Ved du det?


BigB
 Share

Recommended Posts

Jeg er lidt i tvivl om følgende:

Fedtforbrændingsprodukter som f.eks. ECA og Clen. har de ikke den rolle at:

1) øge fedtforbrændingen i kroppen, dvs forbrænde nogle ekstra kalorier? Eller

2)virker de desideret mod fedtet i kroppen, dvs de går efter fedtet og forbrænder den?

Jeg tror nemlig det er 1) som er rigtigt og hvis det er det vil det så ikke være forkert ellere ligefrem dumt at benytte sig af sådan et tilskud, hvis man stræber efter at øge muskelmasse?

Vi er alle enige om at et kalorieoverskud = tag på og kalorieunderskud = tabe sig.

Så at bruge et tilskud som mindsker antallet af kalorier i kroppen når ens mål er et kalorieoverskud vil være rimelig dumt.

derimod hvis det er nr. 2) som er rigtigt så vil brugen af sådanne tilskud være perfekte at kombinere med en "bulking" periode, hvor man kan øge muskelmasse, samtidig med at mindske eller bevare(dvs uden at øge) fedtprocenten.

Jeg ved godt det er en rimelig "firkantet" måde jeg har sat tingene om på, men håber det er nogen der forstår hvad jeg mener og kan hjælpe med at afklare tingene.....

Link to comment
Share on other sites

Litopsi:

1. den rettelige placering af dit spørgsmål er vel nærmest dopingforummet?

2. Titlen på dit spørgsmål er meget intetsigende... det er rarest når man ved hvad et spørgsmål handler om

1) hvorfor dog det? Spørgsmålet omhandler forholdet mellem tilskud og kost, og så hvidt jeg husker hedder netop dette fora "kost og kosttilskud".

2) Ja det har du så ret i, men har du et bedre forslag?

forresten så behøver du ikke at skrive noget bare for at skrive noget...

Link to comment
Share on other sites

1) hvorfor dog det? Spørgsmålet omhandler forholdet mellem tilskud og kost, og så hvidt jeg husker hedder netop dette fora "kost og kosttilskud".
Fordi eca og clen nærmere er doping end det er kosttilskud

styr på dopinglovgivningen

2) Ja det har du så ret i, men har du et bedre forslag?

f.eks.: fedtforbrændingsprodukter - hvilken rolle har de?

forresten så behøver du ikke at skrive noget bare for at skrive noget...

det gør jeg absolut heller ikke, jeg synes bare det er nemmest at finde rundt på MOL hvis indlæggene befinder sig i de rette fora og har en titel der er til at forstå. Desuden synes jeg du skal droppe den fjendtlige tone, jeg er kun ude på at gøre det nemmest for alle, incl. dig. :)

Måske Morten Z vil flytte indlægget?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share