Power Studio lukket...


tumz
 Share

Recommended Posts

hvis man har betalt med kreditkort, nogle få dage før, så kan man måske gå ned i banken. med postulat om et eller andet om at man ikke har fået sin vare, og de kan spære betalingen eller sådan noget.. Måske?!

Tja... Men så er det bare ærgerligt at de ikke modtog Dankort og man heller ikke fik en kvittering når man betalte :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 110
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tja... Men så er det bare ærgerligt at de ikke modtog Dankort og man heller ikke fik en kvittering når man betalte :wink:
Problemet er at man ikke får noget medlemsbevis, kort, eller kvittering for at man har betalt

så tror sku ikke der er så skide meget at komme efter :(

Så er der vidst også en advarselsklokke, der skulle have ringet, hva? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Så er der vidst også en advarselsklokke, der skulle have ringet, hva? :blink:

Nu har det jo fungeret sådan længe, så umiddelbart skulle man ikke tro den slags her ville ske. Desuden var de nogle flinke og trovædige folk der arbejdede der :smile: Hvis du kendte stedet, tror jeg ikke du ville mene der skulle ringe alarmklokker....

Link to comment
Share on other sites

Tro mig, jeg har i lang tid spekuleret over hvordan fanden det hele kunne hænge sammen. Som sagt var der ikke mange folk ud over i rush hour, og samtidig var kontingentet MEGET billigt.

På den anden side var der jo et ok klientel, og de kan ikke have haft store udgifter til stedet ud over husleje og sådan.

I øvrigt havde de for nylig lavet ny skranke og lidt andre småting, som ikke umiddelbart tydede på de ville smække døren...

Link to comment
Share on other sites

Er det lovligt at blive ved med at tage imod medlemsskaber, hvis man ved nøglen skal drejes om?

Jeg tror ikke altid, at reglerne er blevet fulgt! Og det gælder vel i flere henseender.

Men der er som tumz siger vel netop lige blevet postet penge i ny entré og omklædningsskabe etc. så det virker mystisk, om end man godt har kunnet regne ud, at cashflowet ikke har været særligt stort.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan det være, ingen kender årsagen til lukningen? Det virker som om, centerets klientel var lille og indspist, hvorfor man let burde kunne komme i personlig kontakt med ejerne. :wink:

Klientellet var ikke særligt stort - men indspist var det ikke :wink: Nu kendte jeg da, på trods af min relativt korte tid der, Jakob og Rene godt, og snakkede stort set med dem hver gang - men der har jo ikke lige været anledning til at spørge om jeg nu ikke lige skulle have deres mobilnummer. Synes ikke man kan sige det burde være nemt at komme i kontakt med dem, blot fordi stedet er småt.

Link to comment
Share on other sites

Nu har det jo fungeret sådan længe, så umiddelbart skulle man ikke tro den slags her ville ske. Desuden var de nogle flinke og trovædige folk der arbejdede der :smile: Hvis du kendte stedet, tror jeg ikke du ville mene der skulle ringe alarmklokker....

Det er jo nemlig det, det har. Så selvom det ikke var særlig rart, at lægge så mange penge uden noget sikkerhed, stolede man jo på dem. Jeg hører til dem der lige har betalt for et år mere og jeg håber sq virkelig, at de penge ikke er totalt spildt. Det ville i hvert fald være stik i mod det indtryk, jeg havde fået af dem.

Heldigvis arbejder jeg som instruktør i et andet center, så jeg kan holde skruen i vandet noget tid. Det center ligger bare desværre ret langt væk.

Edited by Seb M
Link to comment
Share on other sites

Jeg trænede som andre i denne tråd også i Powerstudio. Kan derfor også sige, at det er utroligt ærgeligt, at stedet er lukket efter at have kommet der gennem to år. Det er måske det fedeste center i Kbh :wub: .

Jeg hørte fra "direktøren" dernede fredag, at de muligvis havde planer om at lukke, men at det så skete den følgende mandag kommer dog som en overraskelse. Skummelt er det helt sikkert.

