Bedste bokser gennem tiderne ?


wankey
 Share

Recommended Posts

MUHAMMAD ALI ?

Kampe ialt 61

Vundne 56

KO's 37

Uafgjorte 0

Tabte 5

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

GEORGE FOREMAN

Total fights 81

Wins 76

Wins by KO 68

Losses 5

Draws 0

No contests 0

TABT MOD MUHAMMAD ALI

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MIKE TYSON

Kampe ialt 58

Vundne 50

KO's 44

Uafgjorte 0

Tabte 6

BIDT ØRET PÅ HOLEFIELD

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke om man kan dømme en bosker, bedste bokser gennem tiderne, - ud fra resultat alene?

Selv tror jeg min alltime ynglings bokser må være Chris Eubank....

Total fights 52

Wins 45

Wins by KO 23

Losses 5

Draws 2

No contests 0

M.V.H

Helio

Edited by heliotropen
Link to comment
Share on other sites

JA Rocky Marciano er også syg men syntes ikke at han har mødt de syge boksere syntes kun at han har mødt nogle svage , jo han har mødt muhammad ali og vandt men der fandt de ud af muhammad har haft problemer med jernen !!!!

men hvis han sloges mod george foreman vil han få tæsk tror jeg

Link to comment
Share on other sites

JA Rocky Marciano er også syg men syntes ikke at han har mødt de syge boksere syntes kun at han har mødt nogle svage , jo han har mødt muhammad ali og vandt men der fandt de ud af muhammad har haft problemer med jernen !!!!

men hvis han sloges mod george foreman vil han få tæsk tror jeg

Rocky Marciano har ikke mødt Muhammad Ali... Du kan se hans rekordliste her

Link to comment
Share on other sites

mener du det seriøst???

Jeg fatter ikke hvordan alle boksere har fx 35 vundne 2 tabte og 30 på KO. Det går bare ikke op. Det må seriøst være en ring bokser et eller andet sted, der får nogle seriøse tæsk, for at de gode kan få en bedre statestik.

Kessler er den største for mig. Synes boksere er så røv dumme at høre på, synes det fedt at kessler ikke kører den der jeg-smadrer-din-mor linje. Han er stille og rolig, og kan erkende et nederlag (selvom det var ufortjent :nissetunge:). Men det skal jeg jo skrive.

Link to comment
Share on other sites

Jeg fatter ikke hvordan alle boksere har fx 35 vundne 2 tabte og 30 på KO. Det går bare ikke op. Det må seriøst være en ring bokser et eller andet sted, der får nogle seriøse tæsk, for at de gode kan få en bedre statestik.

Kessler er den største for mig. Synes boksere er så røv dumme at høre på, synes det fedt at kessler ikke kører den der jeg-smadrer-din-mor linje. Han er stille og rolig, og kan erkende et nederlag (selvom det var ufortjent :nissetunge:). Men det skal jeg jo skrive.

præcis, Kessler er så god til at formulerer sig, fik endnu mere respekt for ham efter han nederlag... sys han på dagen tabte til en bedre bokser... MEN Kessler er, efter min mening, en bedre bokser end Calzaghe. Kessler er så god teknisk, det er jo helt vildt... Håber virkelig at han snart kommer til at bokse igen...

apropos tabte kampe. respekt til Andrade for at kunne blive stående hele kampen :) den mand kan jo tage de vildeste slag... puha...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share