Curling?


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

Inden jeg tog afsted i dag til træning(lørdag) nåede jeg lige at studse lidt over TV2 Zulu's programoversigt. Her fandt jeg noget som hed curling. Fedt nok! tænkte jeg så. Det er sikkert noget med store fyre som skal løfte nogle vægtstænger eller håndvægte helt vildt mange gange

Så slog jeg på kanalen og blev totalt skuffet. En flok kvinder som kylede sten afsted og fejede på isen med koste? :confused: Hvad i alverden har det dog med løftning af håndvægte/vægtstænger at gøre???

Man kan vist godt fornemme at det ikke er vægttrænende individer som laver programoversigterne for TV2 Zulu...

:biggrin: :angel2: :shakehead: :biggrinbounce: :zbiggrinjester: :clown:

(Redigeret af xax ved 1:23 am på Dec. 16, 2001)

Link to comment
Share on other sites

come on xax, alle ved sku da hvad rigtig curling er for noget - det hittede for et par år siden, og har været den store landeplage lige siden.

Rygter siger, at den mest "hippe" julegaveide i år, er et minicurlingsæt, komplet med fryselegeme til badekarret og småsten til hele familien - garanteret morskab... i hvert fald til juledag.

Link to comment
Share on other sites

Du kommer altså fra en anden planet, Xax: du tror ikke studerende drikker og du ved ikke hvad curling er! :biggrin:

Jeg tror der er knaldhamrende godt lama-potentiale i dig. :spinface:

Minicurling i badekarret? Jeg kan lige forestille mig, hvordan det kan give anledning til "domestic disturbances".

Mon ikke man kan blive godt knotten af at ville i et dejligt varmt karbad en kold Januar-morgen, bare for at finde ud af, at ungerne har glemt at slukke for fryselegemet til mini-curlingen? :biggrinbounce:

Morten

Link to comment
Share on other sites

Du XAX. Jeg tænkte på sniffer du nogle gange ting fra underligt farvede små bøtter du køber hos farvehandleren, eller små tuber?

Hvis man SERIØST kan tro at curling har noget med vægtløftning at gøre og det ikke falder en ind at det nok har noget med højt råbende rengøringsdamer på skøjter at gøre så er man skæv.

Menster hvor i universet befinder du dig?

Griner nok

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share