Bubs log


BUBS
 Share

Recommended Posts

Lyder som en fed uge! Ville gerne have været med :smile:

Det har det helt sikkert været, om en uge sidder vi i bussen på vej til Oures hotel i Vaujany i Frankrig, hvor den kommer til at stå på adventure non stop, det bliver fedt!

Fredag d. 29/8

Morgen

Fællessport

Forberedelse til Challenge 08

1 times bike & rum

Middag

MTB

4 timer

Vi fik vist alle de fede steder at køre MTB i Oures fortrukne skov, rigtig god dag!

Edited by BUBS
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • Replies 129
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...
Hej Bubs kom du hele vejen igennem.

Det er mig du mødte i bussen på vej derover..

Jeg døde desværre ved bjærgningsøvelsen de få forbandede få timer før det hele var overstået.

Mvh Mads

Hej Mads

Lige et forsinket svar. Hvor ærgeligt du ikke gik igennem når du var nået så langt! Prøver du igen?

Jeg nåede til onsdag aften, gik i brædderne under 7 km tærren løbet. Jeg havde været syg ugen op til, men var oven på da vi startede, troede jeg. Men da vi fik morgenmad mandag, kastede jeg op og sådan blev det ved. Fik spist 4 pærer og 3 Müsli barer fra mandag morgen til onsdag aften.

Tirsdag morgen da vi løb 15km, ramte jeg muren efter et par km og husker ikke at jeg kom i mål, men vågnede med drop i armen. Lægen sagde at jeg var dehydreret og manglede salt og sukker... det tror jeg på! Fik at vide at jeg havde et kvarter til at stå klar til march. Det gjorde jeg og det gik nogenlunde indtil onsdag aften, hvor vi igen skulle løbe, der slukkede lyset igen og jeg var færdig!

Surt show! Følte mig ellers klar og forberedt, men sådan er det jo. Jeg har heldigvis fået lov til at fortsætte på Oure som instruktør, så jeg står klar igen i uge 44, om ikke i år så til næste år.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hej

Ja, det var mega røvsygt at indse, at jeg ikke kunne fuldføre den øvelse, for så at møde alle de andre oppe i sovebarakken 5 min senere, hvor de havde fået tildelt 1 time til aftensmad spising.

Jeg bliver 100% nødt til at gi det et shot igen, ellers vil det gå mig på resten af livet.

Håber at møde dig derovre igen næste år så, 100% klar til at æde den forbandede uge råt.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share