mister man muskelmasse af diverse slankepiller


Drazen
 Share

Recommended Posts

så det du siger er at man taber fedt og tager på i muskelmasse??

der er enkelte produkter som virker på den måde, men der er ikke rigtigt noget i pille form som kan gøre det ordenligt, så skal man bruge injeckt.

men de fleste midler flår ens muskel masse af sammen med fedtet hvis at man ikke har ordenligt styr på kost og træning.

Link to comment
Share on other sites

så det i siger er at hvis man spiser til ens ligevægt og tager slankepiller så mister man ikke så meget muskelmasse men mest fedt.

Det her er en joke right? - det må det næsten være.

Det vil være stupidt at gøre - hvis du spiser 500kcal under din ligevægt, får nok protein, og dyrker lidt vægttræning, så kan du tabe rent fedt, og holde på muskelmassen. Det kan gøres helt uden piller. Har du feks kikket på stubbes artikkel på forsiden, ellers så tag en google, og søg på 'cuts' + 'Jørgen Storm'.

Det er uhyrligt lidt du kan tabe, selv på nogle af de mere hardcore 'slanke piller' bras - det er simpelthen ikke rissikoen og bivirkningerne værd. Største delen af de nævnte produkter, virker slet ikke, dem der virker har alle bivirkninger, potentielle rissici, og så er de ulovlige. Det er virkelig ikke noget du har lyst til at spilde din tid og penge på at rode med.

M.V.H

Helio

Edited by heliotropen
Link to comment
Share on other sites

Det her er en joke right? - det må det næsten være.

Det vil være stupidt at gøre - hvis du spiser 500kcal under din ligevægt, får nok protein, og dyrker lidt vægttræning, så kan du tabe rent fedt, og holde på muskelmassen. Det kan gøres helt uden piller. Har du feks kikket på stubbes artikkel på forsiden, ellers så tag en google, og søg på 'cuts' + 'Jørgen Storm'.

Det er uhyrligt lidt du kan tabe, selv på nogle af de mere hardcore 'slanke piller' bras - det er simpelthen ikke rissikoen og bivirkningerne værd. Største delen af de nævnte produkter, virker slet ikke, dem der virker har alle bivirkninger, potentielle rissici, og så er de ulovlige. Det er virkelig ikke noget du har lyst til at spilde din tid og penge på at rode med.

M.V.H

Helio

du har vist ikke prøvet nogen af de stærke stacks, jeg kan blive totalt rippet på 1 md, og jeg har en bf% på næsten 15.

det ene middel hev ca 1 kg af mig om dagen, så carb loadede jeg igen, og mine guns var på ingen tid tilbage på lidt over 50cm med en meget lav bf%

Link to comment
Share on other sites

du har vist ikke prøvet nogen af de stærke stacks, jeg kan blive totalt rippet på 1 md, og jeg har en bf% på næsten 15.

det ene middel hev ca 1 kg af mig om dagen, så carb loadede jeg igen, og mine guns var på ingen tid tilbage på lidt over 50cm med en meget lav bf%

1) bf er usikker med de fleste tilgængelige målinger. hvad bruger du?

2) hvor meget af dit vægttab vil du skyde skyldes vandophobning? samt

3) Glycogen depletion og tilhørende væske?

4) hvis musklerne returnere til fordomsstørrelse lynhurtigt, bekræfter det så ikke ovenstående mekanismer?

5) jeg har svært ved at tro nogen af de stoffer som du indtager kan rive et kilo fedt af dig om dagen, endsige et halvt? Det ville jo kræve en øgning af dit basalstofskifte med 300-500%, men bukker gerne forover, hvis du poster en reference der tilnærmelsesvis bekræfter...

Link to comment
Share on other sites

du har vist ikke prøvet nogen af de stærke stacks, jeg kan blive totalt rippet på 1 md, og jeg har en bf% på næsten 15.

det ene middel hev ca 1 kg af mig om dagen, så carb loadede jeg igen, og mine guns var på ingen tid tilbage på lidt over 50cm med en meget lav bf%

Lign, kan man selvfølgelig gøre, med minimalt protein indtag alene, fysisk aktivitet nok, og store mængder anabolske steroider, eller DNP, som jeg går ud fra er stoffet du snakker om - men det er selvfølgelig af åbenlyst årsager ikke anbefalelsesværdigt....

