NFL Picks 2007


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

  • Replies 105
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Så fik jeg mig også meldt til - håber jeg kan give jer lidt mere modstand i år end sidste år. :sorry:

Synes det tegner til at blive mere vanskeligt at sætte picks end tidligere med de resultater der har været i week 1 & 2, men det giver vel bare noget mere jævnbyrdighed??

Har sikkert sovet i timen og ikke læst mellem linierne, men af hensyn til yderligere hånemuligheder, hvilket hold og spiller er så jeres hver især favorit??

Til trods for mit brugernavn(lavede det da jeg var rookie i NFL-regi og synes Mike Alstott var den sejeste), så er jeg til Colts og favoritten er måske den nemme løsning, men "kirurgen"(Peyton Manning) er den sejeste i min bog. Jeg har lidt flere sæsoner, hvor han ikke kunne vinde de store kampe, så sidste sæson var en kæmpe forløsning og bragt ham og holdet op blandt de store :4thumbup:

Sidst men ikke mindst så er det sgu store nyheder at Der Alte er tilbage i NFL - det giver bestemt sæsonen en yderligere dimension!!!

Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg mig også meldt til - håber jeg kan give jer lidt mere modstand i år end sidste år. :sorry:

Synes det tegner til at blive mere vanskeligt at sætte picks end tidligere med de resultater der har været i week 1 & 2, men det giver vel bare noget mere jævnbyrdighed??

Har sikkert sovet i timen og ikke læst mellem linierne, men af hensyn til yderligere hånemuligheder, hvilket hold og spiller er så jeres hver især favorit??

Til trods for mit brugernavn(lavede det da jeg var rookie i NFL-regi og synes Mike Alstott var den sejeste), så er jeg til Colts og favoritten er måske den nemme løsning, men "kirurgen"(Peyton Manning) er den sejeste i min bog. Jeg har lidt flere sæsoner, hvor han ikke kunne vinde de store kampe, så sidste sæson var en kæmpe forløsning og bragt ham og holdet op blandt de store :4thumbup:

Sidst men ikke mindst så er det sgu store nyheder at Der Alte er tilbage i NFL - det giver bestemt sæsonen en yderligere dimension!!!

Jeg har siden 1997 været Packer backer, da jeg som min første NFL kamp, så Packers vinde Superbowl.

Packers er i øvrigt startet 3-0 i år, mod 3 hold der sidste sæson var i slutspillet. Det er første gang i Packers' historie.

Kaptajn B tangerede også Dan Marino's rekord for flest TDs nogensinde, på 420 stk! :w00t:

Packers ftw!

Link to comment
Share on other sites

Jeg holder mest med Steelers. Det har jeg gjort siden Roethlisberger startede for snart 4 år siden. Polamalu er klart min yndlingsspiller. Jeg elsker et ondt forsvar og at se løbespil :4thumbup:

Jeg kan til gengæld ikke klare Polamalu! :crazy:

Jeg er ikke decideret fan af noget hold, men kan godt li' Patriots på grund af deres koncept om at holdet ikke er stærkere end det svageste led.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan går jeres picks?

Jeg missede desværre 50'eren da Vikings ikke kunne slå Chiefs.. blah

Så indtil videre;

Chiefs - Vikings 50p

Eagles - Lions 12p

Dolphins - Jets 10p

Bucs - Rams 5p

Mangler Saints - Titans til 6p, hvor jeg har Titans.

Jeg missede også en 50'er på Vikingerne, samt at jeg endnu en gang måtte være blasfemisk og ikke tro på mit eget hold (Packers) over Chargers (26p). Aldrig igen vil jeg tvivle! :innocent:

Chiefs - Vikings (50)

Seahawks - Bengals (40) :nonono:

Packers - Chargers (26)

Broncos - Jaguars (18)

Redskins - Giants (14)

Raiders - Browns (10)

Ikke så godt. Jeg måtte desværre sætte mine picks i en fart i denne uge, da jeg havde lige lovlig meget at se til! Skal huske at sætte dem med det samme, så kan jeg altid nå at rette lidt i dem...

Edited by AndersHolm
Link to comment
Share on other sites

stillingen ligner da iøvrigt noget man kender fra de andre år....prehnerne i toppen :cool:

missere: browns, vikings, chargers,redskins, broncos. I aften har jeg titans til 14 point

Hehe, det er kun fordi jeg ikke har meldt mig ind endnu, hvilket jeg gør senere i dag :cool:, jeg kan se at 7 spillere har meldt sig ind :4thumbup:

Mine forkerte picks:

Chargers -26

Broncos -36

Redskins -14 (utroligt de tabte, 1 minut tilbage, bagud med 1 touchdown på modstanderens 1 yardlinje også kan man ikke få bolden ind!)

Har 6pt på Saints

Link to comment
Share on other sites

Absolut en dårlig runde for mig. Så er man nede på jorden igen efter de 2 første uger :tongue:

Chargers 5p

Lions 6p

Broncos 26p

Bears 10p

Bengals 22P

Redskins 36p

Vikings 75p

Og har Titans til 18 imorgen. Sjovt nok havde jeg sat penge på at Cowboys og Packers vandt. Måske skulle jeg lige krydschecke mine bets med mine picks :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Nå men jeg lukker og slukker ligesom sidste år - måske jeg skulle overveje at bruge "rullegardin" princippet og ikke tænke for meget over mine picks...

Gider ikke skrive hvor mange forkerte jeg har - det er næsten pinligt og vil blive en alt for lang liste...

Er der forresten nogle af jer som skal til Wembley i oktober og football??

Edited by Alstott40
Link to comment
Share on other sites

Stillingen efter 1. gældende runde:

1. yilar 430

2. admiral-prehn 406

3. donprehn 371

4. lynxz0r 359

5. anders_l_holm 354

6. mrfreeze 332

7. thorhauge85 319

8. alstott40 304

Måske det var på sin plads, at man lige skrev hvem man var..? Så vidt der i hvert fald kunne være tvivl om det. :smile:

Edited by AndersHolm
Link to comment
Share on other sites

Er du sunshine en dårlig runde! Der var godt nok nogen overraskelser denne gang. Igen mistede jeg 75 pts. Denne gang var det Steelers der floppede. Men mange af kampene jeg tabte var i den lave en og når Patriots vinder i aften er jeg på 270 pts i denne runde. Heldigvis kan jeg se at i andre også er blevet brændt gevaldigt, så det betyder ikke det store :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det er intet mindre end en katastrofe...

Jeg har ikke engang samlet 200 point sammen endnu (172, jeg har dog 75 på patroits). Chargers og Ravens tab var specielt dyre (hhv. 50 og 60 point), fatter ikke at man kan tabe til Browns og Chiefs, to af NFL's p.t dårligste hold.

Link to comment
Share on other sites

Stillingen efter 2. runde:

1. yilar 677

2. alstott40 649

3. lynxz0r 644

4. admiral-prehn 641

5. anders_l_holm 608

6. mrfreeze 602

7. donprehn 513

8. thorhauge85 319

alstott40 lavede et gevaldigt hop op i rækkerne og Donprehn lavede et lille styrtdyk. Men stillingen er stadig tæt.

Thorhauge fik ikke sat sine picks i denne omgang.. Ellers missede han alle kampe..? :tongue:

Edited by AndersHolm
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share