Fistandantilus, The return of


Fistandantilus
 Share

Recommended Posts

  • Replies 244
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ser rigtig fornuftigt ud med dit program. Det ligner til forveksling det splitprogram jeg plejer at kører. I hvert tilfælde samme muskelopdeling. Nu har dips generelt været en af mine favoritøvelser, så hvorfor er den ikke med? Mindes også du var rigtig god til weighted dips. Evt. kan du også smide en ekstra hjælpeøvelse ind på dag 2b. Den er ikke så booket.

Desuden en rigtig lee omgang bænk der!

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Ser rigtig fornuftigt ud med dit program. Det ligner til forveksling det splitprogram jeg plejer at kører. I hvert tilfælde samme muskelopdeling. Nu har dips generelt været en af mine favoritøvelser, så hvorfor er den ikke med? Mindes også du var rigtig god til weighted dips. Evt. kan du også smide en ekstra hjælpeøvelse ind på dag 2b. Den er ikke så booket.

Desuden en rigtig lee omgang bænk der!

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Jeg må lige teste dips i programmet. Jeg har ikke kørt den i meget lang tid, men måske den skulle i gang igen.

Og ja, jeg skal tænke over hvad der skal ind på 2b. Specielt efter jeg er ved at indføre en baglårsøvelse på dag 2a.

Tak, det er volumendag i bænk. Alt med pause, så den begynder at blive hård i bunden til sidst.

Link to comment
Share on other sites

Gårsdagens træning i Nordland med ANTO og Mickey:

Dødløft:

5x50

5x50

3x80

3x80

3x110

2x140

3x180

2x140

2x140 (med bælte)

De 180 kørte ikke så godt som sidst, og blev rimelig grimme.

Chins:

3x0

3x0

10x0

10x0

10x0

Biceps stående med håndvægte:

6x27

9x22

Så kørte jeg en baglårsøvelse med ANTO, hvor man fikserer fødderne og sidder på knæ, hvor man så sænker kroppen ned til gulvet og op igen:

1 rep

Ja, det var så hård jeg kun kunne tage en. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i AUS med Sexpots:

Bænkpres:

5x60

5x60

3x90

3x100

3x100

3x100

3x100

3x100

3x100

Skulle have været rigtigt eksplosive, men var så træt at de ikke var optimale.

Laterals:

8x15

8x15

Pushdowns (vægten dobbelt i forhold til Nordland):

10x70

10x70

10x70

Mave:

6 reps

Total energiforladt træning, der faldt heldig sammen med en let dynamisk dag.

Den blev efterfulgt af en tur til SAS arena, hvor vi (FCM) vandt 3-1 over OB. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Vægtopdaten siger 75,9. Shiiit...

Det var ikke så godt. Har undervurderet betydningen af, at jeg er begyndt at cykle i stedet for at tage bussen kombineret med at jeg er stoppet med at spise slik, og igen kombineret med min frekvente træning.

Desværre føler jeg ikke at fedtprocenten er faldet ret meget, og specielt på dunken sidder der en del. Det er jo både godt og skidt. Skidt giver ligesom sig selv, men også godt fordi det betyder der er en del mere at tage af, så det er realistisk, jeg kan holde mig i 75kg klassen i en længere periode uden problemer.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning skulle have været med ANTO, men jeg havde ikke læst hans sms godt nok, og var taget i Nordland, hvor ANTO havde ment AUS. Så da der var gået 20 minutter, tænkte jeg det var mærkeligt, at han ikke var kommet, og læste lige min sms igen. Så trillede jeg cyklen til AUS, men der lukker dørene åbenbart før klokken er 22, for jeg kunne ikke komme ind, og ANTO var ikke ved telefonen. Nå, tilbage til Nordland og træne videre igen. Så ringer ANTO selvfølgelig, men vælger dog at blive, da han alligevel snart var færdig. Så blev klokken også 22.15, og jeg skulle til mit første sæt i bænk. Da jeg er alene, og skal køre halv tungt, stiller jeg sikkerhedsstativerne op, men så vælter Tind pludselig ind af døren, og kan spotte mig i stedet. :)

Bænkpres med pause:

4x50

6x50

5x50

3x80

3x80

3x110

3x125

3x125

3x125

Bænkpres med stop og kæder på 36kg:

2x141

3x116

3x116

3x116

løftene er hvad den vejer i toppen.