En kombo som effedrin og koffein, eller clenbuterol - der begge må siges at være pænt oppe på risko stigen i forvejen, og med masser af bivirkninger - øger i aller aller aller bedste tilfælde, energiforbruget med 10% - hvorfra det i den sammenhæng selvfølgelig ikke er de nævnte bivirkninger værd. Det samme kan opnåes ved at gå en god tur, eller ved at skære lidt havregryn af diæten.

Man kan også vælge at benytte heroin, og store mængder speed, og lign, eller skære begge arme og ben af, det vil heller ikke være en særlig anbefalelsesværdig løsning.

Er man ligeglad med hvor usundt det skal gøres, så kan feks Lyle MCD's PSMF diæt, skrælle en 10-20 pund af på 2 uger, meget af det, præcist som i dine egne anvisninger, vil være væske givetvis. Rissikoen her, vil være langt mindre - jeg anbefaler det klart over de øverst valg, men ellers ikke. Mere beskedne resultater, men lign approach, kan opnåes med 'v-diet', samme anbefalinger her.

Hele pointen er selvfølgelig, hvorfor man skulle vælge at benytte sådanne stoffer, når det eksakt samme resultat, kan nåes nemt uden, det kræver blot en LILLE smule mere tålmodighed. selv hvis du vejer 120kg, og har en fedtprocent på 15, så er det stadig kun 18 kgs kropfedt der sidder på din krop - for at komme ned på en 4-8 procent, skal du ikke af med mere end 10 kg, det vil sige man våger helt tossede rissici, og udsætter sig selv for kraftige bivirkinger for at spare et par ugers cuttning - er jeg den eneste der syntes det er en dum ide? - Jeg kan godt forstå du nok har et andet syn, og er mere betænkelig, nu du har et større krudtforbrug i forvejen, men helt ærlig, syntes du virkelig selv det er gode råd du får spyttet ud?

kahlua-kalv, rammer desuden klokke klart. Pånær i 5, et kgs tab af kropsvægt inklusiv væske, kan sagtens ske, under de rette/syge/forkerte forhold, i løbet af en md, det samme kan det at blive rippet på en md, i igors tilfælde, jvf. mit overstående eksempel, altså et fedt tab på ca 10 kg på en md - med brug af krudt, som igor jo benytter, vil jeg enda påstå det 'nemt' kan gøres uden 'slankepiller' overhovedet.

M.V.H

Helio

Edited by heliotropen
Link to comment
Share on other sites

kahlua-kalv, rammer desuden klokke klart. Pånær i 5, et kgs tab af kropsvægt inklusiv væske, kan sagtens ske, under de rette/syge/forkerte forhold, i løbet af en md, det samme kan det at blive rippet på en md, i igors tilfælde, jvf. mit overstående eksempel, altså et fedt tab på ca 10 kg på en md - med brug af krudt, som igor jo benytter, vil jeg enda påstå det 'nemt' kan gøres uden 'slankepiller' overhovedet.

Men Igor sagde næsten et kilo om dagen! Ikke om måneden. Dvs. 25-30kg på en måned, hvilket jeg finder usandsynligt. Selv ved indtag af div. stofskifte hormoner og en 200kcal/dag diæt er det jo helt overdrevne mængder motion der skal til at få kcal regnskabet til at gå op. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Men Igor sagde næsten et kilo om dagen! Ikke om måneden. Dvs. 25-30kg på en måned, hvilket jeg finder usandsynligt. Selv ved indtag af div. stofskifte hormoner og en 200kcal/dag diæt er det jo helt overdrevne mængder motion der skal til at få kcal regnskabet til at gå op. :blink:

Hvis det var så nemt var der nok flere prof. bodybuildere, der ramte vægten til stævner. So I call bullshit. :wink:

Link to comment
Share on other sites

nu vil jeg ikke sidde her og tilråde de hårde stacks som nogen hentyder,heller ikke noget andet ulovligt det er bla osse derfor at jeg ikke har skrevet navne på produkterne og mængder,

på den måde tilråder jeg det ikke.

og selvfølgelig er det farligt, det siger sig selv.

jeg stod 20kg lettere på 18 dage med rigtig kost træning og preps. og derved var der selvfølgelig en del væske der var røget af og en masse fedt, og hvis at i læser mit indlæg igen så skriver jeg ingen steder at det var ren fedt.

jeg stoppede efter de 18 dage da det er 3 dage end normalt anbefalet,od der havde jeg nået mit mål, og jeg ville ikke længere ned i bf% da jeg ikke træner efter looket, men ren og skær efter styrke, jeg cuttede for at blive lettere så jeg kunne begynde at løbetræne igen.

jeg syntes at flere af jeres svar viser at i ikke har læst mit indlæg ordenligt eller misforstået det, prøv venligst at læs det igen og find et sted hvor jeg tilråder det, eller skriver nogen preps navne ned eller doser, eller bare at det var rent fedt.

