Søges: Ekspert i Biomekanik


Musashi
 Share

Recommended Posts

Da jeg snart påbegynder et modul i biomekanik, og ikke har nogen nævneværdig erfaring indenfor hverken anatomi, biomekanik eller fysik, søger jeg en tutor til undervisning og indføring i de mest basale principper, samt hjælp når lektiebyrden vokser.

Jeg har grundbøger i biomekanik og anatomi, som vi kan tage udgangspunkt i.

Håber der er nogen derude, der synes det kunne være sjovt... (PLEASE!!!!)

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke umuligt at der kunne falde noget af i en eller anden form.. Havde i hvert fald ikke i tankerne at det skulle være gratis.. Send mig en PM om hvad du evt. skulle have for det.

Edit: Århus er måske lidt langt at tage for at få undervisning... Det skal helst foregå i CPH

Edited by Musashi
Link to comment
Share on other sites

Måske du skulle overveje at tilføje, hvilket niveau det er på!?

Det er begynder-niveau, men i og med at undervisningen ikke er begyndt endnu er det lidt svært at definere hvilket niveau der skal sluttes på. Det første modul starter sidst i oktober og går til eksamen i slutningen af januar.

Link to comment
Share on other sites

Men hvilket begynderniveau? Er det en universitetsuddannelse modulet ligger på eller hvordan...hvad er adgangskravene til kurset - eks. fysik C, mat C eller hvad? Uddyb uddyb :smile:

Sure... :bigsmile: .. Måske lidt indforstået. Det er idræt (bach) på Københavns Universitet (IFI), og jeg er 1.års studerende. Adgangskravet til studiet er naturfag (mat C og fysik C, tror jeg).

Jeg har selv mat B-niveau fra gymnasiet og noget udviddet matematik fra officersskolen (uklassificeret niveau :nonono: ). Begge dele ligger dog langt nede i rygsækken.

Link to comment
Share on other sites

Sure... :bigsmile: .. Måske lidt indforstået. Det er idræt (bach) på Københavns Universitet (IFI), og jeg er 1.års studerende. Adgangskravet til studiet er naturfag (mat C og fysik C, tror jeg).

Jeg har selv mat B-niveau fra gymnasiet og noget udviddet matematik fra officersskolen (uklassificeret niveau :nonono: ). Begge dele ligger dog langt nede i rygsækken.

hvis du har bare lidt sans for tal, så skulle den eksamen være piece of cake!

Link to comment
Share on other sites

Vi kan snakke om det til TSC lørdag, hvis du er interesseret.

Super, det lyder godt.

Jeps! Biomekanik er den letteste af samtlige eksaminer, du bliver udsat for på IFI. Medmindre den er ændret markant de seneste par år... Virker grundbog og gammel eksamensopgaver helt uoverskuelige? Det kunne jo afmystificerer det lidt at tjekke gl. opgaver...

Umiddelbart synes jeg ikke at grundbogen "Biomechanics in Sports and Exercise" virker vildt gennemskuelig. Flere tutorer og andre anden-års studerende omtaler den eksamen som værende rimelig svær.

Jeg må på jagt efter nogle gamle opgaver, og se om jeg kan hitte hoved og hal i det.

Edited by Musashi
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share