Back to NORMAL!


NORAH
 Share

Recommended Posts

Harj Norah

Jaj syntes du ska begønde til nowet der heder spining!!! Det ær supersjawt og vil helt sikert gør daj glad!

:rudolph:

Forsinket, forsinket tillykke med resultatet i NYC. Du så jo - som altid - blændende godt ud. :bigsmile:

Held og lykke at finde din "retning" herfra og få styr på dit endokrine system. :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jaj syntes du ska begønde til nowet der heder spining!!! Det ær supersjawt og vil helt sikert gør daj glad!

:rudolph:

ahahah...spinning ER sjovt! og man blir faktisk også glad af det, ja nemlig jaaa :nissegrin:

første trin for mit vedkommende bliver at begynde at træne et nyt sted ud over OBBC

Hej Norah,

Hvis du ikke allerede har været der, så er FitnessDK(skibhusvej) anbefalelsesværdigt...de har ihvertfald både yoga og pilates hold :) og så er stemningen generelt pisse fed derinde.

Held og lykke med det hele :)

Link to comment
Share on other sites

Harj Norah

Jaj syntes du ska begønde til nowet der heder spining!!! Det ær supersjawt og vil helt sikert gør daj glad!

:rudolph:

Spinning ... elsker også at dreje rundt om mig selv :rudolph: ... skulle måske prøves :nissegrin:

Forsinket, forsinket tillykke med resultatet i NYC. Du så jo - som altid - blændende godt ud. :bigsmile:

Held og lykke at finde din "retning" herfra og få styr på dit endokrine system. :smile:

Tak tak Anders :smile:

... må se hvor vi ender op - måske Holsting har fat i noget :tongue:

Link to comment
Share on other sites

ahahah...spinning ER sjovt! og man blir faktisk også glad af det, ja nemlig jaaa :nissegrin:

Er ked af at måtte skuffe dig... men spinning bliver aldrig aktuelt ... gider nemlig IKKE :baaa:

Hej Norah,

Hvis du ikke allerede har været der, så er FitnessDK(skibhusvej) anbefalelsesværdigt...de har ihvertfald både yoga og pilates hold :) og så er stemningen generelt pisse fed derinde.

Held og lykke med det hele :)

Må melde pas gange to... ingen kommercielle centre til mig ... ellers tak!

Og må påstå at netop den fitnessDK du nævner ikke er et sted jeg finder pisse fedt... absolut ingen stemning de par gange jeg har været forbi...

Og den type yoga jeg gerne vil gå til (er rent faktisk allerede tilmeldt i en rigtig yoga klub) har de heller ikke i kommercielle centre.

Hvis jeg skal dyrke styrketræning andre steder end mit elskede OBBC bliver det i MOUH eller i min vens "garage-gym" ... alt andet ville føles forkert i forhold til mit favorit klub EVER :4heart:

Link to comment
Share on other sites

Plus at FitnessDK på skibhusvej er latterligt dyrt, dvs at FitnessDK generelt tager ågerpriser uanset lokalisation :rudolph:

OBBC er det bedste sted i Odense til prisen hvis man vil lave lidt af det hele (styrke, BB, Cardio, you name it)

Men udover mit lille opstød ovenfor så er jeg helt på linie med Q og synes at du bør bruge dit enspænder-gen, fokusering, konkurrence-mentalitet, målrettethed og ikke mindst stædighed på noget atletik... men i sidste ende vælger du selvfølgelig selv :nissecool:

Held og lykke Norah

Link to comment
Share on other sites

hehe...det kommer jo også altid an på hvordan man er som person... Skrev bare just in case :rudolph: Jeg træner f.eks. kun i MOUH fordi jeg kender folk derinde, ikk fordi jeg synes det er et godt sted :crazy: sådan er vi alle forskellige... Men godt du ved hvor du vil hænge ud :)

Link to comment
Share on other sites

Plus at FitnessDK på skibhusvej er latterligt dyrt, dvs at FitnessDK generelt tager ågerpriser uanset lokalisation :rudolph:

OBBC er det bedste sted i Odense til prisen hvis man vil lave lidt af det hele (styrke, BB, Cardio, you name it)

Hej Lunau :4winkkiss:

Tror ikke vi kan være mere enige på det punkt :4band:

Men udover mit lille opstød ovenfor så er jeg helt på linie med Q og synes at du bør bruge dit enspænder-gen, fokusering, konkurrence-mentalitet, målrettethed og ikke mindst stædighed på noget atletik... men i sidste ende vælger du selvfølgelig selv :nissecool:

Held og lykke Norah

Atletik er et godt bud... kan huske noget med kuglestød var oppe at vende engang :nissetunge:

... meeeeen er rent faktisk ikke længere i tvivl om hvad jeg skal træne mod fremover! /THX champ :cool: ... jeg skal da til at bænkpresse :inlove: massivt igen :4flex: :firebounce: ved slet ikke hvorfor jeg ikke tænkte på det i første omgang??? :blink: Har jo altid sagt jeg ville vende tilbage til SL når det fitness :slut: pling pling var overstået!