BTW. jeg måler altid min fedt% med tang.

Link to comment
Share on other sites

Men Igor sagde næsten et kilo om dagen! Ikke om måneden. Dvs. 25-30kg på en måned, hvilket jeg finder usandsynligt. Selv ved indtag af div. stofskifte hormoner og en 200kcal/dag diæt er det jo helt overdrevne mængder motion der skal til at få kcal regnskabet til at gå op. :blink:

Vi snakker et kg kropsvægt om dagen ja, ikke fedt - på store mængder anabolske steroider & de nævnte potentielt dødelige preps - hvis han har gået fra 15% kropsfedt, og ned hvor han var RIGTIG rippet men ikke maximalt rippet, så er han nok hoppet ned på en 8% læser du min post, vil du se det er godt under 10 kg rent fedt selv hvis man er et ordentligt frådende powerhouse som igor.

Læser du hans sidste post, vil du også se, at han ikke engang, var igang i en hel md, hvorfra resultaterne ikke ville havde fortsat, netop fordi det ud fra lidt hovedregning, viser sig at langt det meste må havde været væske tab, ellers ville han simpelthen være nede på zero fedt + stort muskel tab. Prebsne øger væsketabet, der i forvejen på specielle ekstrem diæter sagtens kan være i underkanten af de 10 kg. Kan man tabe 10 kg væske og 10 kg fedt på en md? det kan man selvfølgelig godt, især hvis man er ligeglad med at risikere sin fremtid på det..... Prøv bare at læs på den 'fysiske klinik' der køre på t-nation lige nu, der har en gut netop smidt 10 kg på v-diet på 3 uger, der findes langt mere hardcore diæter, feks Lyle MC'ds PSMF diæt, og det er uden de såkaldte farlige preps & masive mængder krudt. Det skal her siges at man dermed selvfølgelig også kan tabe de samme 10 kg fedt clean på en md, selv om det selvfølgelig også bliver en ret ekstremt og utilrådelig omgang alligevel, især når man er nede i netop denne fedtprocent.

T - Det nævnte er der selvfølgelig mange proff tosser der gør til stævner - Cy Willson's the steroid diet, var populær blandt disse ballon mave tosser, pardon my danish, for nogle år siden, der så man det faktisk hele tiden - man også at ballonmaverne netop bliver endnu større, fordi der osse bruges HGH til at holde på massen. Anderledes problematiskt er det for os naturlige - problematikken handler dog om at holde på muskelmassen, når vi kommer derned - det går langsomt for os det sidste stykke ned til de 8% og det sidste stykke er en virkelig kamp, mange kan ikke engang nå længere ned, det er ihvertfald ikke unormalt at bruge md's vis på at flå et enkelt kg af. Men nu er det ikke det vi snakker om, i forhold til trådstarten.

Pointen er selvfølgelig at det IKKE kan anbefales at man bruger farlige steroider og preps, hvor man rissikere sit liv og fremtid, for noget så ligegyldigt, som et lidt hurtigere fedttab, heller ikke når man kommer ned i de helt lave procenter. Jeg vil faktisk sige, at fra min synsvinkel er det direkte tåbeligt.

Og måske endnu mindre anbefalelses værdigt er det at give trådstarter indtryk af, at andre såkaldte ikke virkende 'slanke piller' fra et tilfældigt luder kost firma, på nogen måde kan hjælpe ham med noget som helst fedt tab - tilgengæld vil der sikkert stadig være masser af bivirkninger.

Igen, jeg vil anbefale trådstarter, at glemme alt om drugs, og istedet læse stubbes artikkel på forsiden, eller endnu bedre Jørgen Storms CUTS - så vil man hurtigt se at et fedt tab, sagtens kan opnåes uden.

M.V.H

Helio

Edited by heliotropen
Link to comment
Share on other sites

mister man muskelmasse af diverse slankepiller????

