Træning/Motivation/Vilje/Succes/Indre ro


Aladdin
 Share

Recommended Posts

Har nu været en del af MOL i en pæn periode nu, og har fulgt godt med fra sidelinjen.

Vil lige oprette en log så i kan følge lidt med i min træning. Håber der vil være konstruktiv Ris og Ros.

Profil:

Mand, 26 år, 191 cm høj, 93 kg, 13% fedtprocent, Trænet siden jeg var 16 år.

Mål:

95 kg, fedtprocent under 10%, og en pokkers kondiform.

Træning:

2 day split med masser af Cardio.

Dag #1: Bryst, ryg og Biceps - 4 set af 10, 8, 6, 6 Reps

Dag #2: Cardio og Abs - 1 times løb og 15 min. mavetræning 4 set af 20-50 Reps

Dag #3: Ben, Skulder og Triceps: 4 set af 10, 8, 6, 6 Reps.

Dag#4: Cardio og Abs - 1 times løb og 15 min. mavetræning 4 set af 20-50 Reps

Dag #5: Hvile

Dag #6: Og så fremdeles

Kost og kost tilskud:

God og sund, med en lille margin til snask.

Whey Protein og kreatin som kost tilskud

Dagens Træning følger.

Link to comment
Share on other sites

Træning: Mandag d. 4 februar 2008 - Bryst, ryg og Biceps

Opvarmning: 10 min løb på Løbebånd (10 km/t).

Bryst:

Incline BB Bencpress: 1 x 10 (70), 1 x 8 (75kg) og 2 x 6 (80kg)

Flat BB Benchpress: 1 x 10 (85kg), 1 x 8 (90kg) og 2 x 6 (95kg)

Incline DB Flies: 2 x 10 (25kg) og 2 x 8 (27,5kg)

DIPS: 3 x MAX Reps

RYG:

Wide Grip Pullups: 1 x 12 (kropsvægt), 2 x 10 (kropsvægt+5kg) og 1 x 8 (kropsvægt+10kg)

Cable Rows: 2 x 10 (80kg) og 2 x 8 (90kg)

Deadlift: 4 x 10 (100kg)

Biceps:

BB Biceps Curls: 4 x 8 (50kg)

Incline DB Curls: 2 x 8 (23kg) og 2 x 6 (25kg)

DB Hammer Curls: 2 x 8 (23kg) og 2 x 6 (25kg)

Det var mandagens træning. Træningen imorgen står på Cardio, og ser vældig meget frem til det.

RIS og ROS mig MOL-folk. :crazy: Jeg ka ta det.

Tak for idag. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Er ikke helt med hvad du spørger om essensen!! :wink:

Jeg ville såmænd bare have bekræftet, at du træner kroppen igennem én gang fordelt på de to træninger du har angivet? I så fald, synes jeg du har opnået ret gode resultater på et sådan program :smile:

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

QUOTE(Aladdin @ 5. Feb 2008, 00:03)

Er ikke helt med hvad du spørger om essensen!!

Jeg ville såmænd bare have bekræftet, at du træner kroppen igennem én gang fordelt på de to træninger du har angivet? I så fald, synes jeg du har opnået ret gode resultater på et sådan program

Programmet er faktisk noget nyt jeg prøver. Har trænet det i ca. 1 mdr nu, og er godt tilfreds med det.

Tidligere har jeg trænet 3-dags split og mit All time favorit træningsprogram (8 Week muscle-up). Jeg vender dog snart tilbage til programmet som du finder på linket.

Men tak for Rosen mester. Det sætter jeg pris på. :laugh:

Mvh Aladdin

Link to comment
Share on other sites

Træningen d. 5 februar 2008.

Havde sovet ad H til, men måtte hellere komme ud og løbe en tur, og træne mine ABS.

Med Volbeat, Metallica, Disturbed, POD og Rammstein i mine øre, satte jeg igang. Aldrig har man set en araber løbe så hurtigt, medmindre han havde politiet lige i røven :wink:

Løb i 45 min med et godt højt tempo. Glæden for løb var tilbage, og det er fandme en skøn følelse.

Efter løb, skulle mine ABS straffes lidt. 4 x 30 Reps Floor crunches, 4 x 30 Reps Side Crunches, 3 x 20 Reverse Crunces og til slut 4 x 20 Reps Leg Lifts. :4thumbup:

Alt i alt en god træning. Vigtigst af alt, har jeg fået noget af glæden tilbage for løb. Håber glæden vokser sig større med tiden.

