Back to NORMAL!


NORAH
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Hej Iver

Ok - jeg havde ellers troet du skulle stille op til LOADED?

Hmmm ja det var planen. Men desværre var mine kvalifikationer ikke i orden. Burde jeg havde sagt mig selv. Havde nok ikke lige regnet med at jeg skulle have en top-6 i Classic... Jeg har kun en AF top-6 så det eneste jeg kunne stille op til ved Loaded er AF... Og det synes jeg ikke lige jeg var helt så hooked på...

Så prøver DM i Classic - måske...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hmmm ja det var planen. Men desværre var mine kvalifikationer ikke i orden. Burde jeg havde sagt mig selv. Havde nok ikke lige regnet med at jeg skulle have en top-6 i Classic... Jeg har kun en AF top-6 så det eneste jeg kunne stille op til ved Loaded er AF... Og det synes jeg ikke lige jeg var helt så hooked på...

Så prøver DM i Classic - måske...

hmmmm... OK :smile:

Troede da ellers at Lars Hyttel fik lov at stille op til loaded 2006 første gang på baggrund af en 2. plads i Atletic Fitness (Bodyfitness +180) under Nutrition Outlet Grandprix i sin tid... men det er muligt at jeg tager fejl?

Det kan da også være at han gjorde men DBFF siden har valgt at ændre reglerne for hvad man må og ikke må i forhold til placering i de forskellige klasser. Generelt kan det da undre en lidt at en placering i AF ikke kan byttes med en i CB... det gælder jo eks. inden for de professionelle IFBB piger at hvis du er BB kan du stille i Fitness og Figure som det passer dig eller omvendt? Så lidt underligt at dette ikke også gælder på amatørplan :blink: men der er også så meget jeg ikke forstår :tongue::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
hmmmm... OK :smile:

Troede da ellers at Lars Hyttel fik lov at stille op til loaded 2006 første gang på baggrund af en 2. plads i Atletic Fitness (Bodyfitness +180) under Nutrition Outlet Grandprix i sin tid... men det er muligt at jeg tager fejl?

Det kan da også være at han gjorde men DBFF siden har valgt at ændre reglerne for hvad man må og ikke må i forhold til placering i de forskellige klasser. Generelt kan det da undre en lidt at en placering i AF ikke kan byttes med en i CB... det gælder jo eks. inden for de professionelle IFBB piger at hvis du er BB kan du stille i Fitness og Figure som det passer dig eller omvendt? Så lidt underligt at dette ikke også gælder på amatørplan :blink: men der er også så meget jeg ikke forstår :tongue::laugh:

Tja jo tror du har ret der...

Men det er vist noget IFBB reglement som siger det... Var lidt ked i starten over det - men vælger at se positivt på det i stedet... Snakkede lidt med familien og Okke om det - og alle parter synes det var en god idé jeg valgte at satse på DM - selvom jeg lige var opsat på Loaded... :w00t:

Havde jeg tiden tror jeg faktisk også sagtens jeg kunne finde på noget ala det Christian og du stillede op i - i Lithauen... :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hmmm ja det var planen. Men desværre var mine kvalifikationer ikke i orden. Burde jeg havde sagt mig selv. Havde nok ikke lige regnet med at jeg skulle have en top-6 i Classic... Jeg har kun en AF top-6 så det eneste jeg kunne stille op til ved Loaded er AF... Og det synes jeg ikke lige jeg var helt så hooked på...

Så prøver DM i Classic - måske...

iverif2.jpg

Iver du ved jo lige så godt som mig at du stiller op til AF :tongue: Konen vil jo ikke have at andre ind hende :tongue4: ser dig i disse par :laugh::laugh:

Find du hellere dine sorte tight frem fra støvet gamle :yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo:

Link to comment
Share on other sites

I hygger Jer rigtigt :wink:

----------------------

Glemte helt at skrive noget om min "kostplan" igår... sofaen opslugte mig desværre :innocent:

Planen er egentligt blot at ligge omkring mit BMR på 1700 kalorier de fleste dage, hvilket passer godt med det jeg spiser på baggrund af min sult - maden fordeles på 4-6 måltider :smile:

Jeg har generelt aldrig problemer med sult ... og på trods af 2-3 timers daglig træning er kalorieniveauet fint i forhold til at holde dampen oppe det næste lange stykke tid... har også lidt "reserver" at tage fra :innocent:

Af en eller anden grund er jeg ved at blive små vegetarisk i min kost??? Men der sniger sig dog en leverpostejmad ind i løbet af middagstimer samt lidt hakket kød til aften endnu.... men har nu næsten mere lyst til en omelet, noget ost eller blot yoghurt ... skulle ikke undre mig at jeg snart er mere eller mindre kødfri i min kost :blink:

Undre mig i den grad siden jeg altid har været glad for kød men mine naturlige valg pt. er stik modsat, så det skal åbenbart prøves af....