"Slankepiller" er et ret vidt begreb, men jeg kan dele med af den erfaring jeg har af de 4 foskellige jeg prøvet. Og det er ikke dopingklassede præparater, kan jeg starte med at sige. :wink:

Først - jeg tror også at det ikke det slankepiller du vælger som direkte betyder hvis du øger eller mindsker din muskelmasse. Der er helt klart kosten og træningsoplægget IMO. Det jeg er sikker på været den største effekt af disse piller er at de øger min fokus, giver mig en fornemmelse af et øget energiniveau og på denne måde tillader mig at yde mere til træning. Desuden har de en let appetitdæmpende effekt.

De fleste af dem har bare været en god blanding af koffein i forskellige former - og personlig er jeg ret glad for alt hvad koffein hedder :w00t: Så jeg har haft det fremragende på disse piller.

Går du og overvejer at bruge dem, men er i tvivl fordi du er bange for at miste muskelmasse?

Link to comment
Share on other sites

"Slankepiller" er et ret vidt begreb, men jeg kan dele med af den erfaring jeg har af de 4 foskellige jeg prøvet. Og det er ikke dopingklassede præparater, kan jeg starte med at sige. :wink:

Først - jeg tror også at det ikke det slankepiller du vælger som direkte betyder hvis du øger eller mindsker din muskelmasse. Der er helt klart kosten og træningsoplægget IMO. Det jeg er sikker på været den største effekt af disse piller er at de øger min fokus, giver mig en fornemmelse af et øget energiniveau og på denne måde tillader mig at yde mere til træning. Desuden har de en let appetitdæmpende effekt.

De fleste af dem har bare været en god blanding af koffein i forskellige former - og personlig er jeg ret glad for alt hvad koffein hedder :w00t: Så jeg har haft det fremragende på disse piller.

Går du og overvejer at bruge dem, men er i tvivl fordi du er bange for at miste muskelmasse?

Ud over alm, koffein som du selv nævner, er der næppe nogle af de såkaldte lovlige/dybt spekulative "slankepiller" der kan holde ekstra på muskelmasse på nogen måde... LIDT koffein er fint nok - jeg vil klart anbefale man bruger regulært GOD kaffe alene. Hvis man ellers skære voldsomt ned i indtaget, under 3 kopper dagligt. og placere dem lige op til træningen, så er der klart en lille effekt at opnå for mange. Ifølge mange studier hjælper EC/ECA også en smule med at holde LIDT på massen - men den slags er ulovligt, har bivirkninger, er ikke sundt, potentielt fatligt - og kan bare slet ikke anbefales.

Det er som du også siger 'nemt' nok i forvejen at holde på massen, bare man spiser rigtigt, træner en lille smule, og så ellers giver sig tid nok - forskellen er så lille, at det ikke er meget ekstra tid vi snakker om alligevel.

Hvis man tror man taber sig overhovedet, ved at fylde slankepiller, oven i en fucked up kost og træning - så tager man fejl - man fucker bare sig selv op, spiller sine surt tjente penge, og bliver endnu federe.

M.V.H

Helio

Edited by heliotropen
Link to comment
Share on other sites

Linis kører f.eks. diæt over 9måneder op til DM i bodybuilding.

Lille kcal underskud, nok protein, godt timet kulhydratindtag, tung basistræning = Minimalt tab af muskelmasse.

Faktisk har Linnéa øget styrke i de fleste løft og øget muskelmasse på svage punkter her i starten af hendes diæt.

Hendes ryg/baglår/baller er blevet mærkbart bedre, samtidigt med at maven og benene bliver mere markerede, så det går som det skal..

Link to comment
Share on other sites

Linis kører f.eks. diæt over 9måneder op til DM i bodybuilding.

Lille kcal underskud, nok protein, godt timet kulhydratindtag, tung basistræning = Minimalt tab af muskelmasse.

Faktisk har Linnéa øget styrke i de fleste løft og øget muskelmasse på svage punkter her i starten af hendes diæt.

Hendes ryg/baglår/baller er blevet mærkbart bedre, samtidigt med at maven og benene bliver mere markerede, så det går som det skal..

Lyder super fornuftigt - og ikke mindst virkelig beundringsværdigt. Det kræver IMO en hel anden slags nosser, disiplin, og dedikation (i dette tilfælde selv når man er kvinde), frem for at være villig til at rissikere både helbred, liv og alt muligt andet, for et 'nemmere?', 'hurtigere?', og mere 'underholdende?' fedt tab.

RESPEKT!

