Hvor meget skal man træne?+?


PHatPHuck
 Share

Recommended Posts

Jeg er 19år helt utrænet og dyrker ikke nogen form for sport.

Nu har jeg så fået nogle vægte, to håndvægte og en af de her to-hånds-stænger :rolleyes: !

Hvor meget skal jeg så træne og hvor tit. Yder mere er jeg vegetar og

får garenteret ikke nok proteiner, burde jeg så drykke "protein-shakes"?

Link to comment
Share on other sites

Velkommen til!

Men du spørger om alt ting på en gang! (og vækker en lille mistanke om at et er en joke - sorry) Svarene står her allerede 1000 gange - mange af dem gentager vi gerne - men så skal du spørge lidt mere målrettet.

Hvis du læser i artiklerne på MOL hoveside om de forskellige tæningsformer, vil du hurtigt erhverve dig en del nyttig viden. Brug så noget tid på at læse i disse fora - logbøgerne vil kunne give dig megen inspiration!

Prøv så at strikke en udkast til et træningsprogram sammen og post det så - så skal vi nok hjælpe dig med at gøre det godt. Vi skal også vide noget om hvad du har lyst til og hvilke muligheder du ellers har for at træne...

Link to comment
Share on other sites

Hej PhatPhuck...

Jeg startede en tråd om det samme for et par dage siden. Jeg bruger selv mere eller mindre det samme program, dog lidt tilpasset. Vi kom frem til at programmet skulle køres igennem hver anden dag. Hvad protein shakes angår synes jeg det er spild af penge. Køb noget godt proteinrigt mad i stedet.

Link to comment
Share on other sites

LOOOOL blæret navn, man kan sige meget - men knægten har selvironi :lol:

Nå FatFuck, hvis du er vegetar, så skal du igang med at kigge efter soyaprodukterne.. og en shake eller 2 ville ikke være helt ude i skoven. Prøv at ramme noget der minder om 2gr. proteiner pr. kg kropsvægt eksl fedt. Dvs. med en fedtprocent på 20 og vægt på 100kg, skal det daglige indtag være omkring 160 gram - såre simpelt ;)

Link to comment
Share on other sites

Har selv aldrig spist eller drukket proteintilskud, og jeg er udemærket tilfreds med mine femskridt. Jeg er sikker på at måden man træner på har meget mere at sige, ihvertfald indtil man er "toptunet"...

Så få styr på træningen inden du giver dig i kast med alt det andet. "Back to basic" så at sige :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share