Battle of the biceps


Guest ARMADA_I
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Man sidder jo og klapper helt i hænderne over denne imponerende BICEPS STRENGTH!!! og de HUUUGE 21 inch guns hos MIGHTY MIKE QUINN og TROY ZUCCOLOTTO!

Men så finder man ud af, at vægtene er fake.

discussion below:

Edited by ARMADA_I
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Jeg læste youtube kommentarerne - der kan jo stå så meget (vrøvl) - og så var der en der skrev, at håndvægtene vejede væsentligt mindre end 100 lbs. Først afviste jeg det som almindelig kritik af alle videoer (alle skriver alt) og typisk youtube kritik, men så genså jeg videoen hvor de DB curler og jeg synes det fremgår forholdvist klart af hvordan de håndterer håndvægtene, at det ikke er 100 lbs, hvilket fik mig til at undersøge det nærmere.

så emailede jeg iron historian Joe Roark og spurgte, og han svarede: "The late Steve Neece agreed with your conclusion, and I believe it was he who heft-tested the bells to conclude they were considerably lighter than announced."

og jeg kan ingen grund se til, at Steve Neece skulle lyve om det - derimod er der penge og profit i at lave et "battle of the biceps" showdown, ligesom BBere bruger fake plates i photo og videoshoots etc og wrestlere til exhibitions etc.

når det er sagt er jeg naturligvis ikke i tvivl om at de har stærke guns - måske blot ikke så stærke som i videoen :smile:

Edited by ARMADA_I
Link to comment
Share on other sites

Jeg vil da på ingen måde afvise, at det kunne være sandt. Men jeg ville nu aldrig mene, at Steve Neece ligefrem kunne være sandhedsvidenet. Manden havde jo konspirationsteorier om alt. Jeg syntes iøvrigt ikke, at der er noget i håndteringen af de håndvægte som virker videre suspekt. Det er jo ikke ligefrem uhørt at folk har curlet de vægte der er tale om. Men ellers må du jo kontakte din helt, Platz, som i sin egenskab af chef for McMahon´s WBF stod bag arrangementet. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Nu er Platz's dage med WBF jo heller ikke his finest hour :tongue:

jeg er også helt enig med dig i at bb'ere har curlet de vægte. desværre må diverse bb'ere gå på kompromis med sandheden i diverse sammenhæng for at ære kontrakter, fastholde sponsorater, osv. fx mener jeg at coleman stadig offentigt fastholder, at han er natural men spørger du ham privat fortæller han dig sandheden, hvilket nok gælder en hel del af dem. blot for at illustrere hvad der er nødvendigt for at opretholde deres image udadtil, herunder medvirke i photoshoots med fake plates eller - som det muligvis er tilfældet her med "battle of the biceps" - curle håndvægte der er lettere end påstået.

edit - jeg ved branch warren db curlede 100 lbs, lee priest claimede ret tunge BB curls, levrone DB curler 100 lbs i M3, selv marvineder db curlede 50kg på seated incline.

Edited by ARMADA_I
Link to comment
Share on other sites

Jeg læste youtube kommentarerne - der kan jo stå så meget (vrøvl) - og så var der en der skrev, at håndvægtene vejede væsentligt mindre end 100 lbs. Først afviste jeg det som almindelig kritik af alle videoer (alle skriver alt) og typisk youtube kritik, men så genså jeg videoen hvor de DB curler og jeg synes det fremgår forholdvist klart af hvordan de håndterer håndvægtene, at det ikke er 100 lbs, hvilket fik mig til at undersøge det nærmere.

så emailede jeg iron historian Joe Roark og spurgte, og han svarede: "The late Steve Neece agreed with your conclusion, and I believe it was he who heft-tested the bells to conclude they were considerably lighter than announced."

og jeg kan ingen grund se til, at Steve Neece skulle lyve om det - derimod er der penge og profit i at lave et "battle of the biceps" showdown, ligesom BBere bruger fake plates i photo og videoshoots etc og wrestlere til exhibitions etc.

når det er sagt er jeg naturligvis ikke i tvivl om at de har stærke guns - måske blot ikke så stærke som i videoen :smile:

YO YO YO

HVis de ikke vejer 100 hvad vejer de så`?

Med alle de kontaker må du da kunne finde ud af det. Doc, Baby!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share