Motionerer I alene eller sammen med nogen


Daddycool
 Share

Recommended Posts

Hvad gør I, når I motionerer. Gør I det alene eller sammen med en ven? Jeg må erkende, at jeg for det meste foretrækker at løbe alene, når jeg træner, fordi uanset hvor gode venner, man er, så har man forskellige rytmer. Så skal man hyggesnakke, så skal man se noget. Måske er jeg meget asocial, men jeg vil gerne nå noget med mit løb udover at motionere, så måske man skal løbe sammen med en anden en gang i måneden for at få inspiration og så ellers alene. Jeg overvejer at melde mig ind i en sportsklub for at få det sociale samt inspirationen her, og så løbe alene ellers for at træne i det, man så lærer her.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har haft to træningsmakkere i tidens løb. Den nuværende fungerer rigtigt godt, man kommer altid afsted til træning, og man keder sig aldrig i godt selskab. Har haft en tidligere træningsmakker, hvor der gik penis-fight i det hele, om hvem der kunne løfte mest etc. Jeg ville egentlig bare løfte tungt, men når et konstant konkurrenceelement kommer ind i det blev det ødelagt. Det har så udelukkende været styrketræning.

Træningsmakkere er skidegode, hvis det er de rigtige og har samme motivation, kærlighed for sporten etc. Hvis i ikke er på samme niveau (ikkenødvendigvis rent fysisk) er det ikke altid en god kombination.

Link to comment
Share on other sites

Træningsmakkere kan være rigtig gode, enten til at presse en eller til at have lidt socialt sammen med.

Træner alene nu, dels fordi jeg foretrækker følelsen af "den fraværende krop" som iPod og løb giver, dels fordi kettlebell's er derhjemme, og dels fordi jeg ikke lige kender nogle der gider svømme hvor jeg svømmer.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share