DM i styrkeløft 2008


Prehn
 Share

Recommended Posts

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg kan i øvrigt tilføje, at i -67.5 lavede Morten Rasmussen fra TSK 220-140-200. Han har længe døjet med en skulderskade, derfor ikke så mange kg i bænk.

I -82.5 lavede Lars Jensen (Post) fra TSK 180-110-240. Dødløften var en forbedring af hans egen M2 DK-rekord med 2.5 kg. :smile:

Henrik Nielsen vandt i øvrigt klassen med 300-160-270. Erik Rasmussen blev nr. to (vandt bænkpressen med 187.5 kg) og Jacob Prehn nr. tre - kan desværre ikke huske kg.

I -125 lavede Morten Sørig som allerede nævnt 905 kg. De var fordelt 367.5-235-302.5.

Link to comment
Share on other sites

Et af højdepunkterne var da speakeren råbte "Klangen er star!" Og KlausJensen gjorde et enormt godt arbejde............

....for at være i vejen konstant. Hvis han ikke sad som hoveddommer og dækkede totalt for løftet, så sad han og dækkede for lamperne på lystavlen :tongue:

Utroligt fedt at være til det stævne. God stemning, god musik og mange flotte løft.

Link to comment
Share on other sites

Et af højdepunkterne var da speakeren råbte "Klangen er star!" Og KlausJensen gjorde et enormt godt arbejde............

....for at være i vejen konstant. Hvis han ikke sad som hoveddommer og dækkede totalt for løftet, så sad han og dækkede for lamperne på lystavlen :tongue:

Utroligt fedt at være til det stævne. God stemning, god musik og mange flotte løft.

haha ja den var ikke så heldig. lavede et par brølere hist og her :blush:

rigtige mange flotte resultater idag - bliver også rigtigt spændende imorgen. der er lagt op til rigtig mange gode dyste i -90,100 og -110kg

Link to comment
Share on other sites

Utroligt fedt at være til det stævne. God stemning, god musik og mange flotte løft.

Tilslutter mig Salt 100%!! :4thumbup: Super fedt!

Og så fik jeg lige købt et par nye wraps til håndledende... kanåån! :smile:

PS.: Lækker pastasalat for 30 kr. :4mewantfood: Og så spurgte ham der øsede op, hvor sulten jeg var og da jeg sagde, at maven da rumlede lidt, røg der lige et par skeer ekstra oveni! Fa'me iården!

Link to comment
Share on other sites

Rigtig godt stemning, og rigtig god stemning - kan kun blive godt imorgen!

Du klarer det desuden rigtig godt som speaker Nors, på trods af få "brølere" :wink:

Desuden skal det nok blive sjovt at se Kim tvære Marc ud imorgen :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Sjovt at være til stævne igen!

God fornøjelse i morgen!

Nååh, så det var dig jeg stod og snakkede lidt med til stævnet. Du er godt nok blevet tynd siden jeg så dig for omkring 2 år siden kunne slet ikke kende dig.

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

Erik lavede 260-187.5-225

Jeg selv lavede 250-157.5-240(prøvede 265 for at slå erik, men den blev for tung). Havde fandme glemt min normale squatdragt(men havde tilgengæld hukset backup dragten :crazy: ), så måtte løfte i den jeg løftede i da jeg var i 90, så der røg lige nogle kg - man skulle tro jeg stadig var en forvirret junior løfter

Link to comment
Share on other sites

Nååh, så det var dig jeg stod og snakkede lidt med til stævnet. Du er godt nok blevet tynd siden jeg så dig for omkring 2 år siden kunne slet ikke kende dig.

Det var det nemlig :bigsmile: Der er vel beskedne 55-60 kg i forskel i forhold til sidst..

Link to comment
Share on other sites

Resultater taget frit fra hukommelsen, tag forbehold for fejl. :bigsmile: (har hukommelse som en si :blush: )

Michael Jensen -90, 310 - 175 - 308,5 DKR samt total DKR

Marc Larsson -100, 315 - 175 - 280

Kern Gucfa -110, 280 - 190 - 265

Mathias Kristiansen -100, 280 - 180 - 277.5

Jesper O Nielsen -100, 305 - ? - ?

Bjørn Nielsen -100, ? - ? - 265

Sune Bak -110, 315 - 245 - 292.5

Bom bom'ere

Kim D Hansen

Nicolai Dahlin

Ole Olsen

Tonni Jensen

Edited by Charlie T
Link to comment
Share on other sites

Michael Jensen -90, 310 - 175 - 308,5 DKR samt total DKR

Marc Larsson -100, 310 - 175 - 295

Kern Gucfa -110, 280 - 190 - 260

Mathias Kristiansen -100, 280 - 180 - 277.5

Jesper O Nielsen -100, 305 - ?-245

Bjørn Frederiksen -100, ? - ? - 265

Sune Bak -110, 315 - 245 - 292.5

Rasmus Jensen -100 ??-220-220 (vandt bænken)

Bom bom'ere

Kim D Hansen

Nicolai Dahlin

Ole Olsen

Tonni Jensen

Lidt rettelser/tilføjelser. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Rigtigt godt gået af HSF og rigtigt mange flotte løft. Desværre også nogle uheldige løftere, men det kan man jo ikke gardere sig imod, så til dem må man bare ønske bedre held næste gang.

Rigtigt godt arrangeret og også spotterarbejdet og speakeren var rigtigt god (Og til tider fantastisk underholdning i sig selv :tongue: )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share