Dødløft for burger?


JoeA
 Share

Recommended Posts

Hey jeg er blevet rigtig glad for at styrke træne, og er også kommet rigtig godt igang. Desværre så træner jeg i et center hvor curls er den primære frivægtsøvelse, og squatracket altid er frit( er jo så meget fedt men alligeve). Så det er lidt så som så med at finde folk man ville turde lære en ordentlig teknik. Bevares der er da instruktører men jeg vil hellere bruge min penge på en taknemmeligheds-burger på den lokale til en af jer, end det dobbelte på at få at vide jeg ikke bør træne dødløft da det er farligt for ryggen. Så bundlinien er at jeg gerne vil have en rutineret gut/gutinde der vil lære mig at dødløfte ordentligt, eventuelt også give et par pointers omkring squat hvis der er tid til det, men den synes jeg kører væsentligt bedre. Jeg træner selv i Hørsholm nordsjælland, men er rimelig fleksibel med at komme fx ind til kbh.

In return tilbyder jeg så en post-workout burger fra den lokale elelr hvad vi nu skal kalde det.

På forhånd tak Joe

Link to comment
Share on other sites

Hehe superfedt med så mange flinke mennesker. Men jeg tror det blir blackice i den her omgang da det kan kombineres med at besøge en ven jeg sjældent ser, men håber da på at besøge en masse forskellige gyms så fortvivl.

Blackice vi kan jo lige pm'e om at finde et tidspunkt hvor vi begge kan.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share