Nå men til andre centerløse folk har jeg set nærmere på La Fit som ligger i Nørrebrohallen. Dette virker som et ok center med lidt af den samme stemning som fra Powerstudio(intet slår dog powerstud). Så hvis I ikke vil rykke til det et af de dyre, og fuldstændigt overrendte fitnesscentre, vil jeg lige droppe en anbefaling af stedet.

Link to comment
Share on other sites

så har vi været på tourne (linis og jeg) mit kongerige for et powerrack....

Det har selvfølgelig i det barske sted, KSK (københavns styrkeløft klub), men jeg ville gerne have lidt af det hele.

I La Fit grønddal havde de de et tidligere, men det er væk nu. Fatter det ikke helt, for det er et billigt multifunktionelt rack der gør frivægtsøvelser langt mere sikre...

Lige nu gør det ikke meget, men på sigt bliver det lidt untough..

For dem der ikke har special ønsker er de gængse kæder jo udne binding nu, så det hjølper på de flestes muligheder..

Syntes det er lidt trist at et dele af træningskulturen er ved at dø fuldstændigt. Snart skal man i et museum for at se en plateloaded legpress og hacksquat og powerracks og t-bar rows er noget man ser i historiebøgerne...

Link to comment
Share on other sites

Syntes det er lidt trist at et dele af træningskulturen er ved at dø fuldstændigt. Snart skal man i et museum for at se en plateloaded legpress og hacksquat og powerracks og t-bar rows er noget man ser i historiebøgerne...

Det er super trist. :unhappy: Men så længe vi er så mange, der er så passionerede for denne slags træning, er jeg fortrøstningsfuld. Jeg tror vi kommer til at se rigtig mange "garage/home-gyms" ude i fremtiden. Jeg og et par venner har talt om, at hvis muligheden byder sig, kan man splejse om det mest basale og lade brugen være intern. Hvis muligheden byder sig, kan man udvidde lidt efter lidt og åbne muigheden for andre. Et slags "sammenskuds-trænings-sted" :smile: .

Men Powerstudio vil virkelig blive savnet, fra min side i hvert fald.

Link to comment
Share on other sites

Seriøs nedtur...

Vedr. dem der taler om mistede penge mv, så hang der en seddel på døren igår, hvor der stod, at de vil prøve at få overført medlemsskaberne til et andet center (evt. valg mellem flere). Ellers hæfter kapitalen i deres anpartsselskab jo også, spørgsmålet er selvfølgelig, hvor mange kreditorer der er...

Man har forresten altid ret til at få en kvittering, jeg har fået begge gange, jeg har købt årsmedlemsskab dernede (senest i dec.) - men ellers har de vist navne og betalinger stående på en computer, så hvis medlemsskaberne kan overføres, giver de nok medlemsdata til de andre centre.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synte det er fuc'''g langt ude at de har taget røven på os på den måde .

de kunne i det mindste have lagt en forklaring og en måde man hvor man kunne få de penge tilbage man har til gode . det er kun en uge siden jeg betalte for et helt år , og ikke nok med det så har jeg fundet ud af jeg har betalt mere end deres reklame pris !

det er svindel og det finder jeg mig ikke i .

Derfor har jeg både meldt dem til politiet for svindel og jeg har fået en advokat på sagen . det er bare for dårligt at man skal finde sig i sådan noget !

helt seriøst er jeg den eneste der har meldt dem ? syntes i ikke at det er noget helt galt har ? de har jo taget røven på jer allesammen ! jeg går efter at få mine penge tilbage og en stor undskyldning fra de ansvarlige !

de kunne i det minste have lagt et nr ! eller en kommentar om hvad der er sket ! bare et eller andet så man ikke skulle gå så langt !

HELT SERIØST !!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg synte det er fuc'''g langt ude at de har taget røven på os på den måde .

de kunne i det mindste have lagt en forklaring og en måde man hvor man kunne få de penge tilbage man har til gode . det er kun en uge siden jeg betalte for et helt år , og ikke nok med det så har jeg fundet ud af jeg har betalt mere end deres reklame pris !

det er svindel og det finder jeg mig ikke i .

