Power Studio lukket...


tumz
 Share

Recommended Posts

Nogen der ved hvad der er sket med Power Studio i kbh nv.... kom derover idag, for 10 min siden og ser et skilt på døren hvor der står at de har lukket.

Det er så tragisk... elskede virkelig at træne der :(

Nu er det bedste alternativ fitness world på nordre fasanvej og det er bare ikke optimalt :(

Hvad fanden gør man, når ens center lukker.... snøft snøft snøft. Håber de åbner igen under nyt navn eller at nogle andre overtager stedet.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 110
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nogen der ved hvad der er sket med Power Studio i kbh nv.... kom derover idag, for 10 min siden og ser et skilt på døren hvor der står at de har lukket.

Det er så tragisk... elskede virkelig at træne der :(

Nu er det bedste alternativ fitness world på nordre fasanvej og det er bare ikke optimalt :(

Hvad fanden gør man, når ens center lukker.... snøft snøft snøft. Håber de åbner igen under nyt navn eller at nogle andre overtager stedet.

Er du sikker på at de har lukket for good?? Eller om de bare har lukket i dag??

/Densk

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes nu ellers at der var mange mennesker på de rette tider... Men ja umiddelbart for good. Min ven havde lige købt årskort for en måned siden, og jeg selv havde tilbage til september... så fucking trist..

Men ingen som ved hvad der er sket?

Link to comment
Share on other sites

Hvad ved du Busted?

Er du sikker på det er lukket?

Ved du trænede der regelmæssigt. Det var fandme et godt hadrcore sted at træne med gode maskiner og mange der fyrede den af.

Med min ryg er det PT et must med en anstændig benmaskine så jeg er lidt lost uden Powerstudio...

Link to comment
Share on other sites

Der var jo aldrig nogen mennesker, men jeg har sgu nedtur på hvis de er lukket og slukket :(

Jeg synes nu der var ok med mennesker alle ugens dage...?! Mellem 16 og 18 var der jo decideret proppet :blink:

Jeg synes nu ellers at der var mange mennesker på de rette tider... Men ja umiddelbart for good. Min ven havde lige købt årskort for en måned siden, og jeg selv havde tilbage til september... så fucking trist..

Ja det stinker med den betaling, jeg har selv lige for 2½ måned siden lagt for et år mere... :unhappy:

I følge sedlen på døren så skulle de have info på www.power-studio.dk

Hmm... Pt. er der ikke meget at hente...

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes nu der var ok med mennesker alle ugens dage...?! Mellem 16 og 18 var der jo decideret proppet :blink:

Ja det stinker med den betaling, jeg har selv lige for 2½ måned siden lagt for et år mere... :unhappy:

Hmm... Pt. er der ikke meget at hente...

Nu ved jeg ikke hvad deres udgiftsniveau var, men med de priser de holdt sig, skal der mange igennem døren hvis det skal køre rundt.

Link to comment
Share on other sites

Tja det er da muligt. Men det er der lang tid til jo... i øvrigt har de kun vægte til 36 kg, og mængden af rent jern vil nok heller ikke komme i nærheden i af hvad der var i powder.... :(

Det er så ærgeligt. Der er fanme langt til nordre fasanvej i forhold til hvor power lå, når man selv bor på rentemestervej lige ved siden af.... øv øv øv!!!

Link to comment
Share on other sites

PTpoul - jeg tror det afhænger af hvilket tidspunkt man kom på :wink: I tidsrummet 15-17 var der altid ret proppet.

Det er virkelig ærgerligt de lukkede på den måde. Jeg undrer mig meget over den pludselige lukning - jeg var der dagen før og snakkede med Rene og Adam - og ingen af dem nævnte noget som helst om det.

Er der nogen der ved om KSK (københavns styrkeløfterklub) er noget værd? Fitnessworld har jeg hørt skulle være noget crap. I dag trænede jeg i fitnessdk ved nørrebro station, som egentlig er ok udstyret - det er bare lidt for mondænt til mig og så er der ret mange mennesker.

