Kinas vej til OL medaljer!


Guest Slettet_020112
 Share

Recommended Posts

When a caterer working for the United States Olympic Committee went to a supermarket in China last year, he encountered a piece of chicken — half of a breast — that measured 14 inches. "Enough to feed a family of eight," said Frank Puleo, a caterer from Staten Island who has traveled to China to handle food-related issues. "We had it tested and it was so full of steroids that we never could have given it to athletes. They all would have tested positive."

Link

Link to comment
Share on other sites

En lille historie om de kære Kinessere:

Her op imod OL er de som alle andre gået i træningslejr, og er man på hjemmebane, så skal man vinde basta! Men der testes jo for doping, hvordan kommer vi uden om det?

Jo deres vægtløftere f.eks træner i en kæmpe hal med flere hundrede plateuer, og for prof. atlet er der en hel flok der ligner dem, så når ADC (eller hvad antidoping myndighederne hedder i Kina :P) kommer forbi og spørger efter (indsæt navn på prof. kinesisk løfter) er der bare en af de clean look-alikes der udgiver sig for at være denne person, og kan derved i personens navn give en doping-fri urintest. SÅDAN!

Link to comment
Share on other sites

Well.... Antidoping er jo ikke nogen ny "deciplin" så mom ikke de kloge hoveder bruger DNA test af atleterne? Dem der stiller op får taget en swap, og denne swap bliver sammenlignet med deres prøve.

Look alikes er sikkert prøvet af andre før.

Men Kineserne vil da sikkert bruge mange sjove tricks for at få en fordel. Måske der bliver problemer med strømmen i OL-Byen eller noget lignende....

Glæder mig allerede til alle de skæg og blå briller historier der kommer :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

En lille historie om de kære Kinessere:

Her op imod OL er de som alle andre gået i træningslejr, og er man på hjemmebane, så skal man vinde basta! Men der testes jo for doping, hvordan kommer vi uden om det?

Jo deres vægtløftere f.eks træner i en kæmpe hal med flere hundrede plateuer, og for prof. atlet er der en hel flok der ligner dem, så når ADC (eller hvad antidoping myndighederne hedder i Kina :P) kommer forbi og spørger efter (indsæt navn på prof. kinesisk løfter) er der bare en af de clean look-alikes der udgiver sig for at være denne person, og kan derved i personens navn give en doping-fri urintest. SÅDAN!

Tror du på alt Frank siger? Du må gerne dokumentere den slags påstande.

Link to comment
Share on other sites

Tror du på alt Frank siger? Du må gerne dokumentere den slags påstande.

Du er da jævnt svagt begavet alligevel... :tongue:

Jeg træner i Atlas, og du går derfor ud fra at det er Frank der har fortalt det?

Selvfølgelig kan jeg ikke bekræfte det, der er ikke noget man normalt sender pressemeddelelser ud om...

Kilden er en polsk vægtløfter der er i træningslejr til OL, i Kina...

Link to comment
Share on other sites

Du er da jævnt svagt begavet alligevel... :tongue:

Jeg træner i Atlas, og du går derfor ud fra at det er Frank der har fortalt det?

Selvfølgelig kan jeg ikke bekræfte det, der er ikke noget man normalt sender pressemeddelelser ud om...

Kilden er en polsk vægtløfter der er i træningslejr til OL, i Kina...

Så du tror på rygter om de kinesiske løftere, hvor kilden er en af deres konkurrenter, men det er mig som er svagt begavet?

Link to comment
Share on other sites

Så du tror på rygter om de kinesiske løftere, hvor kilden er en af deres konkurrenter, men det er mig som er svagt begavet?

Man skal da være svagt begavet, hvis man vitterligt tror at ingen af kineserne har fingrene i kagedåsen.

De er ærekære og afholder OL. Det er ikke en god kombination, specielt når man tager deres doping historie in mente. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Man skal da være svagt begavet, hvis man vitterligt tror at ingen af kineserne har fingrene i kagedåsen.

De er ærekære og afholder OL. Det er ikke en god kombination, specielt når man tager deres doping historie in mente. :wink:

Det tror jeg heller ikke. Jeg opfordrede blot Mads T til at være en smule mere kildekritisk, og ikke tro på alle røverhistorier han får stukket i ærmet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share