Og mth billede af dagsformen, så følger dette inden længe. :smile:

Tak for denne omgang.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Snørre du bare skoene, klemmer hovedet under armen og jogger i 1 time eller krydre du med interval? :smile:

Ellers godt at se du har fundet plads til cardio i dit noget BB minded program :wink:

Link to comment
Share on other sites

Snørre du bare skoene, klemmer hovedet under armen og jogger i 1 time eller krydre du med interval?

Ellers godt at se du har fundet plads til cardio i dit noget BB minded program

Er normalt meget interval-minded. Men da jeg ikke har kunne snørre min løbesko i over 6 mdr, tager jeg den lidt med ro til at starte med. Men har heldigvis en god grund løbeform. For 6 mdr siden, kunne jeg bange 3300 meter på en coopertest. :superman:

Så snart jeg føler kondien kan tillade det, så skal jeg løbe intervaller Like A Mad Man. :w00t:

Men det er også hele planen med det nye program Colaze. Aldrig undervurdere vigtigheden af cardio i BB. :bigsmile:

Yo Colaze. Kan se du er fra Dobbelt A. Hvor træner du der, og hvor i Aalborg er du fra??

Edited by Aladdin
Link to comment
Share on other sites

Velkommen tilbage til MOL. Bor du stadig i Aalborg?

The King Him Self. Tak for det Kong Kent. Ja, jeg har godt nok været fraværen. :cry:

Negativ mester. Har måtte pakke kufferten og drage mod The Devil Island pga. job.

Men en gang Aalborggenser altid Aalborggenser. :cool:

Er du selv draget mod det Nordjydske da???

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 6. februar 2008.

Ben:

Squat: 4 x 8 (110kg)

Leg Extension: 4 x 8 (130LBS) på Cybex maskine

Leg Curls: 4 x 8 (120LBS) på Cybex maskine

Calf raises: 4 x 8 (80 kg)

Skulder

Front BB press: 4 x 8 (55kg)

Cable side Laterals: 4 x 8 (35kg) hver side.

Machine rear laterals: 4 x 8 (65kg)

Triceps

Incline French Press: 4 x 8 (45kg)

Cable Pushdown: 8 x 8 (100kg)

Link to comment
Share on other sites

The King Him Self. Tak for det Kong Kent. Ja, jeg har godt nok været fraværen. :cry:

Negativ mester. Har måtte pakke kufferten og drage mod The Devil Island pga. job.

Men en gang Aalborggenser altid Aalborggenser. :cool:

Er du selv draget mod det Nordjydske da???

Hehe... ja, jeg har lige taget den omvendte tur. Fra Taastrup-ghettoen i forstadshelvedet til KBH til lidt udenfor Dronninglund (ca. 20 km. nord for Aalborg). Så efter et kort visit på Sjælland er jeg tilbaws i Nordjylland. :tongue: Men tja, jobbet kræver sommetider man må flytte. Sådan var det også med mig dengang. Og det går også nok endda.

Din træning ser ikke ud til at have lidt skade af dit fravær på MOL. Så det er jo bare at klø på, og så holde opdateringerne vedlige. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hehe... ja, jeg har lige taget den omvendte tur. Fra Taastrup-ghettoen i forstadshelvedet til KBH til lidt udenfor Dronninglund (ca. 20 km. nord for Aalborg). Så efter et kort visit på Sjælland er jeg tilbaws i Nordjylland. Men tja, jobbet kræver sommetider man må flytte. Sådan var det også med mig dengang. Og det går også nok endda.

Din træning ser ikke ud til at have lidt skade af dit fravær på MOL. Så det er jo bare at klø på, og så holde opdateringerne vedlige

Hold da op Konge du er kommet godt Nord på. Men til gengæld kan du jo købe et nedlagt landbro for under 10 kr. :tongue: De priser ser man sgu ikke på Øen. :cry:

Ja ja, jeg fulgte sgu jobbet. Men vender stærkt tilbage til det jydske så snart muligheden er der. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014
Er normalt meget interval-minded. Men da jeg ikke har kunne snørre min løbesko i over 6 mdr, tager jeg den lidt med ro til at starte med. Men har heldigvis en god grund løbeform. For 6 mdr siden, kunne jeg bange 3300 meter på en coopertest. :superman:

Så snart jeg føler kondien kan tillade det, så skal jeg løbe intervaller Like A Mad Man. :w00t:

Men det er også hele planen med det nye program Colaze. Aldrig undervurdere vigtigheden af cardio i BB. :bigsmile:

Yo Colaze. Kan se du er fra Dobbelt A. Hvor træner du der, og hvor i Aalborg er du fra??

