CPH-crossfitters i hjertet af københavn..


affe
 Share

Recommended Posts

Vi har planlagt hold tir. kl. 18-19, ons 18-19, tor, 17-18 der tilgår så yderliger 1 eller 2 mere hold inden for kort tid muligvis morgen hold:) Jeg opdatere det på vores hjemmeside snarest:)

Hej queenpearl ang. den 9 var det lidt planen men skal til london og undervise og træne fra den 7-9 marts så kan desværre ikke men mon ikke der kommer nogle fra os:)

Link to comment
Share on other sites

kunne i ikke lægge træningerne fx. mandag, onsdag, fredag eller lignende så der kommer pausedage ind?

Såvidt jeg har kunne læse mig frem til anbefaler CrossFit faktisk 3 dages træning, 1 dags hvil, 5 dages træning, 2 dages hvil...

mig passer de forslåede dage/tider ihvertfald rigtigt godt :smile: også evt. morgentræning - hvis det altså bliver tidligt nok :wink:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Så blev det første hold skudt i luften.

Tak for den store opbakning:) det var fedt.. god stemning og folk arbejdede super godt igennem.

Vi opdatere så hurtigt vi kan billeder fra dagen og fremover vil der løbende komme trænings beskrivelser og lig. på hjemmesiden.

Fra i næste uge vil der også være hold man kl. 17-18 med "the tower of power" Jonas cronefeldt som vi har den ære af at havde med på teamet.

Hilsen Henrik

Link to comment
Share on other sites

Så blev det første hold skudt i luften.

Tak for den store opbakning:) det var fedt.. god stemning og folk arbejdede super godt igennem.

Vi opdatere så hurtigt vi kan billeder fra dagen og fremover vil der løbende komme trænings beskrivelser og lig. på hjemmesiden.

Fra i næste uge vil der også være hold man kl. 17-18 med "the tower of power" Jonas cronefeldt som vi har den ære af at havde med på teamet.

Hilsen Henrik

Nåede det desværre ikke i dag - må man komme forbi og prøve holdet i morgen?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har slettet nogle indlæg i denne tråd, da de havde karakter af ren reklame. Selv om det er en type træning som mange brugere kunne have interesse i, så går det bare ikke at samtlige klubber og små fitnesscentre begynder at lave indlæg hvor de fortæller om tilbud og priser.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share