Styrkeløft mellem Silkeborg og Århus?


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Hej SL'ere.

Min onkel vil gerne af med sin dårlige ryg, og opbygge noget funktionel styrke.

Jeg har derfor anbefalet ham at begynde på SL.

Det jeg så skal finde ud af er hvor det skal være. Han bor ca mellem Århus og Silkeborg, og har ikke noget imod at køre til en af disse to byer, men det ville være nemmere hvis der lå en klub mellem de to.

Jeg ville lige høre om nogle af jer kender et sted mellem Silkeborg og Århus eller eventuelt i en af disse to byer.

Jeg ved der er en klub i Århus (Gjellerup), men resten af området kender jeg ikke.

Håber der er hjælp at hente til ham begynderen :)

Link to comment
Share on other sites

Tak for svaret /Niels.

Det skal lige siges at han er totalt grøn og derfor kunne trænge til en masse hjælp mht. teknik og sammensætning af træning. Jeg kan godt lave et program til ham, men jeg kan ikke træne sammen med ham og rette teknik osv, så det er noget som skal gøres i det center han kommer til at træne i.

Jeg har set at der ligger noget der hedder Athena i Silkeborg og så AAK i Århus. Samt centeret i Galten. Hvor vil du vurdere at det er bedst at starte for en komplet begynder. Umiddelbart lyder et stærkmandscenter lidt suspekt?

Link to comment
Share on other sites

http://www.styrke.dk/Adresser.htm

Jeg har ladet mig fortælle, at grundet miljøet der omgiver klubben i Gellerup, er det ikke altid lige sjovt efter træning, når man kommer ud og ser de sørgelige rester af ens transportmiddel. Atletklubben Nordland skulle så være at fortrække, da den ligger i Århus C.

Udover det kan jeg ikke anbefale et bestemt sted, da jeg ikke selv træner nogen af de steder.

Link to comment
Share on other sites

Hej Plexus, jo jeg træner derude, forholdende var ikke gode nok på ingerniørskolen :) Nej jeg kender ikke Jesper Johansen, og da jeg tjekkede derude igår, kunne jeg se at hen heller ikke stod stod anført nogle steder (vi har vores eget forbryderalbum, over registrede forbrydere :))

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share