Fik vist aldrig svaret dig mester...

Godt at hører det også bliver til interval :4thumbup:

Jeg arbejder i forsvaret, så jeg benytter kassernens ganske glimrende faciliteter :superman:

Jeg lever livet ude i vestbyen...

Er du selv fuldblodsgenser?

Link to comment
Share on other sites

Fik vist aldrig svaret dig mester...

Godt at hører det også bliver til interval

Jeg arbejder i forsvaret, så jeg benytter kassernens ganske glimrende faciliteter

Jeg lever livet ude i vestbyen...

Er du selv fuldblodsgenser?

Mit danske liv startede i det nordjydske. Er absolut fuldblodsgenser to the bone.

Er det så på kasernen i nørresundby du træner??

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Hvad har så bragt dig udenbys og væk fra de trygge rammer? :tongue:

Ja, på kassernen i nr.nutten...

Hvor curlede du kroppen stor, da du levede livet i ålen? :pumpin:

Edited by colaze
Link to comment
Share on other sites

Hvad har så bragt dig udenbys og væk fra de trygge rammer?

Ja, på kassernen i nr.nutten...

Hvor curlede du kroppen stor, da du levede livet i ålen?

Er sgu betjent på den store stygge ø. Måtte forlade Dobbelt A til fordele for det.

I Aalborg trænede jeg på Skydebanevej (Jyden). :bigsmile:

Trænede selv i 18 mdr. på kasernen, og der var ganske udmærket.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Af og til må man ofre sig :tongue: Hvad er muligheden så for at vende tilbage på stationen i ålen?

Der trænede jeg også en kort overgang.

Cool, gammel kriger?

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning d. 9 februar 2008

Trods sygdom, fik en god kammerat overtalt mig til at komme ud og træne. :unhappy:

Så her er dagens sølle træning: :unhappy:

Superset

DB Shoulders Press 3 x 10 (27,5kg)

Wide Grip Pullups 3 x 12 (KRopsvægt 95kg)

Superset

Incline BB Bench Press 3 x 10 (70kg)

Pullover 3 x 12 (40kg)

Superset[/u]

DB Rows 3 x 12 (40kg)

Rear machine laterals 3 x 10 (54kg)

Superset

BB Biceps Curls 3 x 10 (40kg)

Tricep Dips 3 x 15-20 (kropsvægt)

Superset

Reverse BB Curls 3 x 10 (30kg)

BB Wrist CUrls 3 x 10 (22kg)

Det var ikke sjovt, men trænet fik man :cry:

Link to comment
Share on other sites

Af og til må man ofre sig Hvad er muligheden så for at vende tilbage på stationen i ålen?

Der trænede jeg også en kort overgang.

Cool, gammel kriger?

Muligheden for at vende tilbage, er nok lige så stor, som at få 13 rigtige i Tips 13 :cry:

Ja jyden er sgu et godt sted. Men nu er der motionscentre for alle pengene i Aalborg. Men ingen af dem (bortset fra Jyden), har håndvægte over de 30 kg. Fandme Sørgeligt.

Er du sergent, officer eller lign. i Aalborg????

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Der sker vist også en smule mere i cph. Hvilken STN er du på?

Ja, de blomstre efterhånden op overalt.

Det nyeste skud på stammen er FitnessWorld herude i vestbyen, men at de skulle have DB over 30kg tvivler jeg på :nonono:

Ja, er sergent ved MP...

Link to comment
Share on other sites

:superman:

Der sker vist også en smule mere i cph. Hvilken STN er du på?

Ja, de blomstre efterhånden op overalt.

Det nyeste skud på stammen er FitnessWorld herude i vestbyen, men at de skulle have DB over 30kg tvivler jeg på

Ja, er sergent ved MP...

MP siger du! Sine ira studio

Hvem af de gamle hoveder er der stadig??? Gam, Mørk, Pagter???

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share