C-Cup


Skotten
 Share

Recommended Posts

Susse var rimelig barsk

Marc bommede i ben først 300 - 310 - 320 dog alle løftet

Henrik N bommede i ben 295 - 305 305

Mølgård lavede 300 i ben og løftede også 330 dog underkendt, derefter gad han så ikke lave noget vildt, han blev nr 3 efter kjeld og Kim

Kim D fik vist nok 285 192,5 300

kan ikke helt huske hvad kjeld lavede

Sørig fik vist 340 - 230 - og måske 290 ik sikker

Sune B fik 285 230 (sin fury) og 270 i død, tabte 292,5 to gange

Henrik "raw" Sørensen fik IMPONERENDE 270 - 205 - 290 squat og bænk der var til mere hehe han er så stærk den mand samlet fik han 765 RAW og vandt -125 med 135 kg ned til nr 2 :devil::devil::devil::devil:

Troels bommede på 250 i Bænkpres

Kim Lynge fik 152,5 i bænk og 275 i død

Det var sådan lige hvad jeg kunne huske så småt :nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Hvis der er nogle der kender til Henrik Sørensens træningsmetoder, så kunne det være spændende at høre mere om. Så vidt jeg har forstået det, så træner han primært sheiko?

Alternativt, hvis der var nogle der kunne lokke ham på MOL og fortælle lidt, ville det være cool. Hvis altså han vil ud med hans tips´n´tricks..

Link to comment
Share on other sites

Hvis der er nogle der kender til Henrik Sørensens træningsmetoder, så kunne det være spændende at høre mere om. Så vidt jeg har forstået det, så træner han primært sheiko?

Alternativt, hvis der var nogle der kunne lokke ham på MOL og fortælle lidt, ville det være cool. Hvis altså han vil ud med hans tips´n´tricks..

Han har kørt meget sheiko, det gør han dog ikke mere, da han "brændte" af

Han er medlem på Ironsport.dk du kunne prøve at spørge ham der :nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Hvis der er nogle der kender til Henrik Sørensens træningsmetoder, så kunne det være spændende at høre mere om. Så vidt jeg har forstået det, så træner han primært sheiko?

Alternativt, hvis der var nogle der kunne lokke ham på MOL og fortælle lidt, ville det være cool. Hvis altså han vil ud med hans tips´n´tricks..

1 ord; havregryn.

Link to comment
Share on other sites

Henrik "raw" Sørensen fik IMPONERENDE 270 - 205 - 290 squat og bænk der var til mere hehe han er så stærk den mand samlet fik han 765 RAW og vandt -125 med 135 kg ned til nr 2

Han er sindsyg stærk :devil: Men -125?? Det er da ikke længe siden han løftede i -100. Var det ikke til Dm i bænkpres hvor han fik en rekord. Det er da ikke længe siden. Kæft, han har hurtigt taget de kg på for at komme i -125 :blink:

Bemærk at jeg ikke anklager ham for noget. Siger bare at han må da have råædt helt vildt :devil:

Link to comment
Share on other sites

Han er sindsyg stærk :devil: Men -125?? Det er da ikke længe siden han løftede i -100. Var det ikke til Dm i bænkpres hvor han fik en rekord. Det er da ikke længe siden. Kæft, han har hurtigt taget de kg på for at komme i -125 :blink:

Bemærk at jeg ikke anklager ham for noget. Siger bare at han må da have råædt helt vildt :devil:

Han fylder jo ikke 125 ud, langt fra :wink:

Han vejede fx ind på 111,1 til DM BP, og det er et par år siden at han lå i -100. :smile:

og i øvrigt også et par siden (Cph. cup -05), at han først kom i 110.

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Alternativt, hvis der var nogle der kunne lokke ham på MOL og fortælle lidt, ville det være cool. Hvis altså han vil ud med hans tips´n´tricks..

Han har efter sigende for store triceps til at bruge et tastatur. :nissetunge:

Alle hans squat-forsøg var iøvrigt ens. Samme hastighed og teknik. Kun kiloene på stangen var anderledes.

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

Hvis der er nogle der kender til Henrik Sørensens træningsmetoder, så kunne det være spændende at høre mere om. Så vidt jeg har forstået det, så træner han primært sheiko?

Alternativt, hvis der var nogle der kunne lokke ham på MOL og fortælle lidt, ville det være cool. Hvis altså han vil ud med hans tips´n´tricks..

En ting er sikkert, måden han træner på er nok noget af det mest "old school" og har altid været det. Jeg mener forøvrigt at Sheiko udgør en del af hans planering. Alt i alt plejer han at benytte sig af yderst enkle træningsmetoder - altså "keep it simpel stupid"-princippet.

Link to comment
Share on other sites

En ting er sikkert, måden han træner på er nok noget af det mest "old school" og har altid været det. Jeg mener forøvrigt at Sheiko udgør en del af hans planering. Alt i alt plejer han at benytte sig af yderst enkle træningsmetoder - altså "keep it simpel stupid"-princippet.

Velkommen tilbage Casper :nissecool:

Din squatrekord i 100 er jaget vildt men du har åbenbart sat det for højt, for det lykkedes sgu ikke rigtig for nogen at nuppe den :nissegrin:

Meeen vi skal vel bare ha dahlin som lavede 330 i 90 op i 100? :nissetunge: :inlove: :devil:

Er du snart klar til DM-A??

Link to comment
Share on other sites

Velkommen tilbage Casper :nissecool:

Din squatrekord i 100 er jaget vildt men du har åbenbart sat det for højt, for det lykkedes sgu ikke rigtig for nogen at nuppe den :nissegrin:

Meeen vi skal vel bare ha dahlin som lavede 330 i 90 op i 100? :nissetunge: :inlove: :devil:

Er du snart klar til DM-A??

Jo tak men tilbage vil jeg nu ikke kalde det... har bare haft et par sygedage og var lidt nysgerrig.

Mht. squatrekoden så er det jo også en fuldstændig sindsyg rekord. Husk på, at for at få et forsøg godkendt som squatrekord skal løftet foretages i den rød/hvide super-squatter. :nissetunge:

Om jeg bliver klar til DM må tiden vise. Jeg løfter hvis jeg til den tid, synes det kunne være sjovt og har noget at byde ind med.

Link to comment
Share on other sites

Jo tak men tilbage vil jeg nu ikke kalde det... har bare haft et par sygedage og var lidt nysgerrig.

Mht. squatrekoden så er det jo også en fuldstændig sindsyg rekord. Husk på, at for at få et forsøg godkendt som squatrekord skal løftet foretages i den rød/hvide super-squatter. :nissetunge:

Om jeg bliver klar til DM må tiden vise. Jeg løfter hvis jeg til den tid, synes det kunne være sjovt og har noget at byde ind med.

Altid så beskeden :inlove: :nissetunge::Mrs_Claus:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share