Jeg håber meget det bliver overtaget og genåbnet indenfor nær fremtid - jeg ved at et ret stort klientel vil vende hurtigt tilbage.

Link to comment
Share on other sites

For good, og der var iøvrigt rimeligt mange medlemmer. Dk`s bedste og mest hardcore gym øv.

shit mand, hvor fanden skal vi så træne biceps nu?? :unhappy:

Er der nogen der ved om KSK (københavns styrkeløfterklub) er noget værd?

Der er ALT hvad man skal bruge, men ingen mennesker, det er min gamle klub inden jeg skiftede til Hvidovre, dog kommer jeg engang imellem og træner med en af mine gode kammerater Kasper Fardan (DK´s stærkeste Bænker i 75)

Link to comment
Share on other sites

Fuck hvor surt... var lige dernede for en time siden, og blev ligesom jer andre mødt af en låst dør.

har lige snakket med en ven som der har snakket med dem, og han siger de er lukket ned for good!

det er pisse irriterende at miste de penge man har betalt forud for et års medlemskab, men det er sku mere irriterende at man nu er tvunget til at træne i fitness dk lort nu.... var sku ret glad for powerstudio

er der nogen der ved hvad der ellers ligger af fitness centre i nabolaget?

Link to comment
Share on other sites

var sku ret glad for powerstudio

er der nogen der ved hvad der ellers ligger af fitness centre i nabolaget?

Me too! Brug centerguiden :wink:

LP--> Kan jeg eventuelt få dig til at uddybe lidt? Hvor store håndvægte har de, hvordan er udvalg af maskiner, powerracks og bænke?

Link to comment
Share on other sites

Me too! Brug centerguiden :wink:

LP--> Kan jeg eventuelt få dig til at uddybe lidt? Hvor store håndvægte har de, hvordan er udvalg af maskiner, powerracks og bænke?

kan ikke huske deres tungeste håndvægte, men de er ik ligeså store som i power studio, da de jo lige ahvde fået 80 kg´s men KSK har MASSER af frie vægte og stativer, så der mangler ingenting for at blive stor og stærk :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Hmn det er da neder. Specielt hvis folk ikke kan få deres penge tilbage!

Angående hardcore gyms så er der jo som sagt IK99 i nærheden og hvis man er frisk på en liidt længere transporttid er der City Fitness på bryggen.

Link to comment
Share on other sites

Altså hvis man ikke er styrkeløfter så har KSK ikke alt.

Jeg syntes vældig godt om styrkeløftklubber og ønsker selv at stille op i styrkeløft snart igen, men der er ikke alt en bodybuilder behøver.

Hvis man vil have maskiner, tunge vægte, lidt cardio udstyr, billige priser og massere af plads skal man nok kigge ind i La fit, de ligger både i grøndalscenteret og nørrebrohallen. Det er kommunalt drevet så vidt jeg forstår, så de lukker ikke på samme skumle vis. La fit er oldschool for os der foretrækker det, og røv billigt, man kan lige så godt træne der så længe det eksisterer. Snart er der kun de store kæder og styrkeløftklubber tilbage.

@Essensen

Jeg har været der på alle tidspunkter. Min synsvinkel er lidt en anden, da jeg har arbejdet i fitnessbranchen i snart 10år og har lidt indsigt i de udgifter der er i forbindelse med det. Powerstudio havde meget få medlemmer og latterligt lave priser. Det undrer mig ikke de må lukke. At der kun er småfyldt kl 16-18 og ellers er tæt på tomt resten er tiden = stedet er dødsdømt.

Jeg kan forestille mig de har drevet deres forretning lidt mere løst end i de store kæder, men de skulle stadig betale huslejen og Koda med mindre de var ligeglade med det sidste. Begge dele er betragtelige poster når deres eneste indtægter var kontingent (de har ingen andre indtægtskilder haft).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share