NFL Picks 2007


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Syntes vi skal have en seperat tråd for NFL Picks, ligesom de foregående år.

I denne kan vi diskuterer strategier, stillingen osv.

Desværre ser det ud til, at man i år skal betale managerpakken, men for sølle 30 kr er det stadig godt givet ud..! Desuden er der også præmier til de bedste!

God kamp! :superman:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 105
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Lidt skuffende at folk ikke har meldt sig til picks i år må jeg sige.. Men jeg går ud fra det kan nåes endnu..? :smile:

Stillingen efter første prøverunde:

1. mrfreeze 464

2. anders_l_holm 438

3. lynxz0r 391

Ganske fornuftigt at starte ud med, selv missede jeg følgende kampe:

Eagles @ Packers (26 p)

Chiefs @ Texans (10 p)

Panthers @ Rams (8 p)

EDIT:

Bengals @ Ravens (30 p)

Edited by AndersHolm
Link to comment
Share on other sites

Lidt skuffende at folk ikke har meldt sig til picks i år må jeg sige.. Men jeg går ud fra det kan nåes endnu..? :smile:

Stillingen efter første prøverunde:

1. mrfreeze 464

2. anders_l_holm 438

3. lynxz0r 391

Ganske fornuftigt at starte ud med, selv missede jeg følgende kampe:

Eagles @ Packers (26 p)

Chiefs @ Texans (10 p)

Panthers @ Rams (8 p)

Jeg tror godt folk vil være med. Men at spille i en liga er ikke gratis mere, desværre. Det afholder nok en del fra at deltage :unhappy:

Heldigvis kan folk nå det endnu. Der er endnu en prøverunde i næste uge. Men at folk er nogle kyllinger øger jo bare mine chancer for at snuppe titlen i år :tongue:

Jeg missede selv følgende kampe:

Raiders - Lions (8 p)

Rams - Panthers (10 p)

Texans - Chiefs (30 p)

Anders du missede også Bengals - Ravens til 30 point :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror godt folk vil være med. Men at spille i en liga er ikke gratis mere, desværre. Det afholder nok en del fra at deltage :unhappy:

Heldigvis kan folk nå det endnu. Der er endnu en prøverunde i næste uge. Men at folk er nogle kyllinger øger jo bare mine chancer for at snuppe titlen i år :tongue:

Jeg missede selv følgende kampe:

Raiders - Lions (8 p)

Rams - Panthers (10 p)

Texans - Chiefs (30 p)

Anders du missede også Bengals - Ravens til 30 point :wink:

Syntes nu stadig de 30 kr. er delt rimelig godt ud. Så håber da flere når at komme til..

Ups, ja det gjorde jeg da også.. Er rettet.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Glad for at det var endnu en prøverunde :4thumbup:

Alle havde vidst sat Bengals til 100 over Browns. Det var godt nok en vild kamp!!

Puha ja..! Det er utroligt hvad en meget slem skade hos en holdkammerat kan føre til..! :w00t:

Egentlig mange overraskelser i denne omgang.

At Panthers taber til Texans, efter den måde de spillede på i sidste uge havde jeg bestemt ikke regnet med.

Det samme gælder for Cardinals sejr over Seahawks, 49ers over Rams, Packers over Giants og Bucs over Saints..! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Puha ja..! Det er utroligt hvad en meget slem skade hos en holdkammerat kan føre til..! :w00t:

Hvem er det der er skadet?

Egentlig mange overraskelser i denne omgang.

At Panthers taber til Texans, efter den måde de spillede på i sidste uge havde jeg bestemt ikke regnet med.

Det samme gælder for Cardinals sejr over Seahawks, 49ers over Rams, Packers over Giants og Bucs over Saints..! :blink:

Jeg havde heller ikke lige regnet med et så klart et nederlag til Panthers, men flere af de andre overrasker mig ikke.

Cardinals var gode i sidste uge og de har jo et ganske godt offense. De var lidt uheldige med at tabe til allersidst i en syg afslutning mod 49'ers. Jeg synes ikke at Seahawks har noget at byde på i år. Jeg ved en del har dem i playoffs, men så langt tror jeg ikke at de når. Men det var endnu en af de tætte kampe vi kommer til at se i år (23-20 til Cardinals)

Rams blev jo holdt godt nede af Panthers i den første kamp og de har heller ikke fået justeret deres gameplan helt endnu. Steven Jackson spillede bedre denne gang, men scorede heller ikke denne gang. 49'ers angreb var jo som tidligere nævnt gode/ heldige med en sejr i den første kamp, men jeg tror de har fået vendt skuden efter et par dårlige sæsoner. Men den var jo tæt (17-16 til 49'ers).

Packers havde jo favoritværdigehden inden kampen mod Giants. Med alle de skader som Giants tiltrak sig i sidste kamp og med et svagt forsvar, var det ikke nogen overraskelse for mig at de vandt (35-13).

Jeg havde nu regnet med at Saints nederlag til et stærkt Colts var en enlig svale, men at de tabte til Buccaneers og så endda så klart var vidst en overraskelse for de fleste (31-14).

