www.kyllingen.com


Fistandantilus
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Jeg har intet imod Rasmussen, men internet underskriftindsamlinger er bare meningsløse.

I det mindste forventer denne ikke at udrette alverden. :wink:

Normalt ganske enig, men i det her tilfælde, giver det nu mening. Den skal yde moralsk støtte til et individ, store del af DK/verden finder uretfærdigt behandlet. Ikke andet. Den vil, som du skriver, ikke ændre, bare støtte.

Indsmalinger, de har til formål at blande sig i loven, feks ved Rudi-sagen, er dybt til grin.

K

Edited by Kalkunen
Link to comment
Share on other sites

Hvad skal man støtte Rasmussen for? Han har ikke haft styr på sine whereabouts. Grundpillen i out-of-competition testsystemet, som må betegnes som det vigtigste værktøj i kampen for en ren sport. Rasmussen mener ikke, at han bør stå til rådighed for test fra ADD. Hvordan hænger det sammen med, at han gerne vil repræsentere Danmark ved OL? Og hvorfor stiller han så op til DM umiddelbart inden Tour de France? Et arrangement som DCU laver. DCU er et forbund under DIF. Manden har jo fuldstændigt mistet jordforbindelsen.

Link to comment
Share on other sites

Hvad skal man støtte Rasmussen for? Han har ikke haft styr på sine whereabouts. Grundpillen i out-of-competition testsystemet, som må betegnes som det vigtigste værktøj i kampen for en ren sport. Rasmussen mener ikke, at han bør stå til rådighed for test fra ADD. Hvordan hænger det sammen med, at han gerne vil repræsentere Danmark ved OL? Og hvorfor stiller han så op til DM umiddelbart inden Tour de France? Et arrangement som DCU laver. DCU er et forbund under DIF. Manden har jo fuldstændigt mistet jordforbindelsen.

:cool: Man har vel lov til at yde moralsk støtte til en person, som man selv synes er

blevet uretfærdigt behandlet i forhold til de andre i feltet. Det skal du vel ikke også

blande dig i :smile: . Du bruger for megen tid foran dit alter Mads :bigsmile: .

Edited by holsting
Link to comment
Share on other sites

:cool: Man har vel lov til at yde moralsk støtte til en person, som man selv synes er

blevet uretfærdigt behandlet i forhold til de andre i feltet. Det skal du vel ikke også

blande dig i :smile: . Du bruger for megen tid foran dit alter Mads :bigsmile: .

Retten til at blande sig i alt er et privilegie, som vi alle nyder her på diskussionsforumet MOL - i øvrigt har Squatfather 100% ret!

Og for egen regning: Hvad i alverden skal denne underskriftsindsamling til for? Ønsker folk ikke en ren cykelsport, vi alle kan nyde uden snyderi? Det er fuldstændig hul i hovedet at sende dette signal, at doping er ok, og at "vi danskere" er mere interesserede i en TdF-sejr, blot fordi manden er dansker, end i at forsøge at ryde op. Moralen har total taget fridag her.

Link to comment
Share on other sites

:cool: Man har vel lov til at yde moralsk støtte til en person, som man selv synes er

blevet uretfærdigt behandlet i forhold til de andre i feltet. Det skal du vel ikke også

blande dig i :smile: . Du bruger for megen tid foran dit alter Mads :bigsmile: .

Klaphatten har vist siddet for stramt om hovedet på dig under TV2´s Tourtransmission, hvis du ønsker en dansk vinder så meget at du er klar til at se igennem fingrene med brud på reglerne omkring whereabouts i det omfang Rasmussen har begået det.

Link to comment
Share on other sites

Retten til at blande sig i alt er et privilegie, som vi alle nyder her på diskussionsforumet MOL - i øvrigt har Squatfather 100% ret!

:cool: Vil ikke sætte tvivl om folks ret til at ytre sig og blande sig, men det er vel ens egen sag om

man vil yde moralsk støtte. Bemærkningen om at blande sig var også ment som en spøjs bemærkning

som jeg vel også har ret til at bidrage med. Iøvrigt er jeg ligeglad med om du giver Mads ret, det er jeg

vel også i min gode ret til at sige.

Edited by holsting
Link to comment
Share on other sites

Klaphatten har vist siddet for stramt om hovedet på dig under TV2´s Tourtransmission, hvis du ønsker en dansk vinder så meget at du er klar til at se igennem fingrene med brud på reglerne omkring whereabouts i det omfang Rasmussen har begået det.

:cool: Jeg ser ikke Tour transmission, heller ikke med klaphat......jeg har ingen. Den slags tidsfordriv

overlader jeg til mine "ikke venner". Ser kun Tour i forbindelse med TV-nyheder.

MR er ikke taget med en positiv test, fair nok at han ikke har oplyst hvor han har været på

et givent tidspunkt og det skal han kritiseres for, (han har betalt en bøde for det).

Men man kan ikke dømme en mand ud af TDF uden at have afgivet en positiv test.

Så skulle de hellere have nægtet ham at stille op fra dag et.

Men skulle det vise sig når/hvis det kommer frem, at der har fundet dopingmisbrug sted, taber

jeg da alt for den mand.

Tilbage til tråden...... Moralsk opbakning til MR.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share