Derfor har jeg både meldt dem til politiet for svindel og jeg har fået en advokat på sagen . det er bare for dårligt at man skal finde sig i sådan noget !

helt seriøst er jeg den eneste der har meldt dem ? syntes i ikke at det er noget helt galt har ? de har jo taget røven på jer allesammen ! jeg går efter at få mine penge tilbage og en stor undskyldning fra de ansvarlige !

de kunne i det minste have lagt et nr ! eller en kommentar om hvad der er sket ! bare et eller andet så man ikke skulle gå så langt !

HELT SERIØST !!!

hvis bandidos drengene der trænede der oppe har det p´å samme måde som dig, så er de tidligere ejere på røven :laugh:

Link to comment
Share on other sites

det sjove er at nu skal man meget langt for at finde et center med plate loaded seated calf raise, powerrack, t-bar row, hack squat. En af grundene til jeg trænede der.

Det findes næsten ikke....

Ja. Nogle burde lave en hybrid mellem powerstudio og fitnessdk. Hvordan kunne det slå fejl?

Edited by Tjewie
Link to comment
Share on other sites

det sjove er at nu skal man meget langt for at finde et center med plate loaded seated calf raise, powerrack, t-bar row, hack squat. En af grundene til jeg trænede der.

Det findes næsten ikke....

IFI hallens motionscenter har det. med undtagelse af t-bar row, men til gengæld kan man lave chest-supported rows, så gheyness faktoren er i orden, trods alt

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Ja. Nogle burde lave en hybrid mellem powerstudio og fitnessdk. Hvordan kunne det slå fejl?

De store gutter skræmmer hr og fru danmark væk.

Ellers var det gjort.

Selv i USA er golds gyms ved at blive renset for de klassiske maskiner og tunge vægte.

Så vidt jeg forstår er City fitness også ved at blive mere familievenligt. Sådan er markedet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synte det er fuc'''g langt ude at de har taget røven på os på den måde .

de kunne i det mindste have lagt en forklaring og en måde man hvor man kunne få de penge tilbage man har til gode . det er kun en uge siden jeg betalte for et helt år , og ikke nok med det så har jeg fundet ud af jeg har betalt mere end deres reklame pris !

det er svindel og det finder jeg mig ikke i .

Derfor har jeg både meldt dem til politiet for svindel og jeg har fået en advokat på sagen . det er bare for dårligt at man skal finde sig i sådan noget !

helt seriøst er jeg den eneste der har meldt dem ? syntes i ikke at det er noget helt galt har ? de har jo taget røven på jer allesammen ! jeg går efter at få mine penge tilbage og en stor undskyldning fra de ansvarlige !

de kunne i det minste have lagt et nr ! eller en kommentar om hvad der er sket ! bare et eller andet så man ikke skulle gå så langt !

HELT SERIØST !!!

Bad du om en kvittering, da du blev meldt ind? Og i så fald, fik du en?

Link to comment
Share on other sites

det sjove er at nu skal man meget langt for at finde et center med plate loaded seated calf raise, powerrack, t-bar row, hack squat. En af grundene til jeg trænede der.

Det findes næsten ikke....

Nørrebrohallen har alt det, du efterspørger. Men der er fucking ulækkert!

Link to comment
Share on other sites

Nørrebrohallen har alt det, du efterspørger. Men der er fucking ulækkert!

Intet powerrack.

Der er dog en forfærdelig larm.

Det er ikke det mest polerede sted i verden, men netop fordi folk vil have wellness lukker steder som powerstudio.

Jeg arbejder selv for sats og er super glad for hvad de tilbyder for den brede befolkning. Som privatperson er jeg dog ked af at den gamle løfterkultur dør ud.

Den dør ud fordi alle, selv dem der mener at være "hardcore" ikke vil give køb på wellness.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share