Gold's gym


Lundiq
 Share

Recommended Posts

Hvis du køber noget fra USA, så får du lagt den danske moms oveni, så du kan regne med 25% ekstra i prisen. Derudover skulle der ikke være nogen udgift, udover forsendelse selvfølgelig.

Jeg ved ikke om de åbner alle bokse fra USA, men man skulle ihvertfald tro det, de ved jo at der er gevinst hver gang man køber noget derfra.

Link to comment
Share on other sites

Jeg må ærligt erkende, at jeg ikke fatter en brik af hvad du skriver!

- Har det relevans for min tråd, så vil jeg gerne have det skåret ud i pap - hvis ikke, ser jeg gerne du holder dine billige kommentarer for dig selv!

Hvis man ikke kan ha lidt selvironi må det være hårdt at være til :wink: . Jeg syntes bare at det er sygt prollet at gå med tøj hvor der står Golds Gym, XXXXXl, Extreme explosive muscle fibers osv. Derfor træner jeg da selv som en gal aligevel :tongue: . Held og lykke med at finde det du søger :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvis man ikke kan ha lidt selvironi må det være hårdt at være til :wink: . Jeg syntes bare at det er sygt prollet at gå med tøj hvor der står Golds Gym, XXXXXl, Extreme explosive muscle fibers osv. Derfor træner jeg da selv som en gal aligevel :tongue: . Held og lykke med at finde det du søger :smile:

Forvent ikke at alle ved hvad "prol" betyder. Det er sgu de færreste jeg kender der kender det ord. Jeg kender det kun pga. tråden i off topic her på mol. Tror såmen bare at L er forvirret. Det ville jeg også have været.

Men enig. Tøjet er prol :tongue:

L << Tjek tråden i off topic

Link to comment
Share on other sites

Forvent ikke at alle ved hvad "prol" betyder. Det er sgu de færreste jeg kender der kender det ord. Jeg kender det kun pga. tråden i off topic her på mol. Tror såmen bare at L er forvirret. Det ville jeg også have været.

Men enig. Tøjet er prol :tongue:

L << Tjek tråden i off topic

Det kan ikke skrives mere klart.. Det var ikke ment så negativt som det måske lød, men som sagt blev jeg bare snot forvirret :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share