Kakao På tilbud


Rod
 Share

Recommended Posts

Sig hvad I vil, men.....ABESKØNNE CHARLIE!!!!!!

Det smager squ bedre en Mathilde...

SKAT!!!!!!! Find pumpgunnen frem, lås dørene og sæt din mor i angrebs position, for jeg har lige fornærmet samtlige Mol'omaner....

.....og det tror jeg squ ikke jeg slipper godt fra!!!!!

:rocketwhore:

Link to comment
Share on other sites

Med fare for liv og levned;

Jeg vil vove at påstå at "Abeskønne Charlie" og "Mathilde" er én og samme ting. Kalorieindhold, proteinindhold osv. er nøjagtigt det samme. Og så er de begge fremstillet på Esbjerg Mejeri. Og så smager de umiskendeligt ens :)

Link to comment
Share on other sites

Der er et stort problem ved MAJA kakaomælk: Proteinindholdet er kun 2,7 g / 100 g. Det holder ikke. :thumb_down: Det rager mig hvilken kokaomælk jeg drikker, eneste kriterie er proteinindholdet, som skal være 3,5 g / 100 g. Thunda, hvordan kan du have overset det?? ;)

Link to comment
Share on other sites

Og så smager de umiskendeligt ens   :)

Er du da bindegal, dit langhårede garnnøgle?? :angry: :lol: Det smager VIDT forskelligt!

Lige pt er min forsyning på kontoret Charlie, og det smager altså ikke så godt som MAthilde - lidt mere vandet...

Mathilde er dronningen, Charlie er højest hofnar.

Link to comment
Share on other sites

Der er et stort problem ved MAJA kakaomælk: Proteinindholdet er kun 2,7 g / 100 g. Det holder ikke.  Det rager mig hvilken kokaomælk jeg drikker, eneste kriterie er proteinindholdet, som skal være 3,5 g / 100 g

Hvad fanden! Snyd og bedrag! Jeg gik ellers lige og var så glad for de 8L jeg har købt idag :angry: Det ligner sgu da ingenting at hive proteiner ud af mælken. Ikke mere Maja til mig. Den er nu bandlyst, blacklisted, og evigt fordømt.

Så må jeg jo gå over til "abeskønne charlie" :( mathilde er sgu for dyr når den ikke er på tilbud.

- Rod

Link to comment
Share on other sites

De sidste par gange jeg har handlet i Aktiv Super, har deres Matilde kostet 6.95 kr. Jeg ved ikke om det var tilbud, for det stod ikke oplyst på skiltet, så det kunne være det var normalprisen. :w00t:

Kakao der duer:

Matilde

Charlie

Lille Lise (Netto)

COOP kakao, tysk yverbetændelse (Kvickly)

+ Et eller andet fra Rema 1000

Alt andet end MAJA og slet ikke den fra Aldi, som ofte smager af sæbe. :thumb_down:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share