NO

Link to comment
Share on other sites

hehe...det kommer jo også altid an på hvordan man er som person... Skrev bare just in case :rudolph: Jeg træner f.eks. kun i MOUH fordi jeg kender folk derinde, ikk fordi jeg synes det er et godt sted :crazy: sådan er vi alle forskellige... Men godt du ved hvor du vil hænge ud :)

Nemlig JA... der er et RIGTIGT sted til os alle :smile:

Link to comment
Share on other sites

:thumb: "GENOPTRÆNING" UGE 1

Siden det er ved at være 2 måned siden mit sidste rigtige styrketræningsprogram med fokus på tunge vægte og opbygning af styrke og ikke blot vedligeholdelse ... så tager jeg det roligt frem mod slut januar så jeg ikke ender op skadet!

Træning torsdag d. 20/12

Skulle have været ude og have mine 60 minutters powerwalk i morges.. men dum som jeg er så troede jeg liiiiiige at jeg skulle se et ½ afsnit af HOUSE og så tage min tur...

house.jpg

Men da klokken passerede 5:30 kunne jeg alligevel ikke løsrive mig :4slap: og tænkte ved mig selv... ser det lige til ende og afkorter så min tur med 15 minutter.... men DAMN :omg: det var selvfølgelig et af to afsnit som hang sammen så blev selvfølgelig nødt til at droppe turen og tage det næste afsnit :surrender: og mon så ikke lige jeg nåede endnu et inden arbejde kl 8 ... sikken en morgen... men så var jeg også forberedet på lidt af hvert på jobbet :rolleyes:

Styrketræning kl 15:30

Ved ikke om det var HOUSE eller om det blot var et lykketræf... men dagen på arbejde i dag var fyldt med komplicerede patienter og spændende sager :4thumbup: så tiden fløj afsted og før jeg fik set mig om var jeg på vej op i OBBC for første gang i en uge!

Squat, wide stand

warm-up:

1 set x 6 reps @ 40 kg

1 set x 4 reps @ 52.5 kg

work sets:

8 set x 2 reps @ 55 kg

1 set x 1 rep @ 60 kg

Benchpress

2 set x 15 reps @ 20 kg

1 set x 10 reps @ 30 kg

1 set x 3 reps @ 40 kg

1 set x 3 reps @ 45 kg

1 set x 3 reps @ 50 kg

1 set x 3 reps @ 52.5 kg

1 set x 3 reps @ 55 kg

1 set x 3 reps @ 57.5 kg

1 set x 3 reps @ 60 kg

1 set x 1 reps @ 62.5 kg

1 set x 1 reps @ 65 kg

Box Squat, narrow stand

warm-up:

1 set x 6 reps @ 40 kg

1 set x 4 reps @ 52.5 kg

work sets:

4 set x 4 rep @ 47.5 kg

Lying Barbell tricep extensions

6 set x 10 reps @ 40 kg

Triceps Push Downs

1 set x 10 reps @ 50 kg

1 set x 10 reps @ 60 kg

1 set x 10 reps @ 70 kg

One Arm Shoulder Press

3 set x 15 reps @ 10 kg

FLoating crunch

1 set x 20 reps @ BW

1 set x 15 reps @ BW

God og rolig træning på et niveau hvor jeg IKKE følte mig overbebyrdet :tongue: men mon ikke jeg bliver øm alligevel :blush:

Edited by NORAH
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej Norah!

DEJLIGT du er tilbage - så kan vi følge med i hinandens "nye liv", også på MOL :w00t::smile:!

Glæder mig til at følge dine nye mål - jeg er sikker på at du, henad vejen, finder ud af hvad din energi, målrettethed og talenter skal bruges til :4thumbup:. Jeg kan jo kun bifalde at du tager dine evner for fotografering alvorligt :clap: - du har et helt specielt blik for hvad der virker --- selv jeg ser jo pissegodt ud på din billeder :yahoo: !!

(...) er rent faktisk allerede tilmeldt i en rigtig yoga klub

Jaaa, det kan jo være vi ses (...selvom jeg starter i "de tykke pigers klub" :wink:).

KNUS,

Stine.

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Back to NORAHMAL - høhøø

Hej Norah

Så er du her er igen! Hyggeligt :bigsmile: ØV med den endokrine lidelse..hmn det var da nederen, er noget man kan korrigere for gennem træning og kost? Håber ihvertfald det fikser sig. Kan ikke huske om jeg har kommenteret på VM sejren, men endnu engang tillykke og virkelig en flot form du kom i!!

