Instruktør-anmeldelser


Ulrik1973
 Share

Recommended Posts

Hehe.. Så går man op i sin spinning - men egentligt lidt sjovt at læse om en (formodentlig) neutral deltagers vurdering af de forskellige instruktører!

Det er jo altid hårdt at læse en vurdering af sig selv, så selv om jeg formoder at min instruktørstil ville falde i nogenlunde god jord, ihvertfald udfra de anmeldelser jeg har læst, så er jeg da alligevel glad for at han ikke kommer uden for hovedsstadsområdet :blush:

Men hvis der står en Jeppe Sørensen på som gæst en dag, så kigger jeg da lige en ekstra gang :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ok, kan se han skriver han er til "spin-spin" og ikke "landevejs-spin" så det forklarer jo en del :laugh:

Helt iorden.

Har tjekket en del af dine programmer i din log og de har været til stor insiration :blush: Ja - jeg har lånt lidt hist og pist. Men en del af det kører du da i diverse former for takt - selv om du primært kører "landevejs-spin"?

Må indrømme at jeg selv er så fikseret på musikken i timen at jeg næsten altid for rettet mig ind efter tempoet i musikken. Det være sig i mellem-dobbelt- eller enkelt-takt. Og mine egne programmer er altid tilrettelagt så man kører i takt.

Link to comment
Share on other sites

Har tjekket en del af dine programmer i din log og de har været til stor insiration :blush: Ja - jeg har lånt lidt hist og pist. Men en del af det kører du da i diverse former for takt - selv om du primært kører "landevejs-spin"?

Må indrømme at jeg selv er så fikseret på musikken i timen at jeg næsten altid for rettet mig ind efter tempoet i musikken. Det være sig i mellem-dobbelt- eller enkelt-takt. Og mine egne programmer er altid tilrettelagt så man kører i takt.

Tak tak - og ja klart kører jeg også med takter. jeg er bare ikke nøjeregnende med om folk rammer en mellemtakt eller ej.. .. +- 10% er fint.... bare der er forskel på "enkelttakt"/tungt arbejde , og "mellemtakt"/landevejstempo

Anyway, bliver skægt.. han må vel komme forbi en dag :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg må indrømme jeg synes dobbelttakt langt hen af vejen er noget rod at køre til. Det høre efter min mening kun til på Elitetimer

Jeg ved ikke rigtig, hvor neutral jeg synes han er, og det træder da også tydeligt igennem, at han foretrækker spin-spin (sjovt hjemmelavet udtryk), hvilket jeg for eksempel overhovedet ikke gør. Så jeg er håbløst uenig i flere af hans anmeldelser, f.eks. af Lasse Träff, hvor det efter endt læsning står helt klart, at Jeppe kommer for at have det sjovt, ikke for at træne hårdt. Men det kan jeg jo på den anden side være ligeglad med, det er heldigvis tilladt at være uenig :nonono:

Men sjov lille side, hvor man da i det mindste kan finde en lille smule info om de instruktører man ikke kender.

Link to comment
Share on other sites

Anyway, bliver skægt.. han må vel komme forbi en dag :laugh:

Ja det er jo altid sjovt at høre en seriøs neutral vurdering af ens timer. Når man får kritik til hverdag, så er det jo ofte af ens "fans". Dem der synes at det var en fantastisk time uanset om man kørte enkelttakt til en livekoncert med Bjarne Liller, med lyset slukket og uden at sige et klap :bigsmile: Eller af det lige modsatte - dem der synes du er verdens største idiot af en eller anden uransagelig årsag, og selv om man har brugt timer på at mixe og time musikken til lige netop den instruktørtime helt perfekt, ja så var det bare noget møg.

Måske man burde anmelde hinanden noget mere? Lave et anmelderkorps her på MOL?

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke rigtig, hvor neutral jeg synes han er, og det træder da også tydeligt igennem, at han foretrækker spin-spin (sjovt hjemmelavet udtryk), hvilket jeg for eksempel overhovedet ikke gør. Så jeg er håbløst uenig i flere af hans anmeldelser, f.eks. af Lasse Träff, hvor det efter endt læsning står helt klart, at Jeppe kommer for at have det sjovt, ikke for at træne hårdt. Men det kan jeg jo på den anden side være ligeglad med, det er heldigvis tilladt at være uenig :nonono:

Men sjov lille side, hvor man da i det mindste kan finde en lille smule info om de instruktører man ikke kender.

Sådan som jeg læser anmeldelsen af Traff er det Traff's særlige personlighed og måde at udtrykke sig på som anmelderen havde problemer med.

Anmelderen kritiserer netop Traff fordi han gør det svært for anmelderen at have en god træning:

Det er utroligt, jeg havde ikke troet at en instruktør på den måde, kan betyde så meget for ens træning. Normalt vil jeg sige at de forskellige intervaler har større betydning, men med en så egocentreret instruktør, så ødelægger det min løst til at cykle.

