv i år...og Aab trækker mange flere tilskuere end FCM som ligger i et område uden store byer...

Link to comment
Share on other sites

At føle had eller andre meget negative ting i forhold til en fodboldklub/dens fans, er latterlig taber adfærd. Meen - jo længere ude for Valby bakke vi lpmmer - jo mindre bliver min sympati.. Men selvom jeg er en slags FCK fan - så hepper jeg af et godt hjerte på de andre klubber når de spiller internationalt - og det gælder selv Bundby IF!

Link to comment
Share on other sites

Både FCM og Aab skal vist passe gevaldigt på ikke at stå med helt nye hold til næste sæson. Det ser ud til at mange af de bærende kræfter skiftes ud og så kommer der naturligvis slinger i valsen...

Nu er jeg selv Aab fan, men anerkender, at FCM lige har været den lille tand bedre i år.

Derfra og til at være "konger af Jylland" er dog et stykke, da de mangler at vise samme kontinuitet som Aab.

I og med, at FCM er en fusionering ud af den midtjyske muld mangler der den forhistorie, som Aab har med i bagagen. Det er lidt tankevækkende, at talentakademiet hos FCM næsten har genindført handelstrekanten fra fortiden og storimporterer potentielle talenter fra Afrika. Nu gav Lige på og sport udsendelsen i TV2 sandsynligvis ikke det fulde billede, men det virkede til, at der var mange tabere blandt de spillere som blev sorteret fra, glemt og så ellers sendt tilbage til håbløsheden. Med det mener jeg, at fremgangsmåden er lidt for kynisk og beregnende - man lukrerer på fattigdommen i Afrika for egen vindings skyld.

Midtjydernes maskot er på den anden side den absolut sejeste i ligaen, hvilket også må give nogle props! Det er også forfriskende, at man kan tage gas på sig selv og tør at udfordre FCK, eksempelvis da Don Ø. kaldte midtjyderne for bonderøve og man svarede igen med at lave noget hillbilly traktorshows-opvisning inden hjemmekampen mod FCK. Det er da blæret at være kølig nok til at svare igen på den facon...

Link to comment
Share on other sites

Både FCM og Aab skal vist passe gevaldigt på ikke at stå med helt nye hold til næste sæson. Det ser ud til at mange af de bærende kræfter skiftes ud og så kommer der naturligvis slinger i valsen...

Nu er jeg selv Aab fan, men anerkender, at FCM lige har været den lille tand bedre i år.

Derfra og til at være "konger af Jylland" er dog et stykke, da de mangler at vise samme kontinuitet som Aab.

I og med, at FCM er en fusionering ud af den midtjyske muld mangler der den forhistorie, som Aab har med i bagagen. Det er lidt tankevækkende, at talentakademiet hos FCM næsten har genindført handelstrekanten fra fortiden og storimporterer potentielle talenter fra Afrika. Nu gav Lige på og sport udsendelsen i TV2 sandsynligvis ikke det fulde billede, men det virkede til, at der var mange tabere blandt de spillere som blev sorteret fra, glemt og så ellers sendt tilbage til håbløsheden. Med det mener jeg, at fremgangsmåden er lidt for kynisk og beregnende - man lukrerer på fattigdommen i Afrika for egen vindings skyld.

Midtjydernes maskot er på den anden side den absolut sejeste i ligaen, hvilket også må give nogle props! Det er også forfriskende, at man kan tage gas på sig selv og tør at udfordre FCK, eksempelvis da Don Ø. kaldte midtjyderne for bonderøve og man svarede igen med at lave noget hillbilly traktorshows-opvisning inden hjemmekampen mod FCK. Det er da blæret at være kølig nok til at svare igen på den facon...

Jeg er egentlig enig med dig på mange punkter, men at sammenligne talentudviklingen med trekantshandlen synes jeg måske er meget groft. Mange af spillerne får en gylden chance for at komme op og skabe en karriere, som de aldrig ellers ville have haft mulighed for. Se f.eks. Akeem Agbetu, som er fundet for let til førsteholdet. Han har været udlejet til Kolding FC og fortsætter måske karrieren der. Selvfølgelig vil der være tabere i spillet, men det ses vel også med unge danskere, som drager til England, Holland etc. i en tidlig alder. Desuden er det jo af egen fri vilje spillerne tager herop. Jeg skal så sige at jeg ikke ved hvad de bliver lovet af Ørgaard, Steinlein og co., før de tager herop.

Når det så er sagt, synes jeg at FCM har gjort sig uheldig bemærket i flere situationer med David Nielsen, Simon Poulsen, de unge spillere fra Køge mener jeg det var.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hvorfor er der ingen, der hader OB - jeg vil have nogen at slås med!

Jeg hader ikke nogen fodboldklubber, det er bare fodbold, men jeg bryder mig ikke om PSE's firmahold eller FC Slavehandel.

K

Link to comment
Share on other sites

Der er ingen som har antipati mod OB fordi de ikke har for vane at gøre sig uheldigt bemærket... Dét og så fordi at fynboer bare er så søee... :bigsmile:

Med hensyn til postulatet om at Randers overhaler FCM og Aab... Er det noget du vil sætte mønterne på højkant for at bevise...? :rofl2:

Link to comment
Share on other sites

Brøndby må vel være svaret. Både FCK og AGF hader BIF.

Det med at hade Brøndby er nok et levn fra, da AGF og BIF lå tæt, men mon ikke der efterhånden bliver flere og flere GF'ere med større aversioner mod PSE's dårligste forretning? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share