Link to comment
Share on other sites

Back to NORAHMAL - høhøø

Hej Norah

Så er du her er igen! Hyggeligt :bigsmile: ØV med den endokrine lidelse..hmn det var da nederen, er noget man kan korrigere for gennem træning og kost? Håber ihvertfald det fikser sig. Kan ikke huske om jeg har kommenteret på VM sejren, men endnu engang tillykke og virkelig en flot form du kom i!!

Hej Jon

Normal bliver jeg nok aldrig :innocent:

Og jep... det er lidt træls men mon ikke jeg kan få fod på det :wink: har rent faktisk sporet det 2 generationer tilbage på min mors side, så på en eller anden måde er det "rart" at få konstateret man ikke selv er skyld i tingenes tilstand :wink: dertil kommer at min søster lige har fået konstateret at hendes atypiske lave stofskifte er autoimmunt ... så vi er åbenbart lidt "fucked up" både gen som hormonmæssigt i familien :tongue:

Skal nok finde en løsning på den ene eller anden måde :wink:

Og dermed så må jeg heller få taget hul på log'en med de mere faste opdateringer :smile:

Link to comment
Share on other sites

TRÆNING Søndag d. 20/1

Ok - jeg er en addict ... så året rundt powerwalker jeg en times tid hver morgen ... sne, regn, sol eller blot med halv lukkede øjne som denne morgen da naboen kæresten havde rumsteret det meste af natten :sleepy:

Morgentræning kl. 8:30

¤ Powerwalk 60 minutter

Herefter en omgang morgenmad - fromage fraich med proteinpulver og fiberdrys og så snart af sted igen da den stod på tidlig træning i OBBC pga. efterfølgende job i receptionen...

Styrketræning kl 11:30

SKULDER - TRICEPS

Shoulder DB press

2 set x 10 reps @ 2x12.5 kg

2 set x 10 reps @ 2x15 kg

2 set x 8 reps @ 2x17.5 kg

... superset med

DB Lateral Raise

5 set x 15 reps @ 2x5 kg

DB Front/Lateral Raise

1 set x 10 reps @ 2x7 kg

1 set x 10 reps @ 2x8 kg

1 set x 10 reps @ 2x9 kg

1 set x 10 reps @ 2x10 kg

... udføres som første del af en frontraise bevægelse som løftes ud i en lateral raise

Rear Lateral Raise, machine

1 set x 15 reps @ 25 kg

1 set x 15 reps @ 30 kg

1 set x 12 reps @ 35 kg

... superset med

Shoulderpress, machine

1 set x 10 reps @ 30 kg

1 set x 15 reps @ 30 kg

1 set x 18 reps @ 30 kg

Dips

3 set x 15 rep @ BW

DB Pullover

1 set x 8 reps @ 28 kg

1 set x 10 reps @ 28 kg

1 set x 12 reps @ 28 kg

Triceps Push Downs

1 set x 10 reps @ 50 kg

1 set x 10 reps @ 60 kg

1 set x 10 reps @ 70 kg

Efter træning blev jeg helt opslugt af at stå og snakke i receptionen i OBBC så min proteindrink røg ned alt for sent og så sker der det irriterende at jeg mister appetiten når jeg ikke sørger for at spise lige efter træning, så resten af dagen blev det til en proteinbar og så en ekstra portion kvark da jeg kom hjem fra job med lidt peanutbutter før sengetid... HUUU det var jo VOLDSOMT meget mad :blink:

Træningen i sig selv det næste stykke tid vil drage fordel af den længere "afslapningsperiode" jeg har haft med kun 2-3 træninger om ugen... så intensiteten starter ud på lavblus og bliver derefter skruet op :firebounce:

Planen for de næste 3 måneder er at ende ud med et BMI på 20 :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hej Jon

Normal bliver jeg nok aldrig :innocent:

Og jep... det er lidt træls men mon ikke jeg kan få fod på det :wink: har rent faktisk sporet det 2 generationer tilbage på min mors side, så på en eller anden måde er det "rart" at få konstateret man ikke selv er skyld i tingenes tilstand :wink: dertil kommer at min søster lige har fået konstateret at hendes atypiske lave stofskifte er autoimmunt ... så vi er åbenbart lidt "fucked up" både gen som hormonmæssigt i familien :tongue:

Skal nok finde en løsning på den ene eller anden måde :wink:

Og dermed så må jeg heller få taget hul på log'en med de mere faste opdateringer :smile:

Så er det da endu mere vildt du har kunne bygge muskler op og komme i form :smile:

Link to comment
Share on other sites

... og om lidt kommer lommeregneren frem :tongue:

Lad os sige at den er omkring de 23 :wink:

.. og den var under 16 til jeg var omkring de 20 :blink:

Den har for længst været fremme. :4whistling: Hvis du når et bmi på 20 om tre måneder, vil jeg forsøge at have overhalet din vægt i kg til den tid. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hej Norah :shades:

Håber at det går dig godt :bigsmile: . Det var en fin artikel i Nyhedsavisen, jeg synes, at du fik vist at folk der stiller op til Fitness konkurrencer også sagtens kan være begavede og (relative :tongue: ) normalfungerende mennesker :yo: .

