NFL Picks 2007


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

  • Replies 105
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Også alligevel ikke, du blev ikke brændt stort ligesom stortset ALLE andre på chargers hehe og ligger pt nr. 1 (jeg har dog 100 på Steelers i aften)...

Jeg forstå heller ikke hvordan i har kunne vælge Chargers til 100? Norv Turner fandt ud af at Chargers angreb ikke kunne noget uden LT. Så da han begyndte at bruge ham mere, vandt de. Men Vikings har altså et af de bedste løbeforsvar og de fik da også lukket godt ned for LT. Uden ham er Chargers angreb ikke ret meget værd.

Vikings angreb har til gengæld også haltet, men de har Adrian Peterson. Han har savet sig igennem en del forsvar efterhånden og Chargers forsvar er ikke så gode som de var sidste år. Jeg havde stadig valgt Chargers som vinder, men jeg mente absolut at Vikings havde en god chance for at vinde. Derfor mente jeg ikke at de var 100 point værd.

Snakkede for øvrigt med en kammerat om det inden kampen og han synes også det var mærkeligt at Tv2 havde valgt Chargers som ugens sikre pick.

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstå heller ikke hvordan i har kunne vælge Chargers til 100? Norv Turner fandt ud af at Chargers angreb ikke kunne noget uden LT. Så da han begyndte at bruge ham mere, vandt de. Men Vikings har altså et af de bedste løbeforsvar og de fik da også lukket godt ned for LT. Uden ham er Chargers angreb ikke ret meget værd.

Vikings angreb har til gengæld også haltet, men de har Adrian Peterson. Han har savet sig igennem en del forsvar efterhånden og Chargers forsvar er ikke så gode som de var sidste år. Jeg havde stadig valgt Chargers som vinder, men jeg mente absolut at Vikings havde en god chance for at vinde. Derfor mente jeg ikke at de var 100 point værd.

Snakkede for øvrigt med en kammerat om det inden kampen og han synes også det var mærkeligt at Tv2 havde valgt Chargers som ugens sikre pick.

Chargers var på en hot streak og Vikings havde spillet som en pose nødder på det seneste. Vikings passing situation er ekstrem dårlig, hvilket vil sige Chargers blot skulle stoppe løbet for at vinde. At det så går så meget galt er næsten utroligt. At man inkasere 380 yards rushing mod et hold, hvor man ved man skal stoppe løbet for at vinde er meget overraskende. Det er altså nemmere at stoppe løbet end kastet, derfor vil de gode kasteangreb som regel altid ligge i toppen, da de altid kan falde tilbage på løbet.

Link to comment
Share on other sites

Chargers var på en hot streak og Vikings havde spillet som en pose nødder på det seneste. Vikings passing situation er ekstrem dårlig, hvilket vil sige Chargers blot skulle stoppe løbet for at vinde. At det så går så meget galt er næsten utroligt. At man inkasere 380 yards rushing mod et hold, hvor man ved man skal stoppe løbet for at vinde er meget overraskende. Det er altså nemmere at stoppe løbet end kastet, derfor vil de gode kasteangreb som regel altid ligge i toppen, da de altid kan falde tilbage på løbet.

Hot streaks har det med at ende og jeg synes ikke at man kan bruge det til ret meget. Jeg synes ofte folk glemmer hver uges matchup og kigger for meget på hvordan det gik i sidste uge. Chargers har ikke et top 5 forsvar i år og er ret ensidige med LT. Altså må man stoppe LT og det havde Vikings en god chance for med det næstbedste løbeforsvar. At Philip Rivers kaster 42 gange og kun rammer på 19 af dem viser jo med al tydelighed at Chargers ikke har recieverne (eller den rigtige QB) i år.

Overall er Chargers forsvar nr. 25 (22 mod løb og 24 mod kast) efter weekenden. De har som tidligere skrevet ikke været så skræmmende som sidste år.

Vikings skulle jo også bare stoppe løbet, hvilket de absolut ikke har haft svært ved i år. Det der vandt det for Vikings var at deres secondary spillede op til deres bedste (måske over evne). Flere gange var safety og cornerback brændt, men fik lige fingerspidserne på bolden inden den nåede recieverne. Havde Chargers haft en bedre QB havde de nok kunne complete flere kast end de gjorde.

Som sagt troede jeg også på en Chargers sejr, men den var alt for usikker til 100 point. Der var mange kampe i denne uge jeg gerne ville have sat til 8 pts :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det var også en total afbrænder fra min side mht. denne uges picks. de blev sat i hast og uden lige at checke de enkelte matchups.. Mht. Chargers tænkte jeg netop som FFS er inde på, hot streak kontra en pose nødder = easy win... :nonono:

Heldigvis var vi mange der mente at en pose nødder kunne knækkes af en hot streak..

Link to comment
Share on other sites

Stillingen efter 9. runde:

1. yilar 3341

2. lynxz0r 3281

3. alstott40 3227

4. mrfreeze 3183

5. anders_l_holm 3124

6. admiral-prehn 3057

7. donprehn 2831

8. thorhauge85 319

En super runde for mit vedkomne, hvis ikke det var fordi jeg mistede 100 på Steelers. Ellers havde jeg kun 1 anden kamp forkert og det var Saints til 22 point.

Link to comment
Share on other sites

1. Har glemt at der er torsdags kamp

2. Opdager der er torsdags kamp

3. Læser lidt om kampen

4. Sætter uret til kl. 2 i nat

5. Går i seng

6. Vågner kl. 2 og er for træt

7. Vågner kl. 7 og læser om kampen

Find 1 fejl..

doh!!! :4slap:

Lige som det så godt ud, damnit!

Link to comment
Share on other sites

1. Har glemt at der er torsdags kamp

2. Opdager der er torsdags kamp

3. Læser lidt om kampen

4. Sætter uret til kl. 2 i nat

5. Går i seng

6. Vågner kl. 2 og er for træt

7. Vågner kl. 7 og læser om kampen

Find 1 fejl..

doh!!! :4slap:

Lige som det så godt ud, damnit!

Der er da ingen fejl, blot ser det forhåbentligt ud til at der er tale om avancement til mig..! :tongue::laugh:

Men ærgeligt at glemme picks...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share