mister man muskelmasse af diverse slankepiller


Drazen
 Share

Recommended Posts

I det her skal man også tænke på individuel tolerance samt tærskel for diverse produkter samt ikke mindst kombinere det med den træningsmængde man laver og ens grundfysiologi som kemi... synes det er svært at opsætte helt præcise retningslinier da vi alle er forskellige på mange områder!

Min erfaring er dog at de personer som mister muskelmasse er dem som sidder på deres flade størstedelen af dagen, for derefter at tage op og lave noget kredsløbstræning, tjatte lidt til håndvægtene og så tage hjem igen ... alt imens de propper sig med fedtforbrændere og ikke spiser noget nævnværdigt!

Det som er en væsentlig afgørende faktor for om muskelmassen fastholdes er klart om du kan holde din træningsintensitet på "off-season" niveau og så derigennem fastholde BEHOVET for en fysiologi med X antal kg muskelmasse på kroppen...

Det er min erfaring at så længe du klør på med din træning og virkeligt får sørget for at få KØRT TUNGT så mister man kun minimal mængde muskelmasse på selv hård diæt med massivt kalorieunderskud og dette OGSÅ som AS-fri atlet!

Min erfaring er også at gør du dette og her tilsætter nogle af de fedtforbrændere der findes på markedet så speeder du fedttabsprocessen op men UDEN at du brænder mere muskelmasse af af denne grund...

Til sammenligning kan nævnes undertegnet, som på sidste diæt lå under mit BMR i kalorieindtag de sidste 3 måneder af diæten og på trods af 4 timers daglig træning, blot mistede 300 gr. muskelmasse .. og dette var fra 20 til 8% kropsfedt :smile:

Den sidste atlet jeg trænede til DM lå også under hans BMR de 6 uger vi kørte diæt hvor han gik fra 12-5% fedt .. igen uden nedgang af muskelmasse men han blev også presset MAX af sin træningsmakker

... det kan altså godt lade sig gøre :bigsmile:

Om man er til laaaaaangtrukne diæter eller korte "eksplosive" forløb synes jeg også er meget en smagssag men mener ikke at de korte forløb er for uerfarne personer, som med al sandsynlighed vil være mere disponeret for formnedgang og hermed tab af muskelmasse fremfor en person "der ved hvad de laver" og ved hvordan deres krop reagere under omstændighederne... er man "inde i sin krop" kan man ofte trække det lige til grænsen inden filmen knækker samt man har en langt bedre følelse af det daglige behov for kalorier og kan justere dette løbende i forhold til præstation under træning!

Link to comment
Share on other sites

Det er jeg 100 % sikker på jeg har det jeg har. da jeg har udarbjedet kostplaner med en proffisionel. og har gjordt samme med min træning.

OG DET HOLDER JEG 100%

Proffesionel hvad?

Og hvis du har fået udarbejdet kost og træningssprogram af en proffesionel, hvad har du så at frygte? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Et eller andet sted syntes jeg det er et virkelig godt indlæg du laver.

Men det er også et emne man kan starte en virkelig lang og vigtig diskussion ud fra.

Spørgsmålet, er om det i virkeligheden er en så let udvej når det kommer til stykket? - på en måde er det måske - men prisen bliver IMO nemt højere end man lige regner med.

Lidt vagt - kan det måske sammenlignes med en ryger ... de fleste rygere bliver ved med at ryge fordi det virker nemmest ... men det er ikke nemt at gå igennem 2 års kemo osv, når lungekræften rammer - dø fra sine børn og aldrig få set sine børne børn osv etc.

M.V.H

Helio

jeg kan kun give dig ret i det, jeg har selv haft mine problemer med diverse ulovlige produkter, bla er min egen thyranid produktion totalt fucked up.

Link to comment
Share on other sites

Det er jeg 100 % sikker på jeg har det jeg har. da jeg har udarbjedet kostplaner med en proffisionel. og har gjordt samme med min træning.

OG DET HOLDER JEG 100%

Hvis du har betalt for at få udarbejdet en kostplan og et træningsprogram, hvorfor retter det sig så ikke mod dit mål?

Hvis kostplanen og træningsprogrammet var så godt ville der jo ikke være brug for slankepiller.

I call bullshit.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Altså lige nu bulker jeg, og gør jeg indtil den 3. marts. også skal jeg så cutte, også var planen at mig og en af mine venner ville prøve nogle slankepiller, så vi kan blive helt trimmet til sommer. Men ja er bange for at miste sindsygt meget masse af dem.

Men synes der er mange delte meninger om det.

nogen siger at det gør man ikke bare man spiser ordenligt og har et godt program. OG DER HAR JEG STYR PÅ BEGGE TING :bigsmile:

Held og lykke med dit projekt! :smile:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share