M.V.H

Helio

Link to comment
Share on other sites

problemet med slankeprodukter hormoner osv er at det er en let udvej, og det reflekterrer sig igennem resten af ens liv.

jeg har brugt slankemidler førhen, men nu har jeg nemt ved at smide nogle kg når at jeg vil, og jeg skal aldrig på¨den slags igen, med bare lidt forstand på kost så går det let for mig.

lige nu vejer jeg 134kg men jeg vil lige under de 130kg måske enda 125kg så er det nemmere for mig at løbe igen.

Link to comment
Share on other sites

problemet med slankeprodukter hormoner osv er at det er en let udvej, og det reflekterrer sig igennem resten af ens liv.

jeg har brugt slankemidler førhen, men nu har jeg nemt ved at smide nogle kg når at jeg vil, og jeg skal aldrig på¨den slags igen, med bare lidt forstand på kost så går det let for mig.

lige nu vejer jeg 134kg men jeg vil lige under de 130kg måske enda 125kg så er det nemmere for mig at løbe igen.

Et eller andet sted syntes jeg det er et virkelig godt indlæg du laver.

Men det er også et emne man kan starte en virkelig lang og vigtig diskussion ud fra.

Spørgsmålet, er om det i virkeligheden er en så let udvej når det kommer til stykket? - på en måde er det måske - men prisen bliver IMO nemt højere end man lige regner med.

Lidt vagt - kan det måske sammenlignes med en ryger ... de fleste rygere bliver ved med at ryge fordi det virker nemmest ... men det er ikke nemt at gå igennem 2 års kemo osv, når lungekræften rammer - dø fra sine børn og aldrig få set sine børne børn osv etc.

M.V.H

Helio

Edited by heliotropen
Link to comment
Share on other sites

"Slankepiller" er et ret vidt begreb, men jeg kan dele med af den erfaring jeg har af de 4 foskellige jeg prøvet. Og det er ikke dopingklassede præparater, kan jeg starte med at sige. :wink:

Først - jeg tror også at det ikke det slankepiller du vælger som direkte betyder hvis du øger eller mindsker din muskelmasse. Der er helt klart kosten og træningsoplægget IMO. Det jeg er sikker på været den største effekt af disse piller er at de øger min fokus, giver mig en fornemmelse af et øget energiniveau og på denne måde tillader mig at yde mere til træning. Desuden har de en let appetitdæmpende effekt.

De fleste af dem har bare været en god blanding af koffein i forskellige former - og personlig er jeg ret glad for alt hvad koffein hedder :w00t: Så jeg har haft det fremragende på disse piller.

Går du og overvejer at bruge dem, men er i tvivl fordi du er bange for at miste muskelmasse?

Altså lige nu bulker jeg, og gør jeg indtil den 3. marts. også skal jeg så cutte, også var planen at mig og en af mine venner ville prøve nogle slankepiller, så vi kan blive helt trimmet til sommer. Men ja er bange for at miste sindsygt meget masse af dem.

Men synes der er mange delte meninger om det.

nogen siger at det gør man ikke bare man spiser ordenligt og har et godt program. OG DER HAR JEG STYR PÅ BEGGE TING :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

For at samle den op her:

Ulempen ved at prøve at købe sig til fremgang via kosttilskud og fancy internet programmer og andet, er at man kan miste fokus på det aller vigtigste:

Disciplin i kosthold og træning.

Kosttilskudene og andre produkter lover fantastisk fremgang. Det kan påvirke en til at glemme hvad det handler om -give den max gas med træningen.

Hvis man kan undgå det (Masskinens vanvittige træningsintensitet kunne være et eksempel), kan mange kosttilskud give en fin effekt uden at være sundhedsskadelige. Slankeprodukter falder sjældent i den kategori.

Enten er de effektive og potentielt risky, eller også er de ineffektive men sikre.

Link to comment
Share on other sites

Altså lige nu bulker jeg, og gør jeg indtil den 3. marts. også skal jeg så cutte, også var planen at mig og en af mine venner ville prøve nogle slankepiller, så vi kan blive helt trimmet til sommer. Men ja er bange for at miste sindsygt meget masse af dem.

Men synes der er mange delte meninger om det.

nogen siger at det gør man ikke bare man spiser ordenligt og har et godt program. OG DER HAR JEG STYR PÅ BEGGE TING :bigsmile:

Jeg tror ikke på du har styr på begge ting.

Det har folk sjældent.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share