Imponerende nok, så er det noget af den værste træning jeg har været ude for. Så er det faktisk bedre, når instruktørerne ikke kan ramme takten, eller laver en elendig opbygning af deres timer - sålænge jeg bare kan have muligheden for at “kravle” ind i mig selv og køre til musikken, så kan jeg leve med en middelmådig instruktør.

I dette tilfælde har Traff fejlet med det motivationsmæssige aspekt., andre vil givet vis finde hans timer inspirerende.

Link to comment
Share on other sites

Sådan som jeg læser anmeldelsen af Traff er det Traff's særlige personlighed og måde at udtrykke sig på som anmelderen havde problemer med.

Anmelderen kritiserer netop Traff fordi han gør det svært for anmelderen at have en god træning:

I dette tilfælde har Traff fejlet med det motivationsmæssige aspekt., andre vil givet vis finde hans timer inspirerende.

Ja, i tilfældet Lasse T er der ingen "mellemvare".. man elsker hans timer eller det modsatte.

Privat er han super super flink.

Link to comment
Share on other sites

Sådan som jeg læser anmeldelsen af Traff er det Traff's særlige personlighed og måde at udtrykke sig på som anmelderen havde problemer med.

Anmelderen kritiserer netop Traff fordi han gør det svært for anmelderen at have en god træning:

I dette tilfælde har Traff fejlet med det motivationsmæssige aspekt., andre vil givet vis finde hans timer inspirerende.

Ja, anmelderen kan ikke lide Lasse's personlighed - og det må da siges at være en alt andet end neutral vinkel at anlægge. Hvis han havde haft lyst og overskud til at se forbi Lasse's, indrømmet, noget fyldige personlige stil, så vil jeg også vædde med at han kunne have fået en god træning. Men udover Lasse's personlige stil, så er hans intervaller, som er alt andet end "spin-spin", næppe heller noget for Jeppe Sørensen. Så det har hverken været en sjov time eller god træning.

Men hver sin smag, jeg er bare helt uenig i hans betragtninger om den gode spinning.

Henrik B

Link to comment
Share on other sites

Skal køre 2 timer idag i Royal - tidligere var jeg ligeglad med deltagerlisten, men fra nu af skal der altså liiiiiiiiige checkes om der er en "Jeppe Sørensen" på listen :tongue:

Gulp - feeel the pressure...... :cry3: :freaked:

Men husk - nu hvor han er blevet berømt på MOL - så kan det jo være at han køre under dæknavn og muligvis kører timen med hat og briller på :4disguise:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har skrevet en kommentar på hans side - bl.a for at fortælle ham om denne diskussion... Min kommentar er "Awaiting moderation". Synes måske nok at når man driver en blog der kommentere navngivne personer - så må man have mod og mandshjerte til at lade kommentarer komme direkte på...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har skrevet en kommentar på hans side - bl.a for at fortælle ham om denne diskussion... Min kommentar er "Awaiting moderation". Synes måske nok at når man driver en blog der kommentere navngivne personer - så må man have mod og mandshjerte til at lade kommentarer komme direkte på...

Helt enig - det er hovedløst at skrive sin egen uanmeldte "seriøse" anmeldelse af personer uden at give lov til at kommentere på det.. Så kunne han ligeså godt lave den til en decideret hade side!

Arne -> Er din kommentar i øvrigt blevet godkendt inde på siden? Kunne ikke lige finde den da jeg kiggede..

Link to comment
Share on other sites

"Jeppe kommer for at have det sjovt." God indgangsvinkel. :4thumbup:

Generelt synes jeg Jeppes anmeldelser er helt hen i vejret (hvis Jeppe må anmelde navngivne personer, må jeg også anmelde Jeppes anmeldelse). De instruktører han elsker hader jeg og vice versa. Hvis jeg ville træne med det primære formål at have det sjovt, ville jeg gå til fodbold eller folkedans i stedet for spinning, som da vist er den mest asociale træningsform jeg kan finde på.

Men igen - hver sin lyst og smag.

Edited by henrik b
Link to comment
Share on other sites

Generelt synes jeg Jeppes anmeldelser er helt hen i vejret (hvis Jeppe må anmelde navngivne personer, må jeg også anmelde Jeppes anmeldelse). De instruktører han elsker hader jeg og vice versa. Hvis jeg ville træne med det primære formål at have det sjovt, ville jeg gå til fodbold eller folkedans i stedet for spinning, som da vist er den mest asociale træningsform jeg kan finde på.

Men igen - hver sin lyst og smag.

Enig i ovenstående. Han har iøvrigt valgt ikke at bringe min ellers ret venlige kommentar på siden... ak ja...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share