Har du besluttet om det er bænkpress du vil til at satse på :unsure: ? Eller er det "eneste" mål PT at få din BMI ned på 20 :wink:

Du må have den fantastisk dag

Signe :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Hej Norah!

Held og lykke med dit BMI -20 projekt :smile: Det bliver nok cirka hvor jeg også lander når jeg når konkurrencevægt... :bigsmile:

Mit spørgsmål var hvis du ved om der også er amatør body building i WNBF/INBF? Og har jeg forstået det korrekt at Miss Fit Body kun er en konkurrence for pro atleter?

klem Linis

EDIT: Jeg tror jeg har rodet lidt rundt i dine titler... Huskede det som det var Miss Fit Body du kom nr 3 i, men nu kan jeg læse mig til at det var noget de på hjemmesiden kalder miss exercise? Men titlen Miss Fit Body var også under WNBF?

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Hej Norah :shades:

Håber at det går dig godt :bigsmile: . Det var en fin artikel i Nyhedsavisen, jeg synes, at du fik vist at folk der stiller op til Fitness konkurrencer også sagtens kan være begavede og (relative :tongue: ) normalfungerende mennesker :yo: .

Har du besluttet om det er bænkpress du vil til at satse på :unsure: ? Eller er det "eneste" mål PT at få din BMI ned på 20 :wink:

Du må have den fantastisk dag

Signe :cooldance:

Hej Signe

Glad for at du kunne lide den :smile:

Regner med at det bliver bænkpres i -67.5 kg - måske bliver mit første stævne DM i BP i december men er lidt usikker på dette, da det rammer den sidste periode lige før embedseksamen... så umiddelbart hælder jeg mest til først at deltage i BP i starten af 2009 når jeg kommer hjem til Århus og kan starte op i en rigtig SL klub... her i Odense er der jo ikke rigtig tradition for den slags!

Men som skrevet ... første delmål er at komme under de 65 kg igen hvilket jeg regner med at være lige i starten af april efter små 10 ugers HÅRD diæt :4mewantfood: og så holder vi den ellers fast ved den vægt fremover ... kun 2-3 kg lavere såfremt jeg skal til fotoshoot - først booking er i maj :slut: og så er jeg blevet spurgt om jeg er interesseret i 2 sessioner indtil videre i september i Orlando, USA... men igen... der begynder UNI er sgu ikke så meget for at lade det gå ud over studiet!

//NO

Link to comment
Share on other sites

Hej Norah!

Held og lykke med dit BMI -20 projekt :smile: Det bliver nok cirka hvor jeg også lander når jeg når konkurrencevægt... :bigsmile:

YEAAH :yo:

Men eneste forskel er så også.. at du gør det på 9 måneder og jeg gør det på 2½ :wink:

Mit spørgsmål var hvis du ved om der også er amatør body building i WNBF/INBF? Og har jeg forstået det korrekt at Miss Fit Body kun er en konkurrence for pro atleter?

klem Linis

EDIT: Jeg tror jeg har rodet lidt rundt i dine titler... Huskede det som det var Miss Fit Body du kom nr 3 i, men nu kan jeg læse mig til at det var noget de på hjemmesiden kalder miss exercise? Men titlen Miss Fit Body var også under WNBF?

Det kan også hurtigt blive noget rod....

INBF = amatør

WNBF = pro

Begge har både BB, Figure og nu Miss Fit Body endda vist også noget model tamtam for mændene!!

Hos de professionelle kaldes Figure også Miss Exercise (det er vist noget med copyright i USA på diverse titler hos Profferne - derfor må hvert forbund genopfinde begreber!!)

Jeg fik 1. plads + overall under Miss Fit Body / INBF

Jeg fik 3. plads under Figure/Miss Exercise /WNBF (uuuuuh ... men vandt sgu symmetrirunden :smilerock: )

Forbundet findes ikke kun i USA men også i Tyskland, Italien, England, Schweiz, Frankring, Australien, Mongoliet osv... de er fantastisk godt spredt over store dele af verden - dog ikke så velorganiseret internationalt ... kører meget lokalt men tror dog der var planer for noget EM i år eller næste år :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share