Power Studio lukket...


tumz
 Share

Recommended Posts

Hej Store Dansker

Selvfølgelig kan man det, jeg har åbnet en stor klinik på Frederikssundsvej.

Det er iøvrigt sjovt at se, hvor hurtigt folk kan få vendt tingene i doping retning.

Busted

Ha Ha.... ja der er en del forudindtaget meninger lige så snart man nævner BB ell. nåle, men på den en side så må man jo sige at det har fulgt med sporten mange år og man ser det jo tydeligt på mange nye der starter med tynde arme og 2 md. efter har de taget 10 kg på så.........

nå men nok om doping, det må være i et andet fora.

Jamen det lyder spændende med klinik på Frederikssundvej, så næste gang jeg har ondt i skulderen skal jeg kigge forbi, hvad hedder klinikken og hvilket nr. på F..vej

DSD

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 110
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hej Store Dansker

Selvfølgelig kan man det, jeg har åbnet en stor klinik på Frederikssundsvej.

Det er iøvrigt sjovt at se, hvor hurtigt folk kan få vendt tingene i doping retning.

Busted

Haha Thomas ja det er sgu utroligt med folk herinde nogengange :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor er det utroligt. Norah laver bare en vittighed som jo egentligt er ganske spoton når vi snakker om BB-sporten som er stærkt præget af doping. :smile:

Der er ikke nogen der skal bilde mig ind at Busted er lifetime drugfree :wink: Og det har jeg såmen heller ikke noget problem med. Man skal bare ikke tror det kun er pinde disko gutter på 17år der bruger/har brugt krudt :smile:

Fordi en spørger om akupunkturbehandling og så drejer Norah den ind på Doping, som om det var "det" han spurgte efter

Nu er det jo sådan at Busted ER uddannet sygeplejerske og har en akupunkturklinik Akupunkturklinik jeg har linket til hans hjemmeside, så da han spurgte om han kunne få akubehandling så var det rent faktisk Dét han mente :wink:

Og mig bekendt er Thomas ikke blevet testet for noget, men du har måske noget insider viden?

Edited by L^P
Link to comment
Share on other sites

Fordi en spørger om akupunkturbehandling og så drejer Norah den ind på Doping, som om det var "det" han spurgte efter

Nu er det jo sådan at Busted ER uddannet sygeplejerske og har en akupunkturklinik Akupunkturklinik jeg har linket til hans hjemmeside, så da han spurgte om han kunne få akubehandling så var det rent faktisk Dét han mente :wink:

Og mig bekendt er Thomas ikke blevet testet for noget, men du har måske noget insider viden?

Synes nu bare det var drilleri, hvilket også var Norahs intention som man kan hører. :smile:

Tror såmen godt både Norah og jeg er klar over at han har en akupunkturklinik og er uddannet sygeplejeske, så tror absolut ikke Norah anklagede nogle for noget.

Du har ret at manden ikke er testet positivt. Burde vel egentligt slette det jeg har skrevet. Har ikke i sinde at starte en kæmpe lang doping tråd. Slet ikke om en mand som jeg faktisk finder ganske intelligent og flink den enkelte gang jeg har snakket med ham :smile: Sender lige en Pm istedet.

Link to comment
Share on other sites

Det var med sorg at jeg mødte en lukket dør i Power studio, jeg tænkte what the fuck er det værd at træne igen man finder ikke den samme stemning og hardcore BBèr, jeg røg helt i kuldkælderen og har prøvet flere steder, men uden held jeg nægter at gå ind i et husmor fitness center hvor man skal lugte af Lacostes sidste lugt.

Nej Power studio var noget specielt og oven i købet et af Københavns ælste.

Jeg savner de store vægte og lamen når "Jumme" smed 300 Kg på gulvet ved dødvægt respekt.... selv om der var slidt så var den fede stemning noget for sig, altid en joke, en til at hjælpe uden man skulle spørge. Fest i week-enderne.

Jeg er nu medlem i Atlas motions center i Gladsaxe svømmehal som jo desværre også er bygget om, Det lå i kælderen før og lignede Power-studio en del hvad angår equipment, men hvad fanden man vænner sig nok hurtigt til de nyre lokaler selvom der ikke er meget plads.

ER der nogen fra Power studio som ellers har nogle gode erfaringer, så skriv endelig i dette forum.

:sneaky2:

Den store dansker

Hvis du bor i bagsværd ville det vel være oplagt at træne i Bagsværd vægtløfter klub. De tager dog kun vægtløftere ind. Men er man seriøs med sin træning og kan biddrage lidt til stemningen, er jeg sikker på det kan lade sig gøre.

Jeg træner der selv. Og har gjort det siden April

Link to comment
Share on other sites

Hvis du bor i bagsværd ville det vel være oplagt at træne i Bagsværd vægtløfter klub. De tager dog kun vægtløftere ind. Men er man seriøs med sin træning og kan biddrage lidt til stemningen, er jeg sikker på det kan lade sig gøre.

Jeg træner der selv. Og har gjort det siden April

Hej Blackice

Tak for tippet, men jeg har lige meldt mig ind i Atlas for et ½ år så når jeg er kommet i form, og kommet op i en anden vægtklasse, så er det ikke helt utænkeligt at jeg vil prøve Vægtløfter klubben.

Hvor ligger den forøvrigt.

Hilsen

DsD

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share