Military:

7x55

7x55

Push-downs:

10x42,5

10x42,5

10x42,5

Her var jeg blevet advaret af Tind den første dag, jeg satte mine ben i centret. Men nogen mennesker skal bare lære det på den hårde måde. Det lykkes mig simpelthen at stikke snuden helt ind i kablet, så jeg får revet en masse skæghård af. Det gjorde satans nas, og blødte mere end man regner med. Flot!

Laterals:

8x14

8x14

Det var en begivenhedsrig træning, som endte med at vare 2,5 time. Og jeg fik ikke engang det hele med! Men satme også en ordenlig røvfuld bænk!

Og fik selvfølgelig også snakket alt for meget med Tind. Dog rigtig meget seriøs træningssnak, som jeg kan bruge til videre opbygning af mit program.

Og så blev vi enige om hvor overraskende fed, jeg er af en mand på kun lidt over 75kg. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tyk og tyk , tror mere det bundede i forundringen over, hvor forskelligt vi gemmer på fedtet.

Haha... Ja, men kald mig bare Doktor Dunk! :laugh:

Hej Tykke!

Det er sku fedt at se, at der bliver trænet selvom det bliver sent om aftenen!

Yes sirs, de bedste træninger er dem der passerer midnat! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i Nordland med Mickey, Tind, Nskou og mange flere af de lokale:

Squat:

5x50

5x50

3x80

3x80

3x110 (med bælte)

3x110 (med bælte)

3x110 (med bælte)

Chins:

3x0

3x0

10x20

8x0

8x0

Kabel-rows:

5x120

Preachers:

7x47,5

7x47,5

8x47,5

Igen en træning på 2 timer, men der er bare så meget at snakke om! :smile:

Og igen kom det op som emne. Ja, jeg er stadig fed, selvom jeg kun vejer 75!

Link to comment
Share on other sites

Gårsdagens træning var noget tidligere, end den plejer, da jeg skulle til fest senere. Derfor var jeg dernede allerede 16.25. Der var igen ikke låst, da jeg kom ned til et tomt center. Det sker lige lidt for ofte. Startede med at træne alene, men endte med 6 mand i centret.

Men den dynamiske træning:

Bænkpres med pause:

6x50

6x50

3x80

3x80

3x100

3x100

3x100

Bænkpres uden pause:

3x100

3x100

3x100

Bænkpres uden pause og med kæder på 36kg:

3x116

3x116

3x116

Kædeløftene kørte simpelthen så super godt, at det næsten føltes som om der ikke var kilo på. :smile:

Military

4x50

4x50

4x50

4x50

Push-downs:

6x30

6x30

6x30

Laterals:

5x14

5x14

Nåede desværre ikke mere pga tidsnød. Men lækkert med de her dynamiske dage!

Link to comment
Share on other sites

Nåe ja, så var jeg til fest i aftes/nat, og blev lettere beruset, og lokket til at lække arm med en stor massiv fyr på 116kg. Vi var lige stærke og det kører lidt frem og tilbage, men så lyder der pludselig en højt KNÆK fra min albue. Alle mand ved festen holdt vejret, og kiggede på hinanden og min arm. Man har jo hørt meget om brækkede arme og lignende. Men det var heldigvis ikke så alvorligt. Dog var den øm bagefter, og er stadig øm. Ikke ret meget når jeg ikke bruger den, eller kun bruger den let. Men meget øm, hvis jeg skal løfte en bærbar computer, eller åbner køleskabet. Shit det er skidt mand!

Jeg er bange for det er en sene den er gal med. Jeg kan jo kun håbe på det går i sig selv, men må lige vurdere hen over de næste par dage, om man skal til læge.

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg må sige det var noget af en lærestreg.

Jeg har stadig ondt nede i albueledet. Men smerten er kun når jeg strækker armen helt ud, laver en armlægningsbevægelse eller trykker nede på leddet.

Tog lige 5 armbøjninger, hvor jeg ikke strakte helt ud, og der kunne jeg ikke mærke noget. Så det er heldigvis noget der har ramt på "træk-siden" af armen.

Imorgen tester jeg armen i bænkpres.

Link to comment
Share on other sites

Så skulle albuen testes.

Dagens træning alene i Nordland:

Squat:

3x50

3x50

3x50

3x80

3x110 (med bælte)

3x110 (med bælte)

3x110 (med bælte)

Bænkpres uden pause:

5x50

5x50

5x50

5x80

5x80

Chins:

3x0

3x0

8x0

8x0

Hammercurls:

8x14

8x14

Jeg har stadig smerter, men ikke ret meget mens jeg træner. Mere når jeg har armen i en forkert bevægelse eller stilling. Håber jeg er sluppet billigt. Det finder jeg ud af til træning imorgen, hvor den står på bænk.

Derpå over i AUS for at afslutte træningen med en gang baglår:

Legcurls:

4x30

4x40

6x35

Tror sgu jeg vil afslutte mine bendage sådan hver gang.

Link to comment
Share on other sites

For satan da Fist - det lyder skidt med albuen. Jeg håber, den snart kommer i orden igen.

Også et stort tillykke med sølvet til FCM, fedt at I henviste de Sjælløse til tredjepladsen!

Jeg tager i Nordland eller AUS i morgen aften - er du klar på det?

Link to comment
Share on other sites

Fist! nu skal du ikke ende som et eller andet pro ana vrag. Med størrelsen af det gennemsnitlige klientel i Nordland i bakspejlet, så er det ualmindelig svært at kalde dig tyk ... du er bare ikke Munzer cut :smile:

Og lægge arm er noget fanden har skabt, jeg lavede det stunt til oktober fest for 1½ år siden .. kostede også en forholdsvis lang skadespause, håber du er mere heldig.

Link to comment
Share on other sites

For satan da Fist - det lyder skidt med albuen. Jeg håber, den snart kommer i orden igen.

Tak. Jeg følte at de gik ok under dagens træning på trods af smerter. Så jeg er fortrøstningsfuld lige nu.

Også et stort tillykke med sølvet til FCM, fedt at I henviste de Sjælløse til tredjepladsen!

Jeg siger tusind tak!

:bigsmile:

Jeg tager i Nordland eller AUS i morgen aften - er du klar på det?

Jeg skal ned at træne med Mickey i Nordland imorgen aften, så det er jeg klar på. Ved ikke helt med tiden, men tror det bliver cirka 19.

Fist! nu skal du ikke ende som et eller andet pro ana vrag. Med størrelsen af det gennemsnitlige klientel i Nordland i bakspejlet, så er det ualmindelig svært at kalde dig tyk ... du er bare ikke Munzer cut

Nej, men det er alligevel utroligt med min lille vægt, at jeg ikke kan blive cut. Jeg har jo næsten ingen masse, og den masse jeg har er næsten rent fedt! Okay, lidt overdrevent, men jeg har aldrig spist sundere. Jeg må oppe cardioen henover sommeren og håbe det giver noget.

Og lægge arm er noget fanden har skabt, jeg lavede det stunt til oktober fest for 1½ år siden .. kostede også en forholdsvis lang skadespause, håber du er mere heldig.

Tak, det håber jeg også. Det bliver meget spændende i overmorgen, hvor den står på hård bænk.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning var med Stegger og Foodman i Nordland og en test af albuen. Jeg vælger at gentage træningen fra sidst:

Bænkpres med pause:

6x50

6x50

3x80

3x100

3x100

3x100

Bænkpres uden pause:

3x100

3x100

3x100

Bænkpres uden pause og med kæder på 36kg:

3x116

3x116

3x116

Bænken kørte slet ikke så godt som sidst, men albuen var bedre end forventet.

Military

4x50

4x50

4x50

4x50

Push-downs:

6x30

6x30

6x30

Laterals:

5x14

5x14

Nåede desværre ikke mere pga tidsnød. Var markant mindre overskud end for 4 dage siden. Håber sgu bare det var en dårlig dag, ellers er det sgu skidt!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share