At Chargers bliver fejet af banen af Patriots var en overraskelse. Jeg havde forventet at den ville være mere lige, men Chargers forsvar tog sig en halv fridag og det skal man ikke gøre mod Patriots (38-14). Igen blev LT lukket ned og fik ikke de vilde offensive stats igen i denne uge.

At Broncos måtte ud i overtid for at slå Raiders var også lidt af en overraskelse. Men Broncos lukker dem selv ind i kampen igen og som jeg har spået andetsteds her på MOL, kan Raiders godt overraske og vinde en hel del flere kampe end sidste år.

Link to comment
Share on other sites

Hvem er det der er skadet?

Ahh My mistake... Tænkte lige på Kevin Everett, men det er jo Bills.. :4slap:

Jeg havde heller ikke lige regnet med et så klart et nederlag til Panthers, men flere af de andre overrasker mig ikke.

Cardinals var gode i sidste uge og de har jo et ganske godt offense. De var lidt uheldige med at tabe til allersidst i en syg afslutning mod 49'ers. Jeg synes ikke at Seahawks har noget at byde på i år. Jeg ved en del har dem i playoffs, men så langt tror jeg ikke at de når. Men det var endnu en af de tætte kampe vi kommer til at se i år (23-20 til Cardinals)

Rams blev jo holdt godt nede af Panthers i den første kamp og de har heller ikke fået justeret deres gameplan helt endnu. Steven Jackson spillede bedre denne gang, men scorede heller ikke denne gang. 49'ers angreb var jo som tidligere nævnt gode/ heldige med en sejr i den første kamp, men jeg tror de har fået vendt skuden efter et par dårlige sæsoner. Men den var jo tæt (17-16 til 49'ers).

Packers havde jo favoritværdigehden inden kampen mod Giants. Med alle de skader som Giants tiltrak sig i sidste kamp og med et svagt forsvar, var det ikke nogen overraskelse for mig at de vandt (35-13).

Jeg havde nu regnet med at Saints nederlag til et stærkt Colts var en enlig svale, men at de tabte til Buccaneers og så endda så klart var vidst en overraskelse for de fleste (31-14).

At Chargers bliver fejet af banen af Patriots var en overraskelse. Jeg havde forventet at den ville være mere lige, men Chargers forsvar tog sig en halv fridag og det skal man ikke gøre mod Patriots (38-14). Igen blev LT lukket ned og fik ikke de vilde offensive stats igen i denne uge.

At Broncos måtte ud i overtid for at slå Raiders var også lidt af en overraskelse. Men Broncos lukker dem selv ind i kampen igen og som jeg har spået andetsteds her på MOL, kan Raiders godt overraske og vinde en hel del flere kampe end sidste år.

Seahawks viste gode takter i 1. runde, især RB Alexander så ud til at være igang igen. Derfor regnede jeg med, at de ville vinde...

Rams er blevet hyped en del inden denne sæson, måske for meget? Men det ser ikke ud til de har fundet den rette opskrift frem endnu nej.

Packers som favoritter..? Ahh.. Det var de nu ikke.. Packers producerede intet offensivt i 1. runde. Og da nyheden om at Eli startede inde for Giants alligevel, tror jeg næppe det hjalp på deres favoritværdighed. Ladbrokes havde dem da også til 4.2 gange pengene igen, som Elming nævnte det.

Jeg skal dog slet ikke klage, det ender jo med at de giver Bears kamp til stregen om divisionstitlen..! :w00t:

Enig med Chargers - Pats og Raiders - Broncos... MEN MEN MEN, jeg tror ikke Raiders kommer til at give ret meget væsen af sig. 3-4 sejre... Tops.

Link to comment
Share on other sites

Ja det var lidt af en streg i regningen at Bengals tabte. Men det er jo først fra næste uge at det gælder, så forhåbentlig har folk skudt sig ind på de forskellige holds styrker og svagheder. Men jeg vil da nyde at jeg vandt prøverunden og tage det som et godt tegn for resten af sæsonen. Missede kun 6 kampe i de 2 runder. Så skal jeg bare finde ud af at sætte de høje point på de hold der vinder :4thumbup:

Jeg nåede 346 pts og missede følgende:

Browns - Bengals (100)

Panthers - Texans (40)

Buccaneers - Saints (26)

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke umiddelbart se hvor man selv melder sig ind, jeg har dog købt managerpakken.

Kald mig bare n00b. :blush:

Når du er logget ind gør du følgende:

  1. I menuen til venstre trykker du på Privat Liga.
  2. Under dette menupunkt trykker du på knappen 'Ligaoversigt'.
  3. Tryk på 'Find Liga' knappen og indtast MOL Liga.
  4. Tryk på resultatet af søgningen 'MOL Liga'
  5. Herfra bør du kunne tilmelde dig. :smile:

Ovenstående kræver vist at du har sat dine picks, men er ikke sikker. Du kan altid ændre dem igen bagefter. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share