Morgenmåltid:

Fromage Fraich med proteinpulver, fiberdrys, æble + UDO

Tidlig middagsmad:

Rugbrød med pålæg evt. ½ proteinbar eller blot et glas mælk + UDO

1½ time før træning:

Shake i vand + 1 stk frugt/fiberkiks

Efter træning:

Shake i mælk evt. + riskiks + banan

Aftensmad:

Grønt, lidt kulhydrat + 150 gr. kød eller protein fra anden kilde svarende til 25-30 gr. + UDO

Nattemåltid:

En fed spsk. peanutbutter :wub: fordelt på 2-3 fiberkiks

En typisk dag for mig hvor min appetit har valgt. Dette lander mig på en 45 - 30 - 25 fordeling på protein, kulhydrat, fedt

... vil prøve at holde lidt styr på det over det næste stykke tid :smile:

Link to comment
Share on other sites

TRÆNING Mandag d. 11/2-08

Nu med NORSK sidekick .... min lille gulle :wink:

Så meget for morgenpowerwalk... for det først kan kl 9 ikke karakteriseres som morgen... for det andet tog fanden ved mig og jeg begyndte (som det nu engang i mellem sker for kvinder) at rykke rundt med møblerne i lejligheden, hvilket resulterede i en mindre omrokering herunder en reol som blev smækket op i soveværelset i stedet for stuen... DAMN sådan en dag er jeg glad for at være stærk, for den var godt nok tung at flytte... ikke noget en "normal" tøs ville have klaret!! God træning :4thumbup:

Nå ... men glemte helt at spise pga. "projektet" ... så fik først morgenmad kl 12 :blush: og nåede så lige en rundom før undervisning kl 15...

... smuttede dog allerede kl 16 idet jeg havde haft kurset før og så kunne jeg jo lige nå cardio før min "lille gulle" dukkede op kl 17 :bigsmile:

Kredsløb kl. 16:15

¤ Arctrainer niveau 50/ incline 8 i små 40 minutter

Kunne herefter hurtigt få nå at få bundet noget VAULT og en god skefuld Nitrous fra Syntrax

Herefter var det igang med vægttræningen på norsk ... det er lidt frækt :tongue:

Vægttræning kl 17:00-19.00

RYG - TRICEPS - SKULDER

Chins

5 set x 5 rep @ BW

... lidt tung i rumpetten... men hvad - den slags sker når man ikke har lavet en øvelse mere end et par gange på et kvart år!!

Behind Neck Pulldown machine

1 set x 10 reps @ 2x30 kg

1 set x 8 reps @ 2x35 kg

1 set x 7 reps @ 2x40 kg

1 set x 9 reps @ 2x35 kg

... de 2 x 40 kg var lige en tand for meget!!

Front Lat pulldown m. "cykel-geddebukke-styr"

1 set x 12 reps @ 92 kg

1 set x 12 reps @ 100 kg

1 set x 8 reps @ 108 kg

1 set x 6 reps @ 115 kg

... gik lidt konkurrence i det - skulle ikke også lade mig tryne af makkeren på denne øvelse!

One Arm Machine Iso Row

1 set x 10 reps @ 35 kg

1 set x 15 reps @ 35 kg

1 set x 16 reps @ 35 kg

... nøøøj det tappede lunger for ludt at lave de sammenlagt 30 reps og ikke mindst det sygeste pump på lat'en

Rear Lateral Raise, machine

1 set x 8 reps @ 30 kg

1 set x 12 reps @ 25 kg

1 set x 12 reps @ 35 kg

... var så pumpet at jeg næsten ingen muskelkontraktion kunne lave!! Så fik ikke det store ud af det!

Dips

2 set x 15 rep @ BW

1 set x 10 rep @ BW

.... også langt tid siden, så tog det helt roligt - leddene skal lige have lov at tilvænnes igen :smile:

Straight-arm DB Pullover

3 set x 5 reps @ 30 kg

... tjaaaa - igen problemer med pumpet i lat'en - kunne ligesom ikke rigtigt få den til det jeg gerne ville :laugh:

Stivarmet pulldown ... superset med Triceps Push Downs

1 set x 15 reps @ 50 kg --> 1 set x 10 reps @ 50 kg

1 set x 15 reps @ 50 kg --> 1 set x 7 reps @ 50 kg

Triceps Arm Extension Machine

1 set x 15 reps @ 50 lb

1 set x 15 reps @ 50 lb

1 set x 15 reps @ 50 lb

... superset med Rotator cuff machine for interna som externa med 8 lb

Og det hele blev afsluttet med en kombi skulderøvelse som udføres siddende, start som en lateral til vandret hvorefter vægtene føres ind foran kroppen til de mødes og sænkes herefter som en front raise... øvelsen også bedre kendt som Supermands laterals :superman:

Superman's Laterals

1 set x 20 reps @ 2x5 kg

1 set x 17 reps @ 2x5 kg

1 set x 13 reps @ 2x5 kg

... SVED :crazy:

Ok ... jeg var ristet efter den omgang... gennemsvedt og sitrede over det hele pga. jeg åbanbart var blevet presset lidt af min "lille gulle" :wink:

Kunne lige overskue at få min shake hvorefter jeg hurtigt smuttede ud af OBBC og cyklede alt hvad jeg kunne hjem i et langt varmt bad! Pt. har mine arme stadigvæk en følelse af at de burde befinde sig slapt ned langs siden af min krop... det føles i alt fald lidt modvilligt at taste på computeren lige nu :cry:

Nå... glæder mig til i morgen og endnu en eftermiddag på norsk - det er sgu fint sådan at få sig en træningspartner der passer som hånd i handske og matcher én perfekt op i tempo og ikke mindst temperament :firebounce:

Edited by NORAH
Link to comment
Share on other sites

Baaaah mand.... som kommende læge og en der har knoklet sig gennem studiet så kan det virkelig irritere en at læse nogle slipper lidt lettere om tingene....

Kamal Qureshi snød til læge-eksamen

http://www.bt.dk/article/20080213/politik/80213005/

Fatter ikke at folk som snyder får lov at blive??? De skulle da bare have sparket ASAP!!! :4ranting:

Link to comment
Share on other sites

TRÆNING Tirsdag d. 12/2-08

Skulle først møde kl 12 på Uni for at have 2 timer... så kunne sove længe :4thumbup: dette også i den grad tiltrængt da min krop var fuldstændig wasted...

Kredsløb kl. 9:00

¤ Powerwalk 60 minutter

+ 40 minutters transport cykling :innocent:

Efter uni var meningen at jeg skulle træne med "Norskeren" men måtte aflyse da min krop simpelthen var for øm ... så onsdag (d.d.) bliver bryst- og let Ben-dag

Link to comment
Share on other sites

Hej Norah.

Tak for hjælpen!

Kan sagtens se din pointe med at øve diverse sideposeringer, for på den måde selv at vide hvilken der sidder bedst for mig.

Glad for de addede billeder, det var lige det jeg søgte ,men som du selv påpeger står de alle mere eller mindre forskelligt, så kan det være svært for en "rookie" at pejle ind efter hvad der er "sandt og falsk".

Netop også derfor jeg tænkte du var den rette at spørge , da du ville vide hvad man "plejer" at gøre, selv om jeg godt kan se at "plejer" er relativt når det kommer til regler :blink:

NU kommer der så lige et spørgsmål mere.... Jeg vil løbende få brug for noget poseringstræning, og et par objektive øjne til at hjælpe. Jeg er meget glad for at planlægge , så ville gerne have på plads hvornår jeg f.eks skal sørge for at få lavet bikini/badedragt osv....Er der nogen kvindelig atlet du kan anbefale i kbh???

Har smidt indlæg i din log :smile:

http://www.motion-online.dk/fora/index.php...t&p=1169154

Link to comment
Share on other sites

EN helt almindelig fredag aften... burde opdatere logbog men har haft RIGTIGT travlt de sidste par dage da jeg skal fotografere i weekenden, så har skulle finde udstyr frem og sætte ting op :smile: og oven i hatten fik jeg mit nye fotoblad som gav mig en masse ideer... kan blot se hvor ivrig jeg er for at læse i mit blad :tongue:

post-15504-1203113547_thumb.jpg

Edited by NORAH
Link to comment
Share on other sites

Nå ja... fik også min nye computer så har virkeligt været i GADGET LAND :w00t:

Nå... men skal nok få opdateret logen med noget træning i weekenden... men først i morgen er det massiv fotosjov med en helveds masse portrætfotografering... pt. leger jeg meget med skygge og er virkelig glad for S/H... fik lov at nuppe et enkelt af manden da han kom hjem ... han er nu fotogen :wub: også selvom han ikke har været igennem photoshop endnu :innocent:

post-15504-1203113836_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

EN helt almindelig fredag aften... burde opdatere logbog men har haft RIGTIGT travlt de sidste par dage da jeg skal fotografere i weekenden, så har skulle finde udstyr frem og sætte ting op :smile: og oven i hatten fik jeg mit nye fotoblad som gav mig en masse ideer... kan blot se hvor ivrig jeg er for at læse i mit blad :tongue:

post-15504-1203113547_thumb.jpg

Hehe, sjovt billede..! Og endnu sjovere at man lige kan se skyggen af Kragen der sidder bagved og spiller computer..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Nå... fik jo ikke rigtigt taget hul på logbogen i sidste uge da min uge endte op med at blive noget værre renderi og ikke så meget tid som ønsket!!

Men denne uge er det kørt mere efter planen og der er efterhånden allerede røget små 3 kg (KAN BARE DET SHIT w00t: :laugh: ) og nu burde der være overskud til loggen :innocent:

Som jeg skrev i sidste uge så har lidt spontant fået makker på og så endda en "udlænding" :tongue: Det fungere bare endnu mere end PERFEKT :firebounce: Har aldrig trænet med en som Eirik, vi behøver end ikke at sige noget til hinanden ... er bare helt på bølgelængde, vil oven i købet nogenlunde det samme med træning og så er der den fordel at Eirik er lige en tand stærkere end mig i nogle øvelse og omvendt i andre... så vi er hinandens gensidig "spark i røven"

Eirik er også ligesom mif træningsfanatiker.. om det er en god ting vil tiden vise :innocent:

Jeg har besluttet og ikke mindst fået det til at passe sammen med Eirik at der trænes 3 gange om ugen i 2 split, hvilket vi sige at der trænes mandag - onsdag - fredag med 2 split hvor muskelgrupperne prioteres i førstnævnte rækkefølge:

1) Ryg - Triceps - Skulder

2) Bryst - Biceps - Ben

3) Skulder - Ryg - Triceps

4) Ben - Bryst - Biceps

Dermed kommes alt igennem 2 gange på et 8 dages interval med hhv. én gang som primær fokus og derved er tilgangen mere tungt og færre reps mens den næste gang bliver sekundær fokus og dermed færre set samt øvelser og mere fokus på flere reps :smile:

Har sat en "spærregrænse" for mig selv på MAX 3 timers træning om dagen.... hæhæ... jeg ved det... 3 timer er ikke ligefrem "lidt" men har jeg ikke den grænse så er det 5 timer før jeg ser mig om! De tre timer gælder for mandag til fredag ... i weekenden er det max 1½ time hver dag!! Så burde holde det under 20 timer om ugen hvilket er cirka halvdelen af den tid jeg har brugt tidligere :blink::laugh:

TRÆNING Mandag d. 18/2-08

med mit NORSKE sidekick :4thumbup:

Kredsløb kl. 8:00

¤ Powerwalk 60 minutter

Vægttræning kl 16:00-18.00

RYG - TRICEPS - SKULDER

Chins

5 set x 5 rep @ BW

... atter lidt tung i rumpette! Men det var makkeren heldigvis også :cool:

Behind Neck Pulldown machine

1 set x 10 reps @ 2x30 kg

1 set x 10 reps @ 2x35 kg

1 set x 8 reps @ 2x40 kg

1 set x 8 reps @ 2x40 kg

1 set x 9 reps @ 2x40 kg

... de 2 x 40 kg var tunge sidst men PERFEKTE idag!

One Arm Machine Iso Row

1 set x 10 reps @ 25 kg

1 set x 15 reps @ 25 kg

1 set x 15 reps @ 30 kg

1 set x 15 reps @ 30 kg

... lidt færre kg end sidste gang men langt mere fokus - sad som den skulle dybt ind mellem skulderbladene og i lat'en

Front Lat pulldown m. "cykel-geddebukke-styr"

1 set x 10 reps @ 92 kg

1 set x 9 reps @ 108 kg

1 set x 6 reps @ 115 kg

1 set x 12 reps @ 92 kg

Rear Lateral Raise, machine

1 set x 10 reps @ 25 kg

1 set x 10 reps @ 30 kg

1 set x 10 reps @ 30 kg

1 set x 10 reps @ 30 kg

... var så pumpet at jeg næsten ingen muskelkontraktion kunne lave!! Så fik ikke det store ud af det!

Superset med

Dips

1 set x 15 rep @ BW

1 set x 10 rep @ BW

1 set x 13 rep @ BW

.... fokus på jævn udførelse

Straight-arm DB Pullover

1 set x 8 reps @ 28 kg

1 set x 8 reps @ 28 kg

1 set x 8 reps @ 28 kg

Shoulderpress DB - special style!!

1 set x 10 reps @ 2x15 kg

1 set x 10 reps @ 2x15 kg

1 set x 10 reps @ 2x15 kg

.... udført på en lidt speciel måde der næsten ikke kan forklares men rammer med maks fokus sidedelt i nedadgående fase og fordelt i opadgående fase

Triceps Arm Extension Machine

1 set x 15 reps @ 50 lb

1 set x 15 reps @ 60 lb

1 set x 9 reps @ 70 lb

Superman's Laterals

1 set x 20 reps @ 2x5 kg

1 set x 20 reps @ 2x5 kg

1 set x 17 reps @ 2x5 kg

... SVED :crazy:

GOD TRÆNING :w00t:

Edited by NORAH
Link to comment
Share on other sites

TRÆNING Onsdag d. 20/2-08

med mit NORSKE sidekick "hybelkanin"

Kredsløb kl. 6:00

¤ Powerwalk 60 minutter

Vægttræning kl 15:30-17.45

Bryst - Biceps - Ben

Benchpress

1 set x 15 reps @ 20 kg

1 set x 15 reps @ 20 kg

1 set x 3 reps @ 40 kg

1 set x 3 reps @ 47.5 kg

1 set x 10 reps @ 52.5 kg

1 set x 10 reps @ 52.5 kg

1 set x 10 reps @ 52.5 kg

1 set x 10 reps @ 52.5 kg

1 set x 10 reps @ 52.5 kg

... kører atter 5x8reps - 5x10reps system, hvor de 5x8, 5x10 er med samme vægt hvorefter vægten øges 2.5 kg gangen efter - fik mig i sin tid op på 5x10 reps med 70 kg... så må se om vi kan det igen :smile:

DB Incline Press

1 set x 8 reps @ 2x22.5 kg

1 set x 8 reps @ 2x22.5 kg

1 set x 8 reps @ 2x22.5 kg

... en hurtig omgang uden de lange pauser hvilket kunne mærkes!

Flyes, machine

1 set x 16 reps @ 32.5 kg

1 set x 16 reps @ 32.5 kg

Biceps DB Curl

1 set x 10 reps @ 2x10 kg

1 set x 10 reps @ 2x12.5 kg

1 set x 10 reps @ 2x15 kg

1 set x 10 reps @ 2x17.5 kg

1 set x 8 reps @ 2x17.5 kg

1 set x 8 reps @ 2x17.5 kg

Biceps Hammer BB Curl

1 set x 20 reps @ stang

1 set x 20 reps @ stang + 5 kg

1 set x 15 reps @ stang + 10 kg

1 set x 20 reps @ stang + 15 kg

... lidt underlig øvelse først ... men sad faktisk godt

Machine Preacher Curl

1 set x 15 rep @ 20 kg

1 set x 17 rep @ 20 kg

... makkeren tog lige lidt ekstra og blev presset lidt også :innocent:

Leg Extension

1 set x 15 reps @ 60 lb

1 set x 15 reps @ 70 lb

1 set x 15 reps @ 80 lb

1 set x 15 reps @ 90 lb

1 set x 14 reps @ 100 lb

1 set x 10 reps @ 110 lb

Superset med...

Sissy Squat

1 set x 15 reps @ BW

1 set x 15 reps @ BW

1 set x 15 reps @ BW + 5 kg

1 set x 15 reps @ BW + 10 kg

1 set x 15 reps @ BW + 15 kg

1 set x 15 reps @ BW + 20 kg

... AAAVV :crazy:

Leg Curl

1 set x 15 reps @ 60 lb

1 set x 15 reps @ 70 lb

1 set x 15 reps @ 80 lb

1 set x 13 reps @ 90 lb

1 set x 7 reps @ 100 lb

... drænet!!

Walking lunges

1 set x 26 skridt @ 32 kg

1 set x 26 skridt @ 32 kg

1 set x 12 skridt @ 38 kg

... elsker den øvelse :wub: samt der komme lidt træk og stød ind over den når vægten skal op over hovedet for at ligge den på nakken :4thumbup:

Floating crunch

1 set x 15 reps @ BW

1 set x 12 reps @ BW + modstand fra makkeren

1 set x 10 reps @ BW + modstand fra makkeren

Den BEDSTE :firebounce: TRÆNING i mands minde... alt spillede og der var fantastisk energi hele vejen igennem, så gik fra OBBC på en lille sky hjem for at spise min lasagne og honningmader :4mewantfood:

Edited by NORAH
Link to comment
Share on other sites

TRÆNING Torsdag d. 21/2-08

Kredsløb kl. 8:00

¤ Powerwalk 60 minutter

Dagens Spørgsmål

Var forresten også på arbejde igår på onkologisk afdeling - nede i CT-simulatoren får at planlægge strålebehandling... har sådan savnet det... må nok påstå at jeg synes det er federe at arbejde end at være studerende... så godt jeg kun har et lille år igen :smile:

---> men det jeg kom fra, som jeg oplevede igår og syntes var SINDSSYGT spændende (dagens MAX optur da jeg fandt ud af det HELT AF MIG SELV :4smartass: ) og som ingen overlæger på afdelingen var bekendt med var :innocent:

KAN MAN DIAGNOSTICERE SUKKERSYGE FRA EN CT-SKANNING???

... og nu skal alle de medicinere og "CT-interesseret" :laugh: som er her på MOL spæde til :wink:

p.s. Spørgsmålet er jo næsten retorisk.... men hvordan??

Svaret følger senere :w00t:

Edited by NORAH
Link to comment
Share on other sites

EN helt almindelig fredag aften... burde opdatere logbog men har haft RIGTIGT travlt de sidste par dage da jeg skal fotografere i weekenden, så har skulle finde udstyr frem og sætte ting op :smile: og oven i hatten fik jeg mit nye fotoblad som gav mig en masse ideer... kan blot se hvor ivrig jeg er for at læse i mit blad :tongue:

post-15504-1203113547_thumb.jpg

Ha ha, fuck et fedt billede!!!! :cool: :4thumbup: Iø. pænt hakket du er på dit brugerfoto - hvad vejede du på det??

Link to comment
Share on other sites

Ha ha, fuck et fedt billede!!!! :cool: :4thumbup: Iø. pænt hakket du er på dit brugerfoto - hvad vejede du på det??

LOL... er også blevet opsat på at lave flere af den slags billeder.... kæresten synes da også tanken om trillinger var meget sjov :innocent:

På billedet er vægten nok et sted mellem 62-63 kg ... cirka 10 kg fra nu ... suuuuuk :cry: men skal nok komme der nedad igen :superman:

.. og forresten... dejligt du siger det er mig :w00t: (hvis du var klar over hvor mange der tror det er kærestens mave!! men det er ALTSÅ mig!!)

Link to comment
Share on other sites

I am in HEAVEN :innocent:

Sidder her og redigerer billeder på min SPLINTERNYE 24" EIZO widescreen fladskærm... KÆFT... det er den fedeste GADGET EVER!!! Det e rjo fuldstændig åndssvagt så meget plads der pludselig er på skrivebordet!!

Dertil kommer min nye WACOM introitus 3 A4 tegneplade som gør redigering til en leg... og når man så ligger en ny fed gamer-computer oven i.... NØØØØØØJ .... døde jeg i aften ... DØDE JEG LYKKELIG :wub::w00t::laugh:

Har leget lidt med nogle billeder af min SKAT Nina :wub: fra noget hygge-fotoshoot vi havde forleden hvor vi både legede med lys samt diverse reflektorer :smile:

(håber hun tilgiver mig for at poste dem her!!)

post-15504-1203623258_thumb.jpg

post-15504-1203623336_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg tilgiver dig ihvertfald - hvis du giver mig hendes tlf nr. :bigsmile:

Hej Norah. Fedt du sådan er gået helt foto amok :4thumbup: Det varmer mit kreative hjerte. Har du forresten også photoshop, så du kan redigere i billederne og arbejde med lys, farver. Hvis ikke så vil jeg klart anbefale det. Så kan du også hente dem ind i RAW format og pille med dem der.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share