Proteinrig mad, der ikke lugter


Simos
 Share

Recommended Posts

Ja, det er et lidt sjovt spørgsmål, men måtte stille det (KONGEPOSTEN)

Jeg skal her efter ferien starte på gymnasium. Der skal jo en masse god mad til sådan en 8 - timers lang dag. Men hvad skal jeg spise? Hvad er acceptabelt at spise, uden at skræmme alle pigerne væk pga en stinkende tun/makral mad. Altså leder jeg efter en god sund proteinrig kost, der ikke får én til at sidde ved enebord. ;p Der må være andre, der har været udsat for dette lille problem? :)

Link to comment
Share on other sites

Da jeg i sin tid gik i gym blev der spist meget forskelligt i pauserne, og brød med fisk var bestemt ikke noget af de værste.

Faktisk havde flere af vi knejter en lille konkurrence om at have den mest klamme madpakke med - og indtage den!

Og pigerne... De elskede det også :devil:

Link to comment
Share on other sites

Nødder, (peanuts, mandler, hasselnødder etc)

1L Skummetmælk,

Hytteost,

Proteinbar,

Linser,

Bønner (så kommer du nok til at lugte ud af den anden ende på et tidspunkt :crazy: ),

proteinshake,

Tun i en pasta salat,

Rosiner

Æg

Masser af gode kilder.

teh gheyness greddy2.gif

Link to comment
Share on other sites

Protein kage :w00t:

Menneske kød :superman:

Menneskekød lugter skuda også, friskslagtet af blod, tilberedt lidt hen ad kylling.

Hey det minder mig om en lettere frankofob joke je lsæte forleden dag på et US board.

"Why do the french like frogs? It taste like chicken." Hvorfor den joke kom samme dag som og helt uden henvisning til MRs udsmidning af TdF er nok bare en af livets finurlige tilfældigheder...

Link to comment
Share on other sites

Du kan evt overveje at skaffe noget gear til at medbringe din mad hvor i den forbliver kølig, Stax har lavet noget ret nice gear til formålet! -> http://www.staxsystem.com/

Ellers er der jo også muligheden for at score pluspoint ved at lave lækker proteinrig mad. En tomatsalat bestående af cherrytomater, løg, babyspinat, olivenolie/balamico , oregano, basilikum og en 140-250g grillet kylling + et stykke frugt er lækker mad, der samtidig ser godt ud. Ellers kunne du også lave wokstegte (vannamai/tiger)rejer med blandede grøntsager og brune ris til - muligheder er der jo nok af!

Edited by -Matz-
Link to comment
Share on other sites

Hvad med torskerogn? det lugter altså ikke rigtig, og hvis det er fordi folk ikke skal se at du har det med, så lav en klap-sammen mad med torskerogn eller lign.

Du kan også røre ganske lidt dressing eller ling. i tun for at holde det sammen og putte det imellem 